Ook een Turks vriendje

tinkerbellow - je hebt hier al ff niet gereageerd, gaat het een beetje? heb je nog wat van Azim gehoord?

Hallo allemaal,

Ten eerste echt super dat jullie zo mee leven en toch maar blijven vragen stellen.:slight_smile:

Het gaat wel weer wat beter.
Ik zag dat die gisteren op de msn was en ik kon het niet laten Hi te typen.
Hij reageerde terug met: Hi ik vroeg hoe het ging en hij zei dat het wel ging en hoe het met mij was.
Ik zei dat ik een beetje ziek was (wat ik ook daadwerkelijk ben) en dat ik het niet leuk vond wat die zei.
Hij zei niets meer… een hele tijd niet

Een uur later typte ik:

Azim you are verry dik başlı!!!

En how toen kwam er ineens van alles uit.

Dat die zich eenzaam voelde, en dat die het allemaal niet meer weet
Maar dat zijn tijd op was en dus weer moest gaan.

Ik zei: Ok we talk later…

Was goed.

Vanavond was die er weer op, en weer ging ik praten.
Ik kon het niet laten en zei: I miss you…

En ik kreeg terug: I miss you to

Hij zei niet veel, maar goed het was voor mij al heel wat dat die zei dat die me miste!
Het was voldoende, het moet opbouwen!

Ik vroeg of die nog van me hield en hij zei: Yes i really love you.

En toen die weg ging zei die: I go now, time is finish

I love you byeeee!

Nou, echt spraakzaam is die dus niet tegen me.
Ik moet alles zeggen en dan word er alleen beantwoord met: Yes en No

Maar het is een begin toch?:slight_smile:

Dus wie weet!

PS: jullie zijn schatten dank jullie wel!

Ziet er alweer heel positief uit Tinkerbellow.

Wat al eerder geopperd is zal Askim we leven een paar donkere dagen gehad hebben.
Heeft iederen wel eens , gebeurd ook gewoon als je een nederlands vriendje gehad zou hebben.

In iedere geval, goed begin is er weer … hoop voor je dat er vlot meer goede dingen komen.

p.s,
ik zou je handtekening maar vast aanpassen naar iets vrolijkers

@Tinkebell
Gelukkig weer wat positiever nieuws van je!!!

het is iig niet negatief nee…!! das toch mooi…miss wordt ie de komende dagen ook weer wat spraakzamer…houdt ons op de hoogte…

groetjes

Tinkerbellow- nou toch weer positief! wat fijn voor je, jullie zijn er nog wel niet, maar hij is ook niet compleet afwijzend, hou ons op de hoogte!

tinkerbellow: wat fijn dat jullie weer contact hebben gehad!

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en dacht dit is een leuke site om mensen zoals ik te leren kennen. Ik heb namelijk ook een turks vriendje en officieel komt hij uit Konya. Nu dat het seizoen is afgelopen zit hij is eskisehir en werkt hij bij familie. Als het zo gaat als het nu gaat we volgend jaar daar samen wonen, want ik ga daar een seizoen werken en moet dan helaas weer naar huis, door de verplichtingen die ik nu nog in Nederland heb. Maar mijn plan is wel om daar toch uiteindelijk te gaan wonen. En wat ook balen is mijn vriendje moet nog het leger in :s

Weet iemand misschien nog een leuke plek om te werken in de omgeving alanya/konakli

Groetjes Tamara

@ Maartje: heee wat toevallig! mijn vriendje komt daar ook vandaan!!Maar werkt in marmaris…dont worry, t is niet dezelfde!;)…Ben je al is terug geweest??? naar eskisehir??

XxX

@Brenniej: Nee ik kom net terug uit alanya waar we samen een leuke tijd hebben gehad. Hij is deze week pas vertrokken naar zijn familie. En als het gaat lukken met mijn werk hier ga ik in Februari naar Eskisehir. Wil er nu eigenlijk alweer heen want mis hem echt, Hij heeft namelijk geen telefoon, is tijdens werk in de zee gevallen… Dus doen het nu via mail en msn maar wil zijn stem zo graag weer even horen

maartje: wat leuk dat je een jongen hebt leren kennen in turkije, en welkom bij dit forum! hoop dat je het hier naar je zin gaat krijgen:)

Hoi lieve allemaal

Hopelijk zijn jullie me niet vergeten!:wink:
Ik had al een tijd niets meer van me laten horen.
Dat komt, omdat het helaas met Azim niets meer is.
Het kortaf doen bleef, en waardoor mijn gevoel ook steeds meer " nee! " zei.
We gingen niet eindeloos met elkaar praten zoals we voorheen deden… het was enkel de vragen: Hoe gaat het? wat heb je vandaag allemaal gedaan?
Azim is toch echt een persoon die dingen wilt… en echt wilt!
Maar ja, helaas gebeurd dat nou eenmaal niet.
Op het aller laatste nippertje zei die ineens: Ik kan toch naar je komen, mijn moeder wilt me toch het geld geven voor een paspoort.
Ik legde hem uit dat, dat voor 1e kerstdag niet voor elkaar was… dat die dus anders een andere keer zou moeten komen hoe rot dat ook was!
Meneer werd kortaf… en zei niet veel meer.
Het is alweer 5 weken geleden dat ik hem gesproken heb.
Ik weet niet eens of die inmiddels al werk heeft kan je nagaan!
Ik smsde… hij reageerde niet meer… ik probeer te bellen, zijn mobiel staat uit.

Maar ja, helaas… dit is al een aardige tijd zo dus verdriet heb ik er niet van.

In juni ga ik weer terug naar Turkije en er lopen zoveel mooie turken rond hahaha!

Hopelijk gaat alles goed met jullie.:slight_smile:

Groetjes, Jolanda.

Hallo Tinkerbellow.

als ik het zo lees is ben je er berust in dat er een eind aan die relatie is gekomen.
Goed dat je dat ze snel achter je hebt kunnen zetten .

En idd … nederlands spreekwoord " geen hand vol maar een land vol"

Jaaa, Ik heb ook een turks vriendjee:)
Hy heet Mehmet en hy woont in Kusadasi.
Heb hem begin deze zomer leren kennen ben 2x terug geweest
voor hem naar Turkije. Eerste keer naar het hotel
waar die werkte in Alanya en de 2e keer naar Kusadasi waar
hy vandaan komt. Ben ook voorgesteld aan familie en vrienden
echt super dus!! Dit weekend ga ik terug naar hem
en blijf daar 2 tot 3 maanden…
Ik kan niet wachten!!!:smile::smile::smile::dag:

Maartjee… ik zit in dezelfde situatie!! Ik ga deze zomer dus ook daar werken… En wil daar later dus ook gaan samenwonen… En myn vriendje moet dus ook nog het leger in… Alleen hij heb uitstel gekregen omdat ie studeerd… Kijken hoe dat gaat lopen…

@jalanda…jammer dat het dan toch definitief over is…even lekker de tijd voor je zelf genomen, heel geed te begrijpen meis…succes ermee(K)

@sanniiey…klinkt allemaal super tussen je vriend en jou…!! veel plezier de komende maanden

@ jolanda - vervelend dat de situatie zo gelopen is, maar zo te horen kan je het nu wel achter je laten, en idd als je er volgend jaar gaat werken wie weet wie je dan tegenkomt

@sanniiey- wat super voro jullie, heel veel plezier de komende maanden

tinkerbellow : wat jammer dat het zo gegaan is!

.

wat een leuk verhaal zeg!!!dus je bent weer helemaal verliefd?
leuk hoor!
Heb je nog wel ns wat van je exvriend gehoord?