Paar maanden USA in 2008

Hey Syl! Nou, op mij kun je in ieder geval rekenen hoor. Ik ben per vandaag begonnen met sparen. :smiley:

Hey sylvie en de rest; ik wil vooral veel rondrijden, wil een auto kopen en weer verkopen als ik weg ga. Misschien tof om met een paar mensen af te spreken en de auto samen te kopen (scheelt ons allemaal in de kosten ;-). Wil graag de westkust langs die schijnt heel mooi te zijn. Verder wil ik de grote steden bezoeken, seatle, La, San Fransisco en de national parks!! Mijn reis eindigt in New York. Hoe ik daar kom weet ik nog niet, misschien dat ik ook dwars door Amerika ga rijden met de auto! Sta voor alles open, want ben nog nooit in Amerika geweest. Ga vanaf 15 juni tot en met 15 augustus. Zijn er mensen in voor deze trip?

Nou even een update van mijn kant!

Ik heb inmiddels een reisgenootje gevonden, (2 zelfs). Ik vertrek begin mei en ga 1 juli tot 3 augustus rondreizen met Toekie2 (hierboven) en nog een jongen uit de buurt. We zoeken nog 1 man haha… (Anders moet onze arme reisman alleen zitten met 2 meiden!!)

Voor de rest die hier heeft gereageerd: Heel erg bedankt voor jullie reacties, en heel veel succes met zoeken naar een leuk reisgenootje!!

En mannen… Laat iets van je horen :wink: Hihi…

Groetjes Sylvie!