Overleden

Ja maar dat is iets wat ik niet kan en ook niet wil ik heb een super tijd met die vrienden gehad en een super contact ik heb 3 van zijn vrienden nog op msn en van die weet ik dat die niks doen en buiten hem en mij staan . en willen er ook niet mee te maken hebben en blijven neutraal.

heey daylene … ik snap hoe je je voelt maar ik denk dat dit verhaal niet helemaal klopt … :S k ben er voor je (K) veel succes

dankjewel priscillaloveshim .

Nog een vraagje …
Zoude jullie asjeblieft allemaal willen stemmen op mij emt een dikke 10
http://www.showyourskin.nl/pages/game.php?action=ecard&pictureId=17054&uniqueId=50c7f4dd2a365d9d8fd1fe26e018f1b3
ik doe daar aan mee en wil wel is zien hoever ik kom.
( ff brutale vraag) laat je vrienden please ook stemmen op me haha…

IK GA STEMMEN … :kus: Dikke 10 voor daylene …

Je hebt van mij ok 10 punten :tssk:

Super erg bedankt :smiley:
blijf stemmen mensen haha

ik heb gestemd:) 10 natuurlijk:P

Ik heb t al gedaan :smiley: en ik heb ook 10 punten gegeven

echt super dat jullie me willen helpen.
het is al goed begin we zijn er nog lang niet maar elke stem is een stap dichterbij:D
echt super super erg bedankt op naar de 4169 want dat moet ik hebben om te winnenPD…
das mensen laat iedereen stemmen please en als je clearasil producten heb please stuur de barcode dan heb ik weer 50 punten extra erbij haha.

sorry dat gebruik ik niet.

mischien je vriendinnen ofzo neem de barcode snel even over en vul het op de zelfde link als het stemmen onderin kun je de barcode intypen…

Daylene…heeft dit iets met het onderwerp te maken?graag bij het onderwerp blijven…

Oke sorry hans ik dacht ik vind het onzin om een nieuw topic aan te maken en wou het toch wel even graag melden dus dacht doe het even tussendoor.

Hi Daylene, is het vandaag al rustiger geweest bij je vrienden met lastig vallen? Moet het bij het onderwerp houden hè!
Volhouden!

Nee ik werd vanacht wel een keer gebeld door nuri maar kwam daar de volgende dag pas achter heb me mobiel niet eens gehoord.
voor de rest helemaal niks gehoort …

Oh 1 keer dat is al een stuk beter :slight_smile:
En je vrienden?

Me vrienden worden nog wel gestalkt en gebeld en gesmst .
ik heb gezegt dat ze echt niks terug moeten doen want zo kunnen zo ook weer contact met mij gaan zoeken en ze kunnen ook haar nu te pakken nemen.

Goed gezecht !

Daylene, het beste is dat jij en je vriendinnen contact op nemen met je provider en geef door dat je gestalkt wordt. Zij blokkeren het nummer en heb je nergens last meer van

Ik denk dat ik dat ook wel zeker ga doen.
het moet echt stoppen nu!..