Sorry dat ik weer een topic aanmaak maar ik moet het ff kwijt en het met jullie delen.
Ik heb gister een grote ruzie gehad met me turkse vriend .
hij behandelde me als een hondje en begon me te comanderen .
ik heb tegen hem egzegt dat hij me niet moet behandelen als een hondje enzo .
daardoor is een grote ruzie gekomen.
en hij begon weer te dreigen met wat hij eerst allemaal zei in me vorige topic (wanhopig).
ik dacht ik laat hem nu ff gaan hij meent het toch niet .
Vanmorgen kwam een vriend van Nuri(me turkse vriend) online en vertelde dat nuri echt van me hielt en dat hij died for me.
opeens zegt hij dat nuri hem gebeld had en dat ik niet moest huilen dat hij nu enn binnen 10 minuten dood zou zijn .
later kwam de broer van nuri online en zei dat het mij schuld was dat hij dood was . en dat hij echt van me hielt en dat hij nu naar de begrafenis ceremonie ging.
Ik huil me nu kapot . somige zeggen dat het mischien nep is .
maar wat als het echt zo is . ik huil me kapot en zie hem voor mij dood.
ik wou het graag delen met jullie omdat ik me echt kapot maar dan echt kapot kut voel ( dit is nog zacht uitgedrukt)
Ik denk dat dit een nep verhaal is, maar goed, wie ben ik?! Jou turkse vriend heeft een groot probleem, die jongen is psychisch helaas niet in orde. En idd worden mensen in moslimlanden wel erg snel begraven, maar zo snel na het overlijden niet dus!
Dus ik heb zo mijn twijfels hoor. Jij veel sterkte in elk geval!
Ik heb even je berichten historie gelezen, en ik zie dat hij je kortgeleden onder druk heeft proberen te zetten voor een uitnodiging, maar problemen met paspoort aanvragen of zoiets? En dat jij hem de antwoorden van dit forum hebt gegeven? Dan is het zelfs meer dan waarschijnlijk dat het fake is…
Hoe dan ook, je hebt er veel verdriet van en dat gun ik je niet. Sterkte!
Ik denk dus ook dat het nep is. Inderdaad moslims worden snel begraven maar echt niet een half uur na hun dood. Die jongens kunnen soms echt ver gaan.
Ik kan wel zeggen " ik zou er geen traan om laten" maar ik ben jouw niet en kan me voorstellen dat je twijfelt. Nogmaals volgens mij is het niet waar. En het gaat natuurlijk wel erg ver om jouw hiervan de schuld te geven. Ga je echt niet schuldig voelen hoor!!! Tenslotte had hij al problemen.
Ik weet niet of het echt of nep is .
het voelt heeel heeel heel erg kut en het maakt me echt kapot.
en heb echt het gevoel dat het mijn schuld is … ik had niet zo moeten uitvallen:'(.
ik kan hem ook niet bereiken of iets om te checken of het echt zo is.
Doe dat wat Hans zegt aub, anders zit je alleen maar te twijfelen en ga je va gekeid je zelf nog wat aan doen ofso en dat mag dus absoluut niet gebeuren !
Lieve Daylene, trap er niet in. Ze nemen je allemaal in de maling - hoewel, ik denk dat het steeds jouw vriend is geweest die online kwam onder een andere naam. Uit wat je eerder schreef, bleek wel dat hij psychische problemen had. Hij speelt een gemeen spelletje je om je te ‘straffen’ omdat jullie ruzie hadden. Het zou me niets verbazen als hij volgende week weer uit de dood verrezen was…
Het lijkt mij ook sterk … heber geen woorden voor… dat iemand zoiets kan doen… dan heb je ook geen gevoel… maar meis het komt allemaal goed… je weet nu tenminste waar je aan toe bent… je moet hem vergeten… want hij is het je niet waard. hij is echt niet dood, wat hij probeerd te bereiken nu is gewoon te erg… hij gat natuurlijk kijken hoevaak je hem gaat belllen, smsen bla bla bla. en ondertussen lacht ie er om
Het is zeker een klote streek . en dit is het ergste wat iemand me kan flikken.
ik huil al de hele dag . en tegelijk wil ik hem bellen om te kijken of hij nog leeft.
en draakkie hij is nog nooit in het leger geweest hij heeeft tegen me gelogen aangezien hij volgens die vrienden in marmaris is gevonden . en je mag echt nog niet nu het leger uit en naar marmaris hij zit er als hij in het leger zat nog geen maand dus dat klopt niet als je begrijpt wat ik bedoel. ik ga er nu achteraan of hij nog leeft.
ik wil jullie even zeggen dat jullie me erg veel helpen … en veel steun geven …,
Ik denk net als al deze meiden , dat het hele verhaal niet klopt en nep is !
En ik denk zeker dat het een verzonnen verhaal van hem of zijn vrienden is , en dat ze jou gek willen maken !!
Nou ik kan je wel zeggen zo’n jongen mogen ze van mij in een psychiatrie opsluiten , als die dit verzint ! Ben wel benieuwd of je zelf al wat wijzer bent geworden van dit hele verhaal ?? groetjes anita