Ik ben ook wel benieuwd en ook helemaal met Anita eens, dat verbandje zegt niets. Laat je nu niet in de maling nemen, Daylene!
Hij heeft een verbandje om zijn arm heen . en zijn broer zit naast hem
hij heeft enkele wondjes in zijn gezicht het gesprek voorloopt redelijk hij is vrolijk maar we hadden toch weer bijna ruzie door elkaar weer ff niet te begrijpen maar ik bleef kalm en heb het proberen uit te leggen . alles gaat nu nog goed maar de zenuwen gieren nog wel door mijn lijf.
Heel goed van je om kalm te blijven, dan blijf je ook helder denken! Maar heeft ie er ook iets over gezegd? Of misschien word ik nu iets te nieuwsgierig.
over wat? over de ruzie.
ik ben er over begonnen ehn heb gezegt dat dit echt moest veranderen.
enzo… hij snapte het . maar ik hoop dat hij het ook realiseerd…
ik ben ook wel nieuwsgierig hoor !!
En heel goed van je lekker cool te blijven en je niet gek laten maken …Toppie …
maar travel83 en ik volgen jou op de voet ,
en we staan achter je …
hoop nog wat van je tehoren
Ja, bedoelde over het feit dat ie jouw liet denken dat ie dood was.
Ik hoop dat wat hij zegt inderdaad ook meent en realiseerd en niet alleen nu doet alsof omdat hij wat goed te maken heeft!
Ik ga zo richting mijn bed, morgen weer druk, maar zoals Anita zegt, we blijven je volgen en steunen.
ik ga ook me mandje in ,
maar ik ben toch wel benieuwd hoe dit af gaat lopen !!
nou travel voor jou ook dan maar weltrusten :dag:
Ja, ik nu ook echt! Lees morgen de update.
Slaap lekker allemaal.
Hoe is het verder gegaan? Heeft hij nog iets gezegd over wat er is gebeurt, waarom er werd gezegd dat hij dood was/zelfmoord had gepleegd?
Wat doet die doek om zijn arm, hoe komt hij aan die schrammen in zijn gezicht?
Het gesprek voorloopte zoals ik al eerder zei vrij redelijk.
ik heb hem gevraagt hoe doe schrammen er kwamen op zijn gezicht en het enige antwoord wat ik terug kreeg was. I do it for you. dus ik hem uitleggen dat als hij dit doet mij meer pijn doet . en daarbij heb ik hem proberen uit te leggen dat hij mensen er verschrikkelijk pijn mee doet en niks oplost. daarbij komt is dat hij zei if i lose you i do it again.
maar dit kan ik ook niet lang vol houden ik kan niet met een jongen leven van zo ver die al genoeg problemen aan zich zelf heeft en mij erbij betrekt. maar ik ben nu gewoon echt bang dat als ik hem nu dat zeg alles weer gebeurd dus ik laat hem maar ff en heb nu ook de msn van zijn oudste broer die erbij stond met nog (volgens mij 2 broers) en 1 vriend was ook bij hem dus hij was zo wie zo niet alleen. maar ik zal het er met die broer PROBEREN nog over te hebben want het snappen is niet zo makkelijk daar. ik kreeg ook nog Vanacht een smsje van nuri.
I cry now my love. because havent you my near. if you be my near.
we are going to my parents near. my wife . i miss you . touche your body and kiss your lips.
Als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel . en mischien weten jullie nog advies of iets op mijn verhaal…
Als hij je verliest doet hij het opnieuw. Wat dan?
Bovendien is het pure chantage.
Heb ik in Nederland eens meegemaakt, de moeder van een ex belde me op dat ze mij persoonlijk verantwoordelijk stelde als haar zoon zichzelf iets zou aandoen. Mijn antwoord was, dat mijn familie haar er persoonlijk voor verantwoordelijk voor zou stellen als ik mezelf iets zou aandoen als ik bij haar zoon zou blijven (als je begrijpt wat ik bedoel…?).
Ga uit van jouw gevoel, hoe jij jouw leven wilt leven, met wie je dat wilt doen, enz. Jij bent te allen tijde belangrijker dan hij, hoezeer je ook van hem houdt.
Nou ik wil me nergens mee bemoeien, maar laten vallen die kneus, want een ander woord heb ik er niet voor.
Je graaft je eigen graf als je met hem doorgaat…Ik weet het klinkt misschien een beetje cru maar het is wel het beste voor jou.
Ik ben blij dat jullie toch wel vrij normaal met elkaar hebben kunnen praten, gisteravond.
Goed van je dat je er ook verder overnadenkt en niet gelijk weer helemaal in meegaat, in die lieve praatjes.
Als ik jou was zou ik nog even proberen normaal met die broer te praten.
Succes!
het is goed dat je toch nog op een normale manier met hem hebt kunnen praten , en misschien is het handig dat je misschien nog een gesprekje aan gaat met ze oudere broer .
Maar als ik eerlijk ben , wat moet je met zo een jongen ??
Als dit nu al in het begin gebeurt , wat moet dat dan als jullie echt samen zijn , dan heb jij geen leven met hem !!
En als je goed nadenkt dan zie je toch ook geen toekomst met hem ?? (dan leef jij alleen maar in angst )
Nou ik wens je veel sterkte ,
groetjes anita
Lieve Daylene… Open je ogen!!! Lieve schat laat hem vallen… Kijk wat hij met je doet, zo ga je er zelf nog aan onder door! Dit kan echt niet hoor! Hij maakt je kapot… Is dat nou echt wat je wil? Laat hem gaan… het klinkt makkelijk echt, maar zo wordt je toch ook niet gelukkig!!!
Sterkte:kus:
ik ben ook niet van plan om door te gaan . maar ik wil ook niet dat hij zichzelf wat aandoet.
hoe kan ik hem of zijn broer het beste uitleggen dat het beter is dat we vrienden blijven . als ik tegen zijn broer zeg dat ik gewoon alleen vrienden wil zijn omdat het beter is flipt hij en zegt hij You dont love him enz… hij neemt het voor nuri op .
bedankt voor jullie mederwerking… ben er super blij mee …
En met zo’n aandachttrekker wil jij een toekomst op gaan bouwen??? Kom op nou meis, je verdiend echt beter! Dumpen die kneus, hij redt zich echt wel zonder jou hoor. Neem maar van mij aan (hoeft niet, maar mag…) dat hij en z’n vrienden zich rot lachen daar om jou reactie! Ik wens je veel kracht toe om hier een einde aan te maken, kies voor jezelf meid!
Sorry trouwens als ik hard overkom, maar ik denk echt dat je even door de zure appel heen moet bijten. Als ik jou was zou ik alle contact verbreken met hem, is uiteindelijk beter voor jou! Dus ook niet alleen maar vrienden blijven, dan zal hij toch weer op je gevoel gaan inspelen en ben je zo weer verkocht!
Daylene, denk nu eens voor 1 keer aan jezelf! Je maakt je zelf ook ongelukkig, ik zou gewoon zeggen dat het zo niet gaat… En klaar… Geloof me dat verbandje om zijn arm wie zegt dat het echt is? Ik kan ook een verbandje omdoen, en dan zeggen dat ik mijn polsen heb doorgesneden… Hij speelt gewoon met je…
kom op Dylene ,
hoe kun je je eigen leven opofferen met het idee ohh maar als hij zichzelf iets aan zou doen ??
hij is echt zelf verantwoordelijk voor ze eigen daden en mag en kan het niet op jouw gaan leggen!!!
Het is gewoon dwangmatig gedrag van hem en ook van ze broer om hem naar Nederland tekrijgen , en niet om jou liefde !!
Als