who joins the trip?

Hoi!

Hier een fantatieke,spontane leuke jongeman van de veluwe.(28)
Die al jaren droomt om eens lekker door zuid en west amerika te reizen.
ik zou zo rond begin juli willen vertrekken en dan 3/4 weken al reizend per huur auto door de mooie plekjes te gaan.

Trefwoorden zijn, spontaan,gezellig,openheid sportief,ambitieus,humor en een uitdaging aan durfen.

Ben jij die jongeman of vrouw die lef heeft niks uit de weg gaat, uitdaging zoekt en samen met mij een deel amerika wil ontdekken.

Laat wat horen en wie weet.

Groetjes

Hallo, wat de trip door Amerika betreft, daar sta ik zeker open voor. Heb al veel gereisd. Vorig jaar heb ik een maand in zuiden van India rondgezworven, ook in Rusland heb ik al gereisd. Ook een streek in Canada plus New York en Whasington. Ben ook een sportive persoon van 183 cm, 69 kg, geen roker en geen drugs. Reizen zit in mijn bloed. In de VS is er een goede voorziening voor rond te trekken.
Graag even je meing of je open staat voor rondtrekken in de VS.
Mail me op [EMAIL=“John.vino@hotmail.com”]John.vino@hotmail.com

Reisgroetjes en wacht op wederwoord.

Johannes

hej hej!!

ik ben farisia, 20 jaar en op het moment aan het reizen in china… ik ga verder over de wereld en kom ook in zuid-amerika… daar wil ik graag (een aantal of samen met 1 iemand) samen de pan american highway doen vanaf mexico city…
ik ben zo tegen september in mexico… ik denk dat dit een beetje laat voor jullie (?) is…??
anders kunnen we misschien nog wat overleggen…??
nou ja mail me maar als het jullie wat lijkt op [EMAIL=“aisiraf@hotmail.com”]aisiraf@hotmail.com

groetjes farisia!!