USA of Zuid-Amerika voor 3-6 maanden rondreizen en werken

Hallo,

Ik hou erg veel van reizen, ben 24 jaar, en heb geen vaste baan en wil daarom ook weer graag op reis. Dit jaar ben ik in Chili geweest bij mijn familie in de hoofdstad, maar heb daar alleen rondgetrokken in het zuiden. Het was geweldig alleen miste ik wel een reisgenoot. Vandaar dat ik nu eerst een reisgenoot zoek voordat ik op reis ga. Het liefst ga ik naar USA, maar Zuid-Amerika lijkt me ook geweldig. Het liefst ga ik met vrouw 20-35 jr en wil in augustus/september al wel gaan.
Ik hoor het wel.

Groetjes Veronica

Hoi Veronica,

Leuk idee, ik ben ook iemand die een reisgenootje zoekt…heb al heel lang de wens om te gaan reizen en nu moet het er maar eens van komen!!!
Ik ben een spontane en gezellige vrouw/meid van 29 jaar en heb zin om voor langere tijd mijn kader te gaan verbreden…
Zelf denk ik er ook aan om naar Amerika te gaan…

Misschien heb je al iemand gevonden…hartstikke fijn…maar misschien ook niet en dan ben ik heel erg geinteresseerd!!!

Groetjes, Kanjer

[EMAIL=“vievwillemsen@hotmail.com”]vievwillemsen@hotmail.com

Hallo Veronica,

Net als jij lijkt het me super om door de USA te trekken. Zoals mijn planning ervoor staat vertrek ik half september en kom na 2,5 à 3 maand weer terug (scheelt weer een visum regelen).
Ik ga ter plekke een auto kopen om geheel in stijl rond te kunnen reizen in het westen van de USA. Reisdetails staan nog niet vast, maar er staat al het nodige op mijn lijstje.
Misschien lijkt het je gezellig om de bijrijdersstoel warm te houden, misschien ook wel helemaal niet. Als je per sé met een vrouw weg wilt, helaas… Ik kan je wel garanderen dat ik naar Amerika ga voor Amerika.

Ik hoor wel of je interesse hebt. Wat mij betreft kan het zeker gezellig worden!

Groetjes,

Tjitse.