hay daylene, goed van je dat je de knoop doorgehakt hebt, maar vrienden blijven? nee dat zal niet lukken met hem,negeer gewoon al zijn smsjes en mails, en ook van zijn vrienden, als je niet reageert zal het automatisch stoppen,ze willen op je gevoel werken, laat dat niet gebeuren, veel sterkte.
Ik geloof niet dat Daylene, er nog is, denk dat ze al lekker aan het slapen is.
Hoe het precies zit weet ik niet helemaal, dat moet ze morgen maar vertellen.
Maar ze is nu zelf gelukkig wel zover dat ze er echt niets meer te maken wil hebben, maar geloof dat hij haar nog wel steeds benaderd op de een of andere manier, bijvoorbeeld via mail.
Hi, ikdacht al dat de reactie van jou was die ik voorbij zag komen, je was namelijk ook online!
Oh ja schoolfeest. Was het leuk?
Nog meer mails gekregen?
Ja heb nog meer mails gekregen vanmorgen wee 2.
Word er dood ziek van.
Schoolfeest was wel leuk heb alleen bijna de hele avond oppas gespeelt omdat een vriendin stom dronken was.
en ik er van baal dat ik haast niet gedanst hebt en dat de jongen waarmee ik wou dansen niet de moeite nam om me te vragen of aan te spreken .
voor de rest was het leuk;) hihihi
Daylene ik hoop dat het niet ernstig is voor je moeder .
En wat kinderachtig van hun dat ze je je nog steeds lastig vallen met mails zeg !
Hopelijk is dat maar tijdelijk en gaat er voor hun ook de lol er snel af , als jij niet reageert .
Nou Daylene heel veel sterkte met je moeder in het ziekenhuis
Ja echt heel kinderachtig dat ze nog steeds bezig blijven, heb ook al de goede hoop gegeven dat als ze blijft negeren dat het dan vanzelf een keer stopt.
Maar ik heb 1 mail gelezen en kan me heel goed voorstellen dat ze het dan weer even moeilijk heeft als dat ontvangt. Tenminste ik roep gelijk is niet waar wat hij allemaal zegt, maar dat is voor haar een stuk moeilijker. Snap wel dat je dan weer even van slag bent.
Me ma is nu in het ziekenhuis in de operatie kamer.
De tranen stonden in haar ogen en ze kon het zelf ook niet bedwingen .
het was echt even slikken en wou haar eigelijk niet los laten .
Mijn ma heeft borst kanker in agresieve vorm dus haar linker borst moet eraf.
ze heeft zich de hele tijd groot gehouden ik ook trouwens .
maar toen ze klaargemaakt werd voor de operatie moest ze toch wel ff slikken en even een paar traantjes laten vallen.
Ben je nu alleen thuis?
Je was toch hopelijk niet alleen met de vriend van je moeder he!
Ja, je hebt je de hele week al groot gehouden geloof ik, maar je mag best even je tranen laten lopen hoor!
Hoe lang denken ze dat de operatie gaat duren?
tjeetje man , wat een vreselijk nieuws , en het haalt gelijk alles naar boven van me eigen moeder , heef ook borstkanker gehad en is der linkerborst kwijt geraakt en de lymfenklieren .
En kan me heel goed voorstellen hoe jij je voelt nu meid !!
Ik wens jou heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd , en lieve Daylene je mag hierover gerust je gevoelens de vrije loop laten gaan hoor en huilen is soms best heel goed !!
veel liefs , anita