Overleden

ohhh sorry ik drukte al op verzenden hahah,

Als hij echt verliefd op jou is dan doet die dit soort dingen niet !!
Ik hoop dat jij echt verstandig bent en net wat iedereen je hier al aanraad verbreek het contact met hem , want je verdient veel beter dan dit!!
groetjes anita

hey Daylene, hou jong ben je eigenlijk? Kun je je ouders/familie niet om raad vragen? Ik mag toch aannemen dat die zich ook grote zorgen maken om jou?! Of weten die van niks?

Het klinkt misschien allemaal heel gemakkelijk dat wij roepen dat je het contact moet verbreken, maar we snappen echt wel dat het niet gemakkelijk is om de knoop daadwerkelijk door te hakken. Maar geloof me, het is echt beter voor je, hij speelt gewoon een psychologisch spelletje met je en wat ik er nu zo van begrijp gaat hij daar ook echt niet mee stoppen!

Daylene, ik heb wel meegelezen, maar nog niet gereageerd.
Ik reageer op dit deel van t forum weinig, omdat ik gewoon getrouwd ben met een Nederlander, al wat ouder ben(hihi) en het vaak niet snap…MAAR:

Iemand die een ander onder druk zet, haar dreigt zichzelf iets aan te doen als zij hem verlaat die MISHANDELD de ander geestelijk! En daar zit geen greintje liefde in, maar een machtsverhaal!! Hij bepaalt wat jij doet!

Iemand die dreigt doet het niet, een ware zelfmoordenaar zegt niets, maar doet het gewoon!
En wat ik al eerder las, bij hem blijven is JOU ZELF iets aandoen!!!

Heel veel sterkte, en beter nu kappen, dan jaren doorsudderen(vaak zijn deze jongens, ook nederlanders, jongens die ook lichaamelijk klappen uitdelen, maar dan met vuisten je in elkaar slaan…als jij maar luistert!!)

Pas goed op jezelf, en wat Crazy al zegt: ga naar je ouders/zus/vriendin om raad, maar zorg dat je die sukkel kwijtraakt

@Beppie: Ik zou niet weten waarom jou reacties op dit deel van het forum niet zouden passen, ik vind dat de leeftijd niets uitmaakt. Tenminste niet voor mij, zijn zat mensen die ouder zijn en waarmee ik heel goed kan praten en het kan vinden.
Dus geef lekker je mening!

Wat je raad naar Daylene toe betreft, ben ik het helemaal mee eens!:biggrin:

Sorry dat het zo lang duurde met reageren maar ik ben vandaag van me paard afgevallen in het bos en heb heel veel uren doorgemaakt in het ziekenhuis … ik had pijn aan me knie en er is waarschijnlijk iets gescheurd dus sorry daarvoor.

Ik wil het ook afkappen want ik trek dit ook niet langer meer.
hij doet nu weer heel lief maar hoeland zal dat duuren voordat die driegenmente weer komen.
ik moet alleen even het geschikte moment vinden … ik hou jullie over alles op de hoogde.
ik vind het ook erg fijn dat ik mijn verhaal hier kan doen… super bedankt thanks(K)

Daylene;ja dat is minder…

Je hebt mijn raad opgevolgt door te bellen…dat is al heel wat

Sterkte;weer een levenservaring erbij,en zo leer je in het leven

daylene meiske geloof daar echt niks van he , te dom voor woorden ,die zit al lang te fuiven met een ander , het is een grote leugen om je schuldig te voelen, kop op meid!!!

Wat leuk dat je ook een paard hebt! Ik heb nu al spierpijn in mijn armen omdat we er net nog een moesten prikken (antibiotica), maar paard wou niet meewerken en ben dus hele box doorgevlogen! Tja blijven vluchtdieren.
Hoe is het nu met de pijn?

Ik vind het heel goed van je dat je in ieder geval al beseft dat je het moet afkappen. Het geschikte moment komt nooit en hoe langer je ermee wacht hoe moeilijker het weer wordt, je kan het beter zo snel mogelijk doen. Een schuldgevoel gaat hij je toch wel aanpraten of je het deze week doet of over 2 maanden dat maakt geen verschil alleen moeilijker voor jou.
Laat je niet gek maken!!!

De pijn is nog niet verminderd het blijft erg zeer doen.
en ja het blijven vlucht dieren en vertrouwen kun je ze nooi 100%.
dat blijkt maar weer…

Ik weet nog niet waneer het juiste moment komt ik hoop dat hij snel het leger in moet( hij zei tegen mij dat hij 26 augustus erin moet al maar dat is dus blijkbaar gelogen)
als hij in het lger zit heeft hij even rust en ik ook .
even nadenken en hopen dat hij mij vergeet of zelf uitmaakt anders ja dan moet ik het doen .
ook al vind ik het heel moeilijk omdat ik zo geschrokken ben en ik weet dat hij zich wel van kant kan maken…

Meisje, je gelooft dat toch niet echt he? Hij doet dat heus niet, probeert alleen zo jouw aandacht vast te houden. En helaas, dat lukt hem ook nog.

Laat hem gaan, dat is echt veel beter voor jou. Hij is je niet waard, en je tranen al helemaal niet.

Ik sluit me aan bij carrierevrouw… maak het uit… hij doet zichzelf echt niks hoor!! En anders maar wel… tsja dat is zijn eigen keuze en absoluut niet jou fout!!! Het is echt het beste voor jou ook dat je ermee stopt!!!

x

Neem onze ‘wijze’ raad nou maar aan en doe het zo snel mogelijk, het is voor jou echt beter! Dan kan je verder met je leven. En hij pleegt echt geen zelfmoord, dan had hij dit de afgelopen keer ook al gedaan. Mocht hij zichzelf wel wat aan doen dan was dit ook later wel een keer gebeurd. Kies voor jezelf!!!

ben ik helemaal mee eens!

ik ben het ook eens met de goede raad van travel83 en carrierevrouw

Hallo Daylene,

Allereerst beterschap vanwege je crash met je paard.

Normaal lees ik dit soort berichten ook wel maar bemoei me daar niet mee.

Maar voor jou en eventuele volgende slachtoffers ( want zo noem ik dat hier ) die een turks vriendje hebben.

Ik woon in Turkije ken de mensen en hun cultuur, mentaliteit en geloof erg goed.
Zelf ben ik al 8 jaar samen met een Turkse man.
Ik zie en hoor hier natuurlijk ook heel veel en niet altijd leuke verhalen.
Vooral in het toerisme gebeurt veel.

Jou vriend pleegt echt geen zelfmoord, hij is Moslim en die mogen geen zelfmoord plegen, dat zou een schande zijn en komen ze ook niet in het paradijs. Daar vrezen ze erg voor om daar niet te komen.

Waarschijnlijk heeft ie of ruzie of een ongelukje gehad en daarom heeft ie wonden.

Of hij en zijn familie hebben het in scene gezet omdat ze willen dat hij naar Europa gaat, omdat zij het dan allemaal beter krijgen.

Dit soort verhalen komen hier zoveel voor, en altijd worden de vrouwen onder druk gezet als ze de relatie willen stoppen dat ze dan zichzelf zullen ombrengen.
Nou geloof het maar niet, want dan zouden er al heel wat minder Turken hier rond lopen.

Er wordt hier zo met vrouwen gespeelt in het toerisme, maar veel willen het niet geloven.

En wat betreft als er iemand gestorven is hier, als iemand voor 12 uur middag komt te overlijden wordt er de zelfde dag begraven en na 12 uur middag is de begrafenis de volgende dag.
Heel enkel zal het iets langer duren als er een familielid wat verder moet reizen.
Maar meestal wordt dat niet gedaan.

Verder wil ik er wel bij vermelden dat gelukkig niet alle Turken zo zijn natuurlijk, er zijn heel veel fijne Turkse mensen maar in het toerisme blijft het oppassen, de jongens komen vaak uit heel arme dorpen en vaak ook niet uit het toeristische gebied maar uit midden Turkije of nog verder om hier hun geld en geluk te zoeken.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

Groetjes.

hay daylene, maak er aub een eind aan wat die relatie betreft, nee hij zal geen zelfmoord plegen, en ja hij is uit op je geld en een visum,breek met hem of het word alleen maar erger, je brengt je eigen leven in gevaar met zo,n man!!!

grt karolien

Daylene,

Je hebt hierboven al flink wat goede raad gekregen en ik hoop dat je er eens goed over nadenkt. Losstaand van het feit dat dit een turkse liefde is, geen enkele man heeft het recht om je emotioneel te mishandelen en dat is nu net wat deze man met jou doet. Hij speelt een spelletje met je in de hoop dat hij er zelf beter van zou worden (visum - geld ?) maar hij geeft niets om jou als persoon. Jij bent een toffe meid en je verdient beter: laat hem nu gaan. Dit is niet gemakkelijk, verre van want dit betekent een hoofdstuk in je leven afsluiten maar je zal zien dat je er sterker en vooral gelukkiger uitkomt !
Veel sterkte.

Wat heb je dat mooi gezegd Aylin’s mama!

Ik heb nu al 2 dagen niks meer van hem gehoort hij heeft dinsdag avond boos opgehangen omdat ik zei dat ik niet online kom vanavond( dinsdag avond) omdat ik zo pijn in me knie had en harstikke moe was. hij was boos dat ik niet kwam en heeft gewoon boos opgehangen . ik heb er ook niet naar terug gebeld . ik wil het zo graag echt super graag afkappen voor mij zelf.
maar een stemmetje blijft me tegen houden… mijn liefde voor hem is niks meer … ik heb meer haat naar hem omdat hij me zo heeft gebruikt en me heeft laten denken dat hij doet is . ik ben geen beest die je in een hoekje kan gooien en laten denken dat je dood gaat . ik vind dit nog wel het ergste wat iemand me ooit heeft geflikt. ik hoop dat hij geen contact meer zoekt ik ga ook niet meer als hij belt of smst reageren erop of opnemen… maar het afkappen op msn is zo moeilijk dan gaat hij weer zeggen i died tonight enzo see you soon in paradise … en dan heb ik weer zo kut gevoel . als hij het doet laat het me dan niet weten ( klinkt heel bot maar hij maakt mij er bang en bezorgdt mee ) wat hij doet moet hij zelf weten denk ik dan …
ik denk dat ik daarom het niet durf … aghh het is soms ook z’n kut situatie maar jullie raad gaat zeker wel gebeuren want ik wil ook ECHT ECHT ECHT niet meer verder met hem …