Ik heb nu al 2 dagen niks meer van hem gehoort hij heeft dinsdag avond boos opgehangen omdat ik zei dat ik niet online kom vanavond( dinsdag avond) omdat ik zo pijn in me knie had en harstikke moe was. hij was boos dat ik niet kwam en heeft gewoon boos opgehangen . ik heb er ook niet naar terug gebeld . ik wil het zo graag echt super graag afkappen voor mij zelf.
maar een stemmetje blijft me tegen houden… mijn liefde voor hem is niks meer … ik heb meer haat naar hem omdat hij me zo heeft gebruikt en me heeft laten denken dat hij dood is . ik ben geen beest die je in een hoekje kan gooien en laten denken dat je dood gaat . ik vind dit nog wel het ergste wat iemand me ooit heeft geflikt. ik hoop dat hij geen contact meer zoekt ik ga ook niet meer als hij belt of smst reageren erop of opnemen… maar het afkappen op msn is zo moeilijk dan gaat hij weer zeggen i died tonight enzo see you soon in paradise … en dan heb ik weer zo kut gevoel . als hij het doet laat het me dan niet weten ( klinkt heel bot maar hij maakt mij er bang en bezorgdt mee ) wat hij doet moet hij zelf weten denk ik dan …
ik denk dat ik daarom het niet durf … aghh het is soms ook z’n kut situatie maar jullie raad gaat zeker wel gebeuren want ik wil ook ECHT ECHT ECHT niet meer verder met hem …
Goedzo meis probeer het maar in het begin zal het denk ik heel moeilijk zijn en denk dat je ook misschien gaat huilen maar dat tewkt hopelijk weg en je zult er uiteindelijk blij om worden ! zolang je maar weet ik ben er 24/7 voor je ! xx Meeske
Je zegt zelf al dat je niet meer opneemt als hij belt, en niets meer terug stuurd als hij je smst.
Misschien moet je dit dan echt doorzetten en hem gewoon blokkeren/verwijderen op msn.
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker als je hem contact met je láát zoeken. (dat je het toestaat bedoel ik dus).
Verban hem dan nu gewoon helemaal uit je leven, anders maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf. Nu kun je het niet afsluiten, en ik denk dat als jij hem gewoon niet meer toelaat in je leven dat dat dan wel lukt (hoe moeilijk dat ook is).
Ik vind het in ieder geval knap van je hoe sterk je nu bent, houd dit vol en het kom allemaal echt weer goed!
Precies Lies ! ik ben het met je eens.
Nee ik ga het proberen zo lang mogelijk volt e houden maar ja ik heb een paar vrienden van hem nog wel op me msn die zich niet bemoeien met al die shit en die ook hebben gezegt tegen nuri dat ze niet ruzie met mij willen of wat dan ook . en zich er niet mee bemoeien en dat het iets is tussen hem en mij . dus dat vind ik wel fijn … en ik hoop dat hij NOOIT meer belt en blokeren zal ik denk ook wel een keer gaan doen ik vind het gewoon heel moelijk … denk het weekend dat ik hem wel blokeer .
Is goed meis.
Daylene, als je het zo moeilijk vindt om hem op MSN af te kappen… waarom verwijder je hem dan niet uit je lijst? Dan voorkom je toch dat hij je aanspreekt?
gisteravond kwam hij online ik was het vergeten nog te blokkeren dus heb ik als een gek gedaan.
een halfuurtje later ongeveer ben ik op de msn van een vriendin van mij gegaan en hem toegevoegt. hij zei dat ik een vriendin was van een meisje die katie heten en dat hij haar gezoent had. hij kende geen katie en hij vroeg waneer ik weer kwam ik zei april wat helemaal niet waar was en ik hing een heel lul verhaal op . toen vroeg ik heb je een vriendin . hij antwoorden ‘‘No’’ . toen vroeg ik ken je een daylene. weer antwoord hij ‘‘No’’. toen had ik zo iets van ‘‘Viezi Vuile player!’’ ik heb gezegt dat ik een vriendin was van daylene enzo . meteen zei hij ‘‘Its a joke she is my wife’’ ik geloof er helemaal niks van en ben offline gegaan . toen ik in bed lach voelde ik em best zwaar klote (again). ik had draakkie en macy een sms gestuurd omdat ik met die 2 veel contact heb via sms en msn . ik heb draakkie ook aan paar smsjes gestuurd die hij me stuurde die zelfde nacht. ik vnd het best moeilijk om NIET te reageren erop . ik moet het vol blijven houden maar het is echt moeilijk… hij heeft me de hele nacht gebeld en uiteindelijk heb ik me telefoon uitgezet… nu heb ik 2 smsjes binnengekregen en 8x dat hij gebeld had.
Dit zijn een paar smsjes van vanacht.
0:19 12 september
ok i understand you .
you are dont love me.
if you love me come on online.
you are make me sad and angry.
0:21
I must go to die. you are never see me after to night.
good luck your live.
bye bye sweet angel see you soon in paradise.
1:20
I think you are dont love me.
you are find a new boyfriend.
if you dont love me i dont wait you.
im very sad . bacause you are dont wan a talk to me. xxx
1:51
Im sorry.
I know you are hate me.
you are be love me slowly slowly finish.
I understand you.
you are in my heart im died.
im cry every second.
because dont write back me messages.
i dont live havent you.
I was love you so much.
I trust you .
but you are dont understand it.
Good luck your new live. xx
Je ziet toch hoe hij je manipuleert? Is het niet mogelijk om zijn nummer te blokkeren op je telefoon?
Nee dat lukt dus niet .
en anders weet ik ook niet hoe…
Hi Daylene, kan me voorstellen dat het moeilijk is om die sms’jes te blijven negeren, maar doe je best om het vol te houden!!!
Ik weet ook niet hoe je een nummer kan blokkeren in je telefoon, daar heb ik ook al eens naar gekeken, miscchien kan je er iets over op internet vinden. Dit is wel heel irritant als ie continu blijft bellen en sms’en.
Hoe is het eigenlijk met de pijn van je crash nu?
Hallo Daylene,
heb met verbazing gelezen, dit soort engels is niet wat ze op school leren,
dus hoe vaak zou hij dit al gebruikt hebben! Je bent slim, negeer zijn berichtjes
trek je er niet te veel van aan. Ik heb ook zo iemand leren kennen, en hoe grof
je ook terug zou gaan doen(laat jezelf niet verlagen tot zo iets) ze geven niet op
hoor. Het is heel moeilijk om er van af te komen, maar je bent niet afhankelijk van
hem, en je bent niet alleen! Kijk maar hier hoeveel mensen je steunen!
Sterkte en groetjes
Hij heeft me 1000 berichtjes gestuurd vandaag en hij belt nu ook anoniem 1x heb ik opgenomen omdat ik niet wist wie het was. hij wil dat ik om 23;30 online kom…
hij stuurd me allemaal smsjes met hoe moet ik het me ouders nou vertellen dat we niet trouwen en alles. ik zal de berichtjes nog wel over typen thuis ben nu op schoool.
het is echt heel moeilijk en heb echt de neiging om terug te smsen … hij brengt me weer in een situatie…
En sorry mensen dat ik zo zeik … maar ben ook een zeikwijf zonder ervaren en vind het heel fijn om me verhaal te vertellen…
Ach meid je zeikt niet het is begrijpelijk en hij loopt wel erg hard vanstapel met dat trouwen… Maarja ik spreek je wel weer op msn ofso xx Macy
Wij snappen wel dat het prettig is om je verhaal hier kwijt te kunnen (tenminste ik wel), moet je ook vooral doen!
Zeker als we je zo kunnen helpen om van hem af te komen.
Maar 1000 berichtjes is wel heel veel. NIET TERUG SMS’EN, je bent juist zo goed bezig. Volhouden nu!!!
Ik zou als ik jou was je mobiele provider bellen en vragen of er een mogelijkheid is om dat nummer te blokkeren.
Sterkte ermee en niet jezelf aanpraten dat je een zeikwijf bent.
P.S. Hoe is het met je verwondingen?
Daylene: als je prepaid hebt… Gewoon een nieuw nummer nemen!!! Sterkte meis, kan me voorstellen dat het niet makkelijk is!
Met me verwondingen is nog alles het zelfde het doet me erg zeer en loop nog steeds op krukken.
ik heb op gereageerd op zijn smsjes dat hij moest stoppen … en 1 waarbij ik zeg want hij vroeg in 1 smsje of ik asjebieft online kwam en na lang nadenken heb ik gestuurd dat dit de laatste keer is dat ik online kom voor hem … vanavond moet ik het dus doen en hopen dat hij het goed opvat macy zla online zijn en bij het gesprek aanwezig zijn en draakkie steunt me ook via smn of sms.
en jullie steunen me ook super goed via wereldwijs heb er echt heel veel kracht en moed vandaan kunnen halen maar soms zakt het me wel weer even in me schoenen:(.
ik hoop dat hij na vanavond stopt… en dat het makelijk verloopt oook al verwacht ik van niet en dat hij weer begint i died tonight enzo . dat is zo ongeveeer erbij me ingeramt met zeggen dat ik het antwoord wel weet.
Daylene: als hij weer begint met i died tonight… zeg dan gewoon: Ok Die… bye! En dan gewoon offline gaan…
sorry drukte iets te vroeg op snel reageren dit zijn de smsjes van vandaag die hij stuurde.
13:18
every people say daylene for get you.
but i say every people daylene real love me never for get me.
but you are real for get me.
dankjewel. i never for get you.
because i love you real i cant married other girls.
i hope you are understand me.
i know are wan a im died.
i wan a talk you to night 23 30
13;24
why are you back me answer you lie about love me.
you are dont love me.
i understand you.
13:42
why are you open mobile.
im cry for u every second from sad nuri .
( hij belde anoniem en ik nam op )
13:57
I know your home adres.
i send a your neckles .
i dont wan a your neckles because you dont love me.
14:24
Im stupid because i love you so much
ok you are in holland im turkey.
i understand you.
you are find a hollands boy.
i hope be very happy .
bye my angel.
14:36
I say my parents married you.
my parents be very happy.
how i say my parents .
daylene dont love me.
I never go to home after today.
16:24
Why are you dont talk to me.
you are make me very sad.
but you are dont talkt to me every day im cuting my body.
bay bay.
16:27
i wan a died. i know you are dont love me.
i dont do that until today.
but im do that after today.
you never see my face after today.
Dit waren ze …
en bij het 1 na laatste berichtje heb ik geschreven
STOP! whit send me message
i have school i can not talk and i dont whan a talk dont call me or send me message anymore.
STOP!
En net
oke i come online tonight.
but this is the last time that i come 23:30 turkeys time?.
understand me nuri tonight is the last night that i come to msn for you.
en nu is afwachten wat hij zegt.
Daylene, als je vanavond online gaat, houdt je dan echt sterk en denk aan wat Cynthia heeft gezegd, als je dat niet kan ga dan niet online, dan maak je het jezelf alleen maar weer moeilijk, want hij gaat je zeker manipuleren. Heel goed dat je al wat mensen hebt opgetrommeld!
Succes.