Overleden

Ja want alleen ga ik het nooit redden en voor mij hoeft het ook niet allleen.
ik wil hem echt duidelijk maken dat we beter gewoon even afstand kunnen nemen en vrienden blijven .

Vrienden blijven? Kijk wat hij je aandoet, daar wil je toch geen vrienden mee zijn!! Ik denk dat als je vrienden blijft dat hij je blijft benaderen enzo… Laat hem vallen meis… Echt dat is beter voor jou!!!

Moet ik hem helemaal overal verwijderen en alles?

Ik snap dat t vervelend is, vooral als hij zo’n bord voor zijn kop heeft. En ik snap dat hij heel erg op jouw gevoel speelt, en alleen al daarom is hij jou niet waard!!! Vrienden blijven gaat echt niet lukken. Hij zal blijven proberen je te kwetsen.
sucses vanavond. Hoop dat t je lukt. Zal aan je denken,
groetjes

oke ik laat jullie even weten dat Nuri op msn is. Daylene probeert mij en nog n meisje erbij in het gesprek toe te voegen maar hij klikt steeds weg. Dalijk laat ik jullie weer wat weten.

veel succes!

Hoi Daylene,

Ook ik heb alles gevolgd en zie dat je heel veel goede raad krijgt! Ja verwijder hem overal!! Op je msn, blokkeren en verwijderen. als hij je een mail stuurt klik je op ongewenst mail, de volgende komt niet meer aan. Op je gsm bij instellingen ‘algemeen’ klikken dan op blokkeren. Hij kan bellen en smsen, jij ziet en merkt er niets van !! En anders idd een ander simkaart aanschaffen!
succes!!

Het duurt even voor je eroverheen bent, maar na verloop van tijd kun je alleen super trots op je zelf zijn!!
groetjes Kirby13

ik heb met nuri gepraat en wat macy al zei is dat hij heletijd uit het gesprek weg ging als we met ze 4e praten . dus ik heb 1 op 1 gesprek gedaan met hem eerst gign het wel redelijk maar het duidelijk maken dat ik echt niet verder wou kwam hard aan . hij is weer met alles begonnen en ja het is hem weer gelukt . ik heb hem nu geblokt en op me mobiel kan ik hem niet blokken heb een motorola . ik heb het gesprek dus alles jullie hem willens stuur ff een priver bericht dan kan ik hem via de mail sturen … hij heeft het weer voor elkaar gekregen hoor … :‘(:’(:cry:

Triest meer kan ik niet zeggen

Wat bedoel je met: het is hem weer gelukt?
Maar heel goed van je dat je bij je standpunt blijft! En dat je hem hebt geblokkeerd! Kan je hem niet helemaal verwijderen?
Verder heb ik even alles bijgelezen, maar vrienden blijven werkt niet met zo een jongen en trouwens waarom zou je dat willen!
Nu doorzetten!
We zijn er voor je!

met het is hem weer gelutk is dat hij me weer een kut gevoel heeft kunnen bezorgen .
nu niet omdat ik me schuldig voel want zo voel ik me niet niet het was niet mij fout nu.
ik heb hem de keuze gegeven .
maar bang dat het nu echt raak is omdat hij me kwijt is.

Het is uberhaupt niet jouw schuld!!! Onthoudt dat heel goed.
Ben je bang dat ie zichzef iets aandoet? Dat doet hij niet, daarvoor uit hij het teveel met woorden en mensen die dat doen verrichten geen daden!
Dat doet hij echt niet! Mocht er wat gebeuren, is het ook niet jouw schuld.

Hey Daylene,

Ik heb ook het hele verhaal gevolgd en met verbazing gelezen…
Wat een ongelovelijke lozer die gozer, dat verdien je toch niet meis.

Ben wel heel blij dat je de goede raad van velen hebt opgevolgd, hoe moeilijk het misschien ook is. Laatste advies wat ik je nog wel geven, blokkeer hem van msn en koop een andere simkaart, zodat hij je mobiel ook niet meer kan intimideren.

En dit is absoluut jouw fout niet hoor, want hij zich zelf allemaal aandoet.
Zolang hij je op de 1 of andere manier lastig kan blijven vallen, blijf je er telkens weer mee geconfronteerd worden, en dat is werkelijk waar zonde van je tijd. Jouw tijd en aandacht verdient hij niet.

Heel veel succes.

Hoi Daylene,

met jou laaste regel die je schreef ( maar bang dat het nu echt raak is omdat hij me kwijt is )
bedoelje daar soms mee , dat je nu toch bang bent dat hij zich zelf wat aan zal gaan doen ??

Nou weet je wat ik denk bij deze jongen ,
Nu als jij het contact met hem verbroken hebt ,dat hij je snel zal vergeten en opzoek zal gaan naar een nieuwe slachtoffer die wel aan zijn eisen zal voldoen !!
En als dat niet weer eens niet lukt , dan hij haar opnieuw ze slachtoffer bang zal met ze dreigementen !!
Deze jongen zal doorgaan totdat er een meisje is ,die voldoet aan alze eisen !!!
Dit heeft helemaal niks temaken met liefde ,dit is bewust bezig zijn om jonge meisjes geestelijk naar de Kl…te tehelpen om zijn eigen doel te bereiken .
Hij is alleen maar bezig om naar Nederland te kunnen komen , of evt een ander Europees land ,om een beter leven teleiden en om goed geld te kunnen verdienen om zo ze familie ook te kunnen onderhouden.

Ik vind je heel dapper dat je los gekoppeld bent van deze jongen !!
Maak er een leuk weekend van , en vergeet deze jongen .
groetjes anita

Duidelijk en waar, Anita!

Ja anita met die laatste zin wat ik schreef bedoel ik dat.
ik kreeg vanacht ook een smsje op zijn mobiel . hij zei dat hij fatih was en dat hij nuri’s mobiel had maar het was een redelijk lang verhaal en fatih kan voor geen meter engels.
dus dat geloof ik nog niet echt.

En ja mischien is het ook wel zo dat hij gewoon meisjes wil gebruiken .
het doet alleen heel veel pijn om het hem te zeggen .
en hem los te laten .
ik voel me opzich nog wel klote ook omdat hij en zijn vrienden me niet met rust laten .
bellen en weer emailtjes van zijn vrienden die ik krijg.
maar ik weet nu iedergeval dat het nu niet mij fout is ik heb hem de keuze gegeven om me los te laten en verder te leven als vrienden of gewoon voor altijd te stoppen met alles dus helemaal geen contact meer . en allebei heeft hij niet aangenomen en hij wou alleeen maar dood . nu is het aan hem :'(. maar ondanks dat hij geen van beide de keus wou maken loopt hij me wel te bellen onder anoniem nummer. en hangt meteen op .

en zijn vriend loopt nu ook te G**LE op mij… Geen Behoefdes!!!

Hoi Daylene,

Jij bent de aanhouder en die wint straks!! Laten ze zich maar suf smsen, bellen, en mailen. zolang jij er niet op reageert is de lol voor hun er zo af! Dus eigenlijk ook niet lezen. Steek er aub geen energie in, gebruik het voor jezelf! Nu doet het je pijn, heel begrijpelijk, het heeft zijn tijd nodig. Gelukkig zijn hier heel veel lieve mensen die je zo graag steunen. Kom op meid jij bent sterk!

sterkte en veel succes!

Ik hoop dat het later veel beter word kirby13 .
ik hoop dat hij een gelukkig leven lijd met een nieuw meisje waar hij wel van houd.
en niet gebruikt .
en ja er zijn hier zeker heel veel lieve en geweldige mensen die me onwijs goed steunen.
en ben er ook echt super blij mee. dan heb ik ook een plekje waar ik me hart kan luchten en dingen kwijt kan .

Dus mensen SUPERR!!! erg bedankt voor jullie steun,raad,en liefde

Daylene: goed dat je hem geblokkeerd hebt!! En over het algemeen kun je met alle telefoons nummers blokkeren, ga anders even langs een telecomwinkel… En anders even een nummer kopen meis… Kost je 10/15euro en dan ben je er ook vanaf!!!

Sterkte!

:kus:

Je hebt het goede gedaan!
Veel sterkte meis!!!:smiley: