Ik ben een jonge vrouw van 29 jaar die al langere tijd van plan is om te gaan reizen. Maar ja…soms is het niet zo makkelijk om knopen door te hakken. Nu, na 3 jaar, heb ik TOCH besloten te gaan doen waar ik zin in heb; REIZEN!!! :nod:
Wat mij gaaf lijkt is rond te trekken door Zuid- Amerika, rugzakje op en maar kijken waar ik uitkom en wat ik tegenkom. Het is niet zo dat ik als een kip zonder kop op reis wil, maar het is wel zo dat ik rond wil trekken zonder verplichtingen of strakke schema’s. Gewoon lekker spontaan en met veel plezier!
Ik zit eraan te denken om toch zeker een maand of 3 weg te blijven…
Wie heeft er na het lezen zoiets van: Hee, dat lijkt me een leuke uitdaging en daar voel ik wel wat voor!
Reageer dan maar snel…
Als ik mijn maatje gevonden heb, vertrek ik het liefst rond september, maar daar valt op af te stemmen!!!:nod:
goed dat je die knoop hebt doorgehakt! Nu nog een leuk reisdoel en een reismaatje. Of je nou Zuid-, Midden- of Noord-Amerika in je hoofd hebt zie ik niet in je berichtje, maar als ik het goed begrijp is dat om het even.
Misschien lijkt het je leuk om vanaf half september 2,5 à 3 maanden met een auto (in stijl :)) door het westen van de USA te trekken. Dat is dus niet met een back-pack, maar ik ben niet van de strakke reisschema’s, dus het bonne-fooi-element zit er wel in. Mocht je het een probleem vinden om met een man te gaan, helaas…mij gaat het om het land en eventueel de gezelligheid van een reisgenoot.
Klinkt goed wat jij zoal beschrijft! Ik vind het heel leuk om naar de USA te gaan, maar een enorme voorkeur heb ik niet echt. Als ik maar onderweg ben en het gevoel heb op reis te zijn! Nou, met een auto door het land trekken lijkt me erg relaxed…er is alleen 1 probleempje…ik heb geen rijbewijs…shame…
Ik weet niet of dit een heel groot probleem voor jou is, maar dan hoor ik het wel!
Ben verder wel benieuwd naar wat je leeftijd is, wat je zoal doet in het leven en hoe je in de omgang bent. Misschien een bijdehandte vraag, maar goed, mochten we samen op reis gaan, dan lijkt het me wel handig om te weten wie ik naast me heb…Dat geld ongetwijfeld ook voor jou!