Overleden

Oh bah, ja dan weet jij zeker als geen ander hoe zij zich nu voelt.
Bij je moeder was het niet verder uitgezaaid?
Daylene, ik kan nu even niet met je msn’en maar mijn tel staat aan he!

bedoel je bij mij moeder travel ?

Ja dat bedoelde ik, sorry beetje onduidelijk.

ja het was uitgezaaid in der lymfen , en dat is dus ook gelijk weg gehaald .
alleen na enkele jaren later was er weer borstkanker geconstateerd op de zelfde plek waar de
borst al was geamputeerd ,en de artsen stonden voor een raadsel hadden ze nog niet meegemaakt namelijk.
Dus het littekenweefsel hebben ze open gemaakt en , alles verwijderd wat ze konden doen , en ik moet je zeggen dit is al weer een enkele jaren geleden en is zoals ze zeggen Schoon !!
dus ik kan me heel goed inleven met Daylene …

Oh jeetje dat was wel heftig. Gelukkig is ze nu schoon!

ja en het gaat heel goed verders met haar !
en wat ik begreep van de arts is dat borstkanker vaak goed tegenezen .
We leven met je mee hoor Daylene !!

Ja inderdaad dat heb ik ook wel vaker gehoord dat borstkanker inprincipe goed te genezen is.
Gelukkig voor Daylene haar moeder dat ze tegenwoordig aan bevolkingsonderzoek doen tegen borstkanker boven een bepaalde leeftijd, ik hoop dat ze er dus redelijk op tijd bij zijn.

Gelukkig gaat het met jouw moeder weer helemaal goed, anita!

Jeetje, Arme meid en moeder! Heb dr niet veel op te zeggen heb zelf niet in zo’n situatie gezeten, dus sterkte ! (K) En goed dat je moeder schoon is Anita! :smiley: En wat die Nuri betreft hij is gewoon n grote manipulater :frowning: Jammer dat het hem ook altijd lukt, maarja op n dag houd dat gezeiks allemaal op ! xx Macy :smiley:

Ja klopt ik heb me de hele week eigelijk al groot moeten houden.
@Anita1971 . bij mijn moeder moeten haar lymfenklieren ook weg.
en Travel83@ me zus was gelukkig bij me en heeft zelf ook erg gehuilt en elkaar getroosd.
we kunnen nu elk moment bericht terug krijgen .
En nuri ( die turk) die zei ook dat hij kanker had en nog maar 7 maanden had en ik had zo iets van lul dat je bent ga daar niet mee spotten… in zijn mailtjes die hij stuurt haalt hij het steeds aan.

Dat je meen je toch niet he ?:disgust:
Damn wat is dat n ongelofelijke -----> ASSHOLE <-----
Dat gaat echt te ver !!!

Ja dat was me inderdaad ook op gevallen! Maar weet hij het dan van je moeder?

Ohh!! als die dat weet he en hij gaat het spelletje zo spelen dan is hij de duivel van de wereld en mag die strx hard branden in de hell !! sorry misschien iets te grof gezegd,

Heb je al nieuws? Is ze al van de OK af?

Ik heb nog niks gehoort het maakt me echt gek

Je zal hopelijk wel gauw n bericht horen over je moeder :smiley:

Haar moeder is bijgekomen en meer weet ik ook niet!

Me moeder is bijgekomen en we zijn meteen naar haar toe gegaan.
Ze ligt onder de draden en zuurstof ze was onderkoelt geraakt .
Ze zit onder de verdoving en pijnstillers dat ze niks voelt. er was geen woord met haar te spreken. soms werd ze even wakker maar 2 minuten later sliep ze weer.
Voor de rest ligt ze onder de dekens en komt er soms om het uur een zuster kijken om haar zuurstof en bloeddruk te meten .

welk ziekenhuis ligt ze daylene? hoofddorp?

Ja in het spaarne ziekenhuis.

Tjee, niet bepaals leuk… :frowning: Ben er voor je Day (K)