Hallo Daylene,
Allereerst beterschap vanwege je crash met je paard.
Normaal lees ik dit soort berichten ook wel maar bemoei me daar niet mee.
Maar voor jou en eventuele volgende slachtoffers ( want zo noem ik dat hier ) die een turks vriendje hebben.
Ik woon in Turkije ken de mensen en hun cultuur, mentaliteit en geloof erg goed.
Zelf ben ik al 8 jaar samen met een Turkse man.
Ik zie en hoor hier natuurlijk ook heel veel en niet altijd leuke verhalen.
Vooral in het toerisme gebeurt veel.
Jou vriend pleegt echt geen zelfmoord, hij is Moslim en die mogen geen zelfmoord plegen, dat zou een schande zijn en komen ze ook niet in het paradijs. Daar vrezen ze erg voor om daar niet te komen.
Waarschijnlijk heeft ie of ruzie of een ongelukje gehad en daarom heeft ie wonden.
Of hij en zijn familie hebben het in scene gezet omdat ze willen dat hij naar Europa gaat, omdat zij het dan allemaal beter krijgen.
Dit soort verhalen komen hier zoveel voor, en altijd worden de vrouwen onder druk gezet als ze de relatie willen stoppen dat ze dan zichzelf zullen ombrengen.
Nou geloof het maar niet, want dan zouden er al heel wat minder Turken hier rond lopen.
Er wordt hier zo met vrouwen gespeelt in het toerisme, maar veel willen het niet geloven.
En wat betreft als er iemand gestorven is hier, als iemand voor 12 uur middag komt te overlijden wordt er de zelfde dag begraven en na 12 uur middag is de begrafenis de volgende dag.
Heel enkel zal het iets langer duren als er een familielid wat verder moet reizen.
Maar meestal wordt dat niet gedaan.
Verder wil ik er wel bij vermelden dat gelukkig niet alle Turken zo zijn natuurlijk, er zijn heel veel fijne Turkse mensen maar in het toerisme blijft het oppassen, de jongens komen vaak uit heel arme dorpen en vaak ook niet uit het toeristische gebied maar uit midden Turkije of nog verder om hier hun geld en geluk te zoeken.
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.
Groetjes.