Hallo .
Ik ben Daylene en ik heb een super jongen ontmoet in turkijen .
in de plaats marmaris .
hij heet nuri en was bar jongen in pineta park deluxe.
ik ben gewoon hopenloos verliefd.
maar ik weet niet wat ik soms met hem aanmoet.
hij is een beetje vaag want hij snijd zichzelf in zijn arm .
het is gewoon heel eng om te zien want 1xtje toen we een kleine ruzie hadden had hij zichzelf helemaal open gehaalt aan zijn arm .
het was gewoon niet om aan te zien de wonden stonden diep op zijn arm en het bloed droop er langs.
nu weet ik niet meer wat ik moet .
ik ben terug in nederland en soms praten we via msn met elkaar en als hij mij niet begrijpt gaat hij door het lint omdat hij iets anders denkt dat wat ik bedoel .
en zegt hij . I died tonight …
het maakt me gewoon bang want ik weet niet of hij het echt doet .
elke keer zie ik dat beeld voor me van zijn arm.
ik voel me super onzeker want ik hoor van zijn vrienden waar ik ook contact mee heb .
dat hij met 2 andere meisjes gaat ook.
en als ik zo iets tegen hem zegt pleegt hij meteen zelfmoord.
kunnen jullie me asjeblieft helpen of mischien proberen advies te geven .
Daylene, Turkse mannen zijn heel gepassioneerd maar bij deze zit echt een steekje los.
Ik heb verhalen gehoord van meiden die met een Turkse jongen gingen, die ook dit soort trekjes vertoonden, waar het niet goed mee is afgelopen (in elkaar geslagen, beroofd, gestalked en zelfs verdwenen). Ookal ben je verliefd op deze jongen…er zijn nu al tekenen dat als je een verdere relatie met hem krijgt het niet goed gaat aflopen, met jou of met hem…meid alsjeblieft laat deze jongen! Ga er niet meer in zee verder.
Eenelfje ik begrijp at je bedoelt meerdere mensen hebben het gezegt.
maar als ik hem nu laat gaan dan pleegt hij acuut zelfmoord (zegt hij tenminste weet niet of het waar is maar omdat hij zichzelf gewoon snijd en ik echt bang ben dat hij het wel doet.)
dan heb ik het op me geweten en ik hou ziels veel van die jongen het is echt een schatje verder en in die vakantie heeft hij nog nooit iemand kwaad gedaan … tenminste nog niet…
ik heb hem een keer een goeie klap verkocht omdat hij te ver ging…
elke avond stuur ik een smsje met Seni Seviyorum Askim maar volgens mij komen ze nooit aan.
en hij laat ook altijd mijn mobiel 1x overgaan wat blijkbaar kenbaar is bij bijna elke turkse man/jongen.
Daylene je wilt hem nu niet laten gaan omdat je het niet op je geweten wilt hebben als hij hierdoor zelfmoord zou plegen…althans dat is wat ie zegt…ok maar dit is wel emotionele chantage wat hij doet hoor, als hij nu al zo begint gaat het alleen maar van kwaad naar erger.
Maar als jij toch wilt doorgaan met hem is dit natuurlijk jouw eigen keuze.
Als je denkt dat jouw smsjes niet aankomen, stel dan een afleverrapport in dan weet je zo of hij het heeft ontvangen of niet.
Daylena,
Verbreek aub het contact. Je hebt echt geen zelfmoord op je geweten, allereerst is iedereen verantwoordlijk voor zijn eigen leven en daarnaast, je kent deze jongen zo kort en je hoort rare verhalen over hem. Ik geloof eerlijk gezegd ook niet dat hij daadwerkelijk zelfmoord pleegt en zelfmoord plegen voor een meisje dat je net kent en nog 1000 km verder weg woont??
Ik geloof het gewoon niet
Succes
Vergeet hem!!!
Het klinkt voor mij ook als chantage.
Ik snap ook iets niet, hoelang ken je hem? Je geeft hem een klap omdat hij te ver is gegaan…ik denk zelf dat je hem tijdens je vakantie ontmoet heb…als hij toen al te ver is gegaan en jij hem een klap verkocht…dan zou je buiten die chantage al moeten denken dat nooit goed kan gaan.
aan de ene kant heb je wel gelijk maar het is niet zo makelijk.
en liefde kan echt wel opbloeien in een vakantie dat blijkt maar weer.
hij is toen te ver gegaan maar denk je dat dat voor altijd zou blijven het kan ook eenmalig zijn toch?..
kijk ik kan niet in de toekomst kijken, maar ik denk wel dat als jij niet iemand bent die snel slaat en boos wordt hij dus iets gedaan heeft wat echt niet kan. Mijn mening is meestal dat ze zich juist in het begin heel netjes en zich als een echte gentelman gedragen totdat je zo verliefd ben dat ze zichzelf weer kunnen zijn en jij hen toch veel vergeeft. Dus juist in het begin zullen ze heel lief zijn. Ik heb geen ervaring met een turkse jonge maar met een egyptenaar. Maar denk dat het bijna bij alle mensen zo werkt, dat je je eerst voorbeeldig gedraagt en later toch meer jezelf wordt.
Dit klinkt echt niet goed en ik kan dan ook niet anders dan te zeggen dat je hier het beste mee kunt stoppen. Uiteraard is en blijft het je eigen beslissing, maar je vraagt onze mening, dus die geef ik bij deze.
Wow wat een verhaal: Mijn mening: stoppen! echt hij zal echt geen zelfmoord plegen… en dat hij zichzelf snijdt dan ben je gewoon ziek! Meis stop het nu het nog kan… Maar goed dat is mijn mening… Snap wel dat het moeilijk is, maar als hij met nog 2 anderen wat heeft dan gebruikt hij je, en laat jij je gewoon gebruiken…
Meisje toch! Luister aub naar de anderen, het is echt beter dat je hem laat… Hoe zeer dat ook doet!!! Het is echt emotionele chantage van hem, en dat is geen goede basis om een relatie mee te hebben. Als je een relatie opbouwt, moet je alle 2 jezelf kunnen zijn en elkaar vertrouwen en respectere! Daar is bij jou echt geen sprake van! Sorry dat ik het zo moet zeggen! Ik wens je alvast veel sterkte toe! En denk aan jezelf en je eigen hart! Laat deze aub niet misbruiken!
het is wel veel minder geworden.
en ik kan hem niet 1 2 3 los laten :'(.
ik heb ook zulke mooie dingen meegemaakt met hem en hij doet verder geen vlieg kwaad alleen doet hij zichzelf pijn…
Zou je nou echt een toekomst met zo iemand willen? Ik heb 5jr een relatie met een Turk, zonder een snijprobleem en dan nog hebben wij heel wat hobbels moeten overwinnen.
Ik ben gewoon bang dat je spijt gaat krijgen en dat je hier niet aan moet beginnen!
Want heel eerlijk gezegd, als ik toen had geweten wat ik nu allemaal weet, was het gewoon bij een vakantieliefde gebleven :)…
Hoe bedoel je dat? Heb je er spijt van enzo?
Ik zou het heel fijn vinden als jij je ervaringen in een apart onderwerp op zou willen schrijven, zeker omdat je al 5 jaar een relatie hebt enzo?
Ik hoop dat je dit wilt doen!
Ik ga het niet in een apart topic schrijven maar zal het je in het kort proberen uit te leggen.
Allereerst heb je natuurlijk
De taalbarriere: Als je bv eens ruzie hebt of met iets in je maag zit is dat moeilijk uitleggen, omdat je meestal in het Engels praat (wat voor beide niet de moedertaal is) krijg je dus al snel last van miscomunnicatie.
Het cultuurverschil: Dingen die wij heel normaal vinden (bv mannelijke vrienden) vinden hun absurd! Daardoor kun je ook weer wrijving krijgen.
Het geloof: Is in vele gevallen een struikelblok (hoewel dat vaak pas later in de relatie aan bod komt)
De afstand: Die kan je ook behoorlijk opbreken (en dan mag ik eigenlijk niet eens klagen want wij zien elkaar om de 8 weken) maar even een knuffel of op je fiets springen en op bezoek gaan is er niet bij!
Je vrienden/famile: Met al hun vooroordelen waar je tegen op mag boksen!
De toekomst: Hoe gaat die eruit zien? Waar ga je wonen? In de meeste gevallen verlaat van beide huis en haard (en ook dat is zeker niet gemakkelijk)
Financieel: Je wil niet weten wat wij in de loop der jaren hebben uitgegeven aan telefoonkosten, vliegtickets en visumkosten!
Begrijp me niet verkeerd, ik heb absoluut geen spijt van onze relatie en ik zou niet meer zonder hem willen, houd met heel mijn hart van hem! Al met al kost deze relatie buiten heel veel geld, ook heel veel bloed zweet en tranen, doorzettingsvermogen, energie en tijd maar deze relatie bestaat voor een groot gedeelte uit eenzaamheid!!! Wat tja het grootste gedeelte van de tijd zit ik hier en hij daar…
Ik geef je echt groot gelijk, aan een relatie beginnen met iemand uit het buitenland kost al moeite genoeg zonder al die extra problemen. Bij mij waren er ook nog weinig cultuurverschillen, hij had zelf ook vriendinnen en zijn vriendengroep bestond uit mannen en vrouwen. Daarnaast had niemand uit mijn of zijn omgeving problemen met onze relatie en tot slot is hij een ‘rijke’ turk.Dus geen problemen met visa of het hebben van weinig geld. Maar toch hebben we het niet gered. Gewoon omdat we te weinig tijd voor elkaar konden vinden en en met name ik niet tegen de eenzaamheid kon en het missen.
Ik wil hiermee zeggen dat zelfs in de gunstigste omstandigheden het hebben van een relatie met een Turk ontzettend moeilijk is, wanneer er ook nog allemaal extra problemen als deze komen…
Ik zou er niet aan beginnen.
Heey Daylene
Ik weet het het is moeilijk om iemand los te laten ik heb ook n probleem met de mijne het contact is weg en hij was gewoon echt mij droom jongen en precies zo als ik mijn jonge wil en dan blijkt die dus in n ander land te zitten ver weg en je moet afscheid van m nemen uit eindelijk. Maar vertel s hoe gaat t nu verder ? ben je gestopt met hem of heeft hij zich verbeterd ? xx Macy
Ik ik het geprobeerd af te kappen maar het is zo moeilijk.
als ik hem weer zie dan kan ik het gewoon niet zeggen… en al die lieve woorden en alles.
dus ik heb het een tijdje aangezien .
Nu is hij heel lief en kan hem alles vertellen . ( soms nog wel miss comunnicatie) maar weten van elkaar dat we het niet verkeert bedoelen.
maar hij moet ook naar het leger binnen kort en ik weet niet hoe dat nu uitpakt.
Dat vertel ik dan nog wel:P…
Maar voor de rest gaat het allemaal wel z’n gangetje nu …
en ff doorbijten …
Heey och nee das lullig dat die naar t leger moet… moet die dat van zijn ouders ? Maar goed dat het nu goed gaat tussen jullie mag ik misschien je msn want ik wil n paar dingen weten enzo en ik vind t lastig om het hier te doen xx Macy ofja ik geef je wel de mijne boeit me niet wie me toevoegen haha x.THESUN88@hotmail.com