oke mensen komt Daylene zeurkous weer aan .
Nuri en zijn vriendjes ( paar vrienden van hem) hebben een andere manier gevonden om mij maar nu ook mijn vriendinnen te pakken.
ze hebben smsjes gestuurd naar me beste vriendin waar een jongen het nummer van heeft en hebben ze allemaal smsjes gestuurd met say to daylene dad nuri are died. enzo .
me vriendin is nu helemaal overstuur en weet het ook niet.
ze hebben haar er bij betrokken terwijl ze erbuiten stond…
Sorry hoor maar die jongens zijn echt niet goed wijs!!! Hebben ze niks beters te doen ofzo? Ik zou (heel lullig misschien) zijn baas mailen…
Ik ga er ook wel achteraan nu . dat ze mij kapot maken oke…
maar ze moeten GVD niet mijn vrienden gaan smsen en overstuur maken.
ze staan er buiten en ik heb nu een vriendin die aan de telefoon overstuur is.
ik wil eerst weten of fatih er echt mee te maken heeft als dat zo is dan moet ik 2 hotels bellen. (aangezien nuri opgestapt is bij pineta park deluxe en nu in kervansaray werkt)
Ik word hier zo moe van houd dit nou nooit op !..
welke kervansaray werkt hij? ik ben id zomer naar kundu gweest?
Daylene ik kan beide hotel gegevens voor je regelen als je wilt! Kervansaray marmaris neem ik aan?
Ja kervansaray marmaris hij zegt dat hij daar nu werkte .
als het niet nog een leugen is van hem zoals alle andere.
maar daar komen we dan snel achter.
Shit hey die gaan nu gewoon echt veels te ver !! Sorry hoor maar die tikken niet meer richtig in dat kopje van hun…En inderdaad hebben die niet iets beters te doen ? NOu meis ik hoop voor je dat dit heel snel gaat ophouden, door inderdaad contact op te gaan nemen met de baas van hem. En anders zou ik het ook niet weten behalve dan wat al vele hier zeggen blijven negeren en VOORAL NIET reageren! Maar we bekijken t dan wel s fftjes misschien dat zewel gauw ophouden. xxx macy ojaa en goeiemorgen allemaal ![]()
Ze tikken zeker niet nee.
ik pak straks de eerst volgende de bus naar haarlem om naar me vriendin te gaan .
want nu word zei er ook al in betrokken dit maakt mij zo ontzettend pissig en kwaad.
laat GVD me vriendinnen erbuiten elke keer vinden ze wel weer iets om mij pijn te doen maar nu ook nog andere. al geloof ik niet dat die vriend fatih dit geschreven heeft naar haar hij kan haast niks engels en anders doet hij haar pijn ( zei vind fatih leuk en fatih haar) het is allemaal het werk van 2 mensen Nuri en Sinan ( andere KLOTE vriend).
En Ja goeiemorgen allemaal!!!
fatih ziet er veels te schattig uit om zoiets te doen ![]()
Fatih kan ook voor geen meter engels zo ongeveer allleen heey en hoe is het.
dat hij kan zeggen … voor de rest moet je in gebarentaal enzo praten laat staan een verhaal compleet in goed engels…
Ja dus dat zal Nuri zelf dan wel zijn geweest of die andere
Ik denk het ook maar zal het nog wel navragen aan fatih of hij het geschreven heeft.
maar dit moet ophouden echt waar als ze me vrienden erbij gaan halen gaan ze te ver…
Daylene, zoals je ziet leeft iedereen hier enorm met je mee. Laat je niet onder druk zetten, laat je niet misbruiken, kop op je bent zoveel meer waard dan dit!
Heel goed van je dat je hem hebt geblokkeerd, laat hem maar aan zijn lot over. Ik geloof echt voor geen meter dat hij zichzelf iets aandoet omwille van jou, dus voel je niet schuldig of wat dan ook.
Heel veel sterkte meisje, en als je het moeilijk hebt dan kom je gewoon op dit forum wij zij er voor je.
Precies ![]()
hey daylene,
ik heb met verbazing je verhaal zitten lezen… als ze je via de mail gaan lastig vallen, ook dat kan je laten blokkeren… heb het zelf met egyptenaar gehad die ik geblokt had op msn die mijn hele mail box ging volgooien, via de mailprovider zijn toen alle mails vanaf zijn en zijn vrienden hun adressen geblokkeerd…
blijf sterk en ik hoop dat deze terrorisatie van hun kant heel snel ophoudt!
Lieve Daylene ,
Ik vind het echt rot voor je dat die jongens nou gewoon niet ophouden .
Maar ik denk dat ze niks anders tedoen hebben , wat een stelletje kwallen zijn die gasten zeg!!
En dat ze je vriendinnen erbij gaan halen ,is al helemaal te zielig voor woorden , het lijken wel een stelletje kleuters man , mijn zoontje van 6 jaar is nog meer volwassen dan hun ![]()
Maar als hij je vriendinnen lastig blijft vallen met smsjes , dan zou ik via hun nummer 1 sms terug schrijven als hun zeggen dat hij dood is …dan zou ik zeggen Hope that he will find a better life in heaven !
Want ik zou deze gozer echt zat worden.
En anders een andere optie ; maak een nieuwe msn aan en ten tweede wat vele al hebben gezegt neem een andere simkaart met nummer en je bent van al dit gezeik af !!
Want je verdiend veel beter , en je hoort met leuke dingen bezig tezijn en niet met deze onzin van een gestoorde jongen die ze zin niet krijgt !!
Verspil geen energie meer aan dit gedoe !!
Wens je toch nog ff een leuk weekend toe !!!
groetjes anita
Dankjewel anita.
en je hebt ook zeker gelijk over alles .
Hoe is het nu? Zijn jullie nog lastiggevallen?
Ik hoop dat het allemaal snel over is.
ik was toe straks aan het praten met een vriend van hem die hier gewoon buiten stond.
en later kwam hij weer online die vriend en hij doet de cam aan bij mij en niet bij hem .
en hij zegt Daylene. dus ik had zo iets van ben jij orhan wel. en toen rpobeerde ik nog een keer cam en toen zij hij i a’m not orhan. toen wist ik wel genoeg…
ik meteen orhan gebeld en die zei dat hij hier niks van wist en met andere vrienden op het strand was.
Als ik heel eerlijk ben, kan je beter ook het contact verbreken met iedereen daar die hij kent, want hij blijft het proberen! Je weet ook niet in hoeverre die vrienden de waarheid spreken.
Als je hen ook niet meer op je MSN hebt, wordt je er niet meer steeds mee geconfronteerd en kan Nuri je ook niet meer via hun lastigvallen.