Hallo allemaal .
ik kom even melden dat jullie het goed hadden .
Draakkie had gem gister gebeld en zijn vrienden zeide dat hij in het ziekenhuis lag.
ik heb hem vandaag ook zelf kunnen spreken dus hij is zo wie zo niet doet.
En hij zei dat hij vanavond online zou komen. en als hij onder de wonden schrammen en snijwonden zit kan het zijn dat hij wel een poging heb gedaan tot zelfmoord.
ik hou jullie op de hoogde als het goed is spreek ik hem vanavond en dan vertel ik jullie meer.
over hoe het gesprek verliep . hoe hij eruit zag en alles.
Maar naar mij gevoel nu ook denk ik dat het allemaal niet waar is .
maar ga we zullen zien…
Bij het lezen van je bericht heb ik gemengde gevoelens.
Enerzijds opluchting, omdat jij je dus niet de rest van je leven schuldig zal voelen om iemands dood (niet dat jij er schuld aan zou hebben gehad, maar toch).
Anderzijds woede, dat iemand een dergelijke klote streek met je heeft uitgehaald.
Misschien niet nodig om te zeggen, maar ben je wel voorzichtig vanavond? Niet alles geloven wat je verteld wordt?
Ja ik ben zeker voorzichtig .
2 van mij vriendinnen zullen ook online zijn op dat moment om me ook te steunen want het zal niet makelijk worden denk ik . en als ik het goed begrijp komt zijn broer ook die gaat naast hem zitten … zijn broer mag mij nog steeds niet meer ik heb gevraagt of hij wel bij nuri wilt gaan zitten voor de zekerheid als het mis gaat ook omdat ik het gewoon zelf ook eng vind als er wat gebeurd dan heb ik weer zo kut gevoel…
@carrierevrouw ik snap je gemengde gevoelens ik weet het ook gewoon niet.
ik ben ook kapot pissig maar tegelijke tijd ben ik maar ook zo blij dat hij nog leeft.
wat dat had ik me zelf noooit vergeven en het is zo ontiegelijk kut gevoel…
lieverd wees voorbereid op dit soort gasten , die willen alleen maar op deze manier dat je medelijden met ze krijgt en dan is het kat in het bakkie voor hun !!
en ik denk ook niet dat jij de eerste bent waar die dit mee heeft uitgehaald , en ik hoop voor jou dat je goed voorbereid bent en sterk genoeg bent !
en ik ben benieuwd hoe je gesprek vanavond afgaat lopen , wens je veel sterkte
Daylene, gelukkig weet je nu zeker dat het niet waar is en ik snap echt dat je opgelucht bent en hem vanavond wilt spreken. Kan ook niet anders zeggen dan dat je voorzichtig moet doen en dat als het hem zo uitkomt, hij je dit echt nog wel een keer gaat flikken. Ik hoop echt dat je nu moed hebt om met hem te breken, dat lijkt me het beste, anders maakt hij je psygisch nog kapot en dat is het echt niet waard.
Heel sim van je om te zorgen dat mensen in je omgeving weten dat je hebt afgesproken om met hem te praten.
Sterkte ermee!
We’re here for you!:dag:
ik zal vanavond nog verslag doen als alles goed gaat .
dan zal ik tot in de puntjes vertellen wat er gebeurd is hahaha…
dus jullie horen het vanavond.
Bedankt voor jullie geweldige steun!! ben er super super blij mee:D:D:D
Succes, ik zal nadat ik actief gesport heb, kijken of er al een update is!
Heey meis ! ![]()
Je zult vanavond 3 vriendinnen hebben ik zal ook op msn blijven ! en deze keer blijf ik tot 11 uur erop dus komt wel goed. Oh ondanks de boosheid van de broer van Nuri komt die ttoch erbij zitten, wel aardig vind ik. Meis ik spreek je strx he !
xxxx
Ik heb inmiddels even wat anderen spieren gepijnigd dan die ik bij paardrijden gebruik! Nu ben ik benieuwd hoe het verlopen is bij Daylene:question:
Ik heb nog geen bericht hij is nog niet online geweest hij kan elk moment komen
en ik loop te trillen ik weet niet hoe het kan lopen en hoe hij er uit ziet…
maar dit kan zo niet langer . ik hou jullie echt op de hoogde.
Hi meid, houdt je sterk zometeen, jij hebt niets fout gedaan!:nod:
je kan het meis!!!
Hij is nog steeds niet online
hij is niet komen opdagen we hadden gezegt 23 00 maar nuri en ik spraken altijd turkse tijd af.
ik weet niet of hij nu wel komt om 11 uur of niet…ik wacht af
Beetje jammer, als jullie altijd Turkse tijd afspraken dan zal hij daar nu ook wel vanuit gaan, lijkt me inderdaad. Je kan altijd nog even blijven opletten tot het hier elf uur is geweest en anders is het jammer voor hem! Kan ie je ook niet manipuleren en jij weet in ieder geval dat hij nog leeft.
Ja daar heb je gelijk in.
hij kan me dan niet manipuleren en ik weet dat hij leeft maar zou wel is willen zien hoe het gaat nu!?. met hem. als ik geen krassen zie zoals die vrienden zeide weer genoeg. ik wacht geduldig af.
ik heb hem 2 smsjes gestuurd waarvan ik weet dat ze aan zijn gekomen door de handige tip van eenelfje door als ik een sms stuur dat ik hem zo kan instellen dat waneer hij hem leest ik bericht terug krijg dat hij gelezen is. maar hij reageerd niet op de smsjes en dat is nu al een half uur geleden . agh ja ik wacht maar af he!!.
Heey mensen ik wil jullie even zeggen dat hij online is maar dat die op het moment niet reageerd als die reageerd zal ik het wel zeggen !
Oke mensen hij heeft gereageerd en hij heeft verband om zn arm.
maarja een verbandje kan iedereen omdoen …
hoe is het verders dan met hem ?
hebben jullie nog geen nieuws ??