probeer alsnog achteraan te gaan…en zeg dat het alles goed komt…
als ie nog steeds niet positiefs reageert, dan verbergt hij iets… sterkte ermee:so:
De eerste paar dagen na zo’n rot bericht zullen verschrikkelijk moeilijk voorbij gaan.
Dat het nu November, dus donker koud en nat is , maakt het vaak nog erger.
Toch …
kan heel spoedig weer de zon gaan schijnen., in alle opzichten dan.
Ook voor jou zal dat weer gaan gebeuren.
Makkelijkste…tja ik weet het een ander kan alles zo zeggen… is om er even niet aan te denken.
Doe wat anders dan anders even, zodat je je gedachten van HET onderwerp afkunt krijgen.
Wat ik deed was 2 , 3 of meer zo simpel mogelijke films achter elkaar kijken.
@Tinkerbell
Misschien zit ie in een dip, het zat pas toch ook al tegen met zijn paspoort, en heeft ie morgen weer spijt van wat ie gezegd heeft. Sterkte meissie :kus:
Bedankt voor alle lieve berichten!
Hij maakte zichzelf gewoon er mee kappot.
Afstand, ruzie met zijn familie om mij, geen werk kunnen vinden.
Het zit allemaal logisch in elkaar.
Hij zeurt continu bij zijn familie en vrienden om geld om hier te komen, wat niet gaat.
Hij kan geen werk vinden wat die al een tijd zoekt, alleen zomers in Hotels
En dan kan die ook nog eens niet bij zijn vriendinnetje zijn.
Maar mij? mij breekt het. ![]()
dit zijn veel voorkomende situatie…die familie wil blijkbaar hem niet kwijt…in turkije is niet gemakkelijk om aan baan te komen…alleen vaak meestal in istanbul…tjah horeca’s zijn bijna altijd bezet…maar wel romantisch dat hij alles vecht voor zijn liefde…maar helaas zullen alle situatie’s niet zoals bij films gaat met goed einde…enige wat je kunt doen is duimen en hem aanmoedigen om niet op te geven…![]()
Misschien is het alles bij elkaar en ziet hij het even niet zitten. Wens je sterkte hoor
tinkerbellow: een paar jaar geleden toen wij nog niet samen woonden ging het tussen mijn vriend en mij ook welleens niet goed , dan stuurden we ook welleens van die smsjes, gewoon door dat we niet bij elkaar konde zijn,dat we niet wisten wanneer we elkaar zagen enzo …
wij hadden toen ook welleens van die dagen dat hij of ik in een dip zat zeg maar, door dat niet alles ging zoals wij wilden.
ik hoop dat dit bij jullie nu ook het geval is, wie weet gaat het over een paar dagen weer een stuk beter, het is gewoon soms erg vervelend zo n relatie op afstand, maar dat zal allemaal wel goed komen!
veel sterkte! en niet te veel huilen he!!
groetjes, mariska
Bedankt allemaal voor deze lieve berichtjes.
Ik hoop het, wat ik ook zeg hij reageerd niet meer.![]()
De reden was alleen: You make me sad.
En als ik dan nadenk dan is het waarschijnlijk omdat die zo gek op me was (is?) en dat die er niet meer tegen kan.
In juni werk ik 3 maanden in Turkije, en ook hij komt in dat zelfde hotel.
Wie weet dat het dan goed komt maar nu willen mijn gedachtes er even niet aan denken om samen met hem te werken.
Omdat, straks wilt die echt niets meer behalve vriendschap en dan kwel ik mezelf zo om samen met hem te werken en ondertussen zien hoe hij gezellig kletst met de toeristen.
Ik val nou eenmaal op turkse mannen, en ik ben stapel op hem!
We hadden hele plannen gemaakt van de week zelfs nog.
Over een aantal jaren samen wonen en gelukkig met elkaar zijn.
Ook gisteravond was alles nog koek en ei…
Ik snap het niet.
Hoe langer ik er over nadenk hoe meer pijn ik heb.![]()
je kunt het beter even laten rusten.
Zal lastig zijn nu het zo vers is.
Probeer afleiding te vinden met dingen die je niet op dit idee terug brengen.
Hey tinkerbellow!!
Wat erg voor je!!Kan me echt goed voorstellen hoe je je voelt.
Maar weet je wat ik wel vind,turkse mannen zijn soms wel erg wisselvallig.Zo zijn ze erg humeurig en 2 minuten daarna zijn ze zo blij!
Ik kan je een vb geven.Vandaag had ik hem op msn.Hij begon niet echt zo vriendelijk.Dus ik had al zoiets van hallooo wat heb ik nu weer gedaan.Zegt ie straks laat je mij staan en ga je toch weer terug naar je ex.Ik zeg sorry!!!waarom denk je dat???hij zegt dat denk ik niet dat voel ik.Ik raakte echt in een dip!!Ik zeg hallo je weet hoeveel ik van je hou en wat ik voor je over heb.Gewoon alles dus!Zegt ie vergeet maar wat ik zei.Ik dacht ja hallo waarom zeg je nou zoiets.Ga ik weer twijfelen.heb nog ff aardig gedaan en me msn afgesloten en hem een berichtje gestuurd.Komt ie weer online en zegt ie hoeveel hij van me houdt en hoe erg hij me mist!!!ik snapte er ff heemaal niks meer van.haha.Maar nu was hij weer super lief.Maar ik dacht achteraf mischien wil hij me gewoon testen hoe ik zou reageren ofzo.
En zo heb ik wal vaker van die kleine dingetjes meegemaakt.
Het kan best zijn dat je askim mischien ff niet zo goed in zn vel zit en dat hij er morgen mischien wel erg veel spijt van heeft.Ik zou het gewoon ff afwachten.Af en toe heb ik ook wel eens het idee dat ze willen dat je altijd vrolijk bent en je nooit echt verdrietig kan voelen.Ze trekken dat hun heel erg aan denk ik.Wacht t gewoon ff af.Mischien draait het wel bij.
Maar ik wens je veel sterkte.
doegg
tinkerbellow, wat rot voor je, maar zoals meerdere hier zeggen misschien denkt ie er over een paar dagen anders over, de afstand is voor jullie beiden moeilijk, dus ook voor hem. en dat kan af en toe opbreken, hij zit niet lekker in zijn vel doordat hij geen werk heeft en de druk van zijn fam. Ik hoop dat hetgoedkomt voor je veel sterkte ermee
Voor alle nieuwelingen in de liefde met de turkse mannen zal ik even een positief berichtje achterlaten. In juli 2003 heb ik mijn vriend leren kennen, ben in oktober 2003 teruggegaan. Hij is januari 2004 naar Nederland gekomen en in april 2004 ben ik voor 7 maanden naar Marmaris Turkije gegaan, voor proef wonen werken eens even kijken. Eind 2004 zijn we getrouwd, in januari 2005 was hij weer in nederland en in april 2005 ben ik geemigreerd naar Turkije en woon dus nu alweer 2.5jaar in Marmaris. In augustus 2005 hebben onze zoon gekregen, dus tja eng was het wel, spijt? Newe absoluut niet. Heel ander leven, ja, relaxter ja, cultuur verschillen ja, problemen ja soms, maar moet er aan elke relatie niet worden gewerkt??? Zolang je goed blijft communiceren dan is er heeeeel veel mogelijk. Succes nieuwe geliefden en Turkije liefhebbers. Ik heb gelukkig een goede afloop van mijn vakantieliefde gekregen, en jullie?? Liefs XXX
@ Tinkerbellow: Jeetje, dat zal even schrikken zijn zeg!.. maar wat de meeste hier wel zeggen, kan het gewoon een dip zijn… Ik zelf heb die nou ik kan het niet eens meer tellen hoevaak meegemaakt…Dat ik of Askim het gewoon even niet meer kan opbrengen…om hoop te houden… en er in te blijven geloven…Je mist elkaar zo ontzettend…je kan geen kant op…Je hebt alleen een telefoon en de computer…die het de meeste keren eigenlijk verpest… doordat er nog een hele verbinding tussen jou en askim zit van een km of 4000…
En waar he reageer je het op af…op degene waar je het meest van houdt…
Misschien weet hij even geen andere uitweg meer… en moet hij even tot zichzelf komen! Wat je ook zelf zegt…ruzie met familie…Geen werk…bezig met visum… alles regelen…met alles tegelijk bezig zijn!..
ze zeggen niet voor niets een man kan maar 1 ding tegelijk!;)![]()
Laat het even rusten… en probeer hem over een paar dagen even te bellen…en kijken of die erover wilt praten!
En ja meent hij het echt…jaa dan kan je denk ik niet zoveel…dan hem loslaten…
maar zover ben je nog niet!..
geef hem eerst een beetje tijd…
Heel veel sterkte…Liefs…x
@tinkerbellow…wat rot voor je joh!! wens je veel sterkte!!
@littlebear…dat is nou nog eens fijn om te horen!!
groetjes
filiz
Ik sluit me aan bij Brenniej… Wacht het eerst maar eens af… Ik heb ook al zo vaak geroepen er mee te kappen… :tssk:
littlebear: wat fijn dat het bij jou ook allemaal zo goed is gegaan!!:slywink:
tinkerbellow, ik sluit me net als Cynthia helemaal bij Brenniej aan… laat het even rusten…wie weet verandert hij nog van gedachte! Een kat in het nauw maakt rare sprongen m.a.w. als je even geen uitweg ziet, zeg je soms dingen die je niet meent…
Mocht hij toch bij zijn standpunt blijven dan blijft er weinig anders over dan dat te accepteren…maar zoals Brenniej al zei…zover is het nog niet!
succes meid!
Wat vervelend voor je dat hij het op het moment niet meer ziet zitten. Ik hoop echt dat hij er op terug komt en die kans is echt wel aanwezig. Ook ik heb weleens in twijfel gezeten, want een relatie op afstand is zo verdomde moeilijk. Het missen is gewoon vreselijk, maar als je er samen voor gaat en je echt gek op elkaar bent neem je die afstand voor lief. Soms zeg je nou eenmaal dingen die je uiteindelijk helemaal niet meent, ik hoop voor jou dat dit bij jouw vriend ook het geval is.
Hou je taai en wie weet komt hij er nog op terug, nog niet opgeven. Mocht hij het echt menen, dan zit er inderdaad niks anders op dan hem los te laten, wat uiteraard makkelijker gezegd is dan gedaan.
Heel veel sterkte en hou je sterk!
@Tinkerbell
Hoe is het nu met je?
Zo, dit is de eerste keer dat ik hier op dit topic reageer, had het nog niet eerder gezien. Ik vond het zo leuk, Jolanda, om te lezen dat je je askim in Sardunya had ontmoet, ik ben daar zelf nu 6 x geweest in het hotel, en zelfs afgelopen september nog een dagje, vanuit Marmaris om alle vrienden(gewoon, vrienden, hoor) op te zoeken. Dus misschien ken ik Azim wel van gezicht. Maar wat rot voor je wat nu gebeurd is. Ik hoop voor je dat het goed komt.
**
En over dat bellen, voor iedereen mischien een tip. Ik bel altijd met mijn turkse vrienden via 0900-0790. Dan krijg je een mevrouw die zegt dat je het nummer in moet geven, dan het volledige nummer intoetsen. Werkt niet altijd, soms moet je nog een x proberen. Kost 13 ct. per minuut, dus dat scheelt nogal