Ook een Turks vriendje

Tinkerbellow,
je moet echt eens kijken lebara dat scheelt echt zo veel, met hi betaalt ik 1,50 per min. en met lebara 0,26 cent dus dat scheelt heel veel.

Oké! en hoe ga ik dat doen?
Kan dat dan gewoon op mn zelfde mobieltje?
0,26 cent wow dat is inderdaad niet duur!
Heb het nodig…
Ik ben niet zo’n smser of msner! :wink:

Is dat via internet opwaarderen?

Hoe ga ik dat allemaal doen?:stuck_out_tongue:

lebara wij hebben daar ook een simkaart van , dus dan moet je volgens mij van nr veranderen??
en voor de rest belt mijn schatje altijd met voipbuster naar zijn familie, is niet duur [is via de computer]

Hoe kom ik aan de lebara simkaart dan?

Ik wil ook wel zo’n kaart!

Aangezien ik veel met mijn liefje bel(de)
Nu minder omdat ik zo van mijn beltegoed af ben…

Ja ben ik ook benieuwd naar!!
Ik bel nu met de 0900 nummers,dat scheelt ook wel,maar mischien is dat nog goedkoper!!Ik vind bellen ook fijner als msnen ofzo.

k zal straks ff kijken! waar ze die simkaarten verkopen,
en voipbuster kan je downloaden van voipbuster.com en dan kan je opwaarderen en bellen:)

een lebara simkaart kost 10,= bij dixons stond dat op de website dus zullen ze die bij andere telefoonzaken ook wel hebben:)

Ik heb sinds een paar maanden ontdekt dat de KPN speciaal voor mensen die veel naar Turkije bellen een aparte provider heeft .
De naam is ayyildiz.
Deze gebruik ik nu al een paar maanden , de kaartjes zijn bij elke KPN winkel te koop en als je het instap-abonement neemt krijg je 25€ beltgoed gratis.

Ik bel gemiddeld 2 maal per dag naar zowel vaste als zaktelefoon nummers,
gesprekken varieren van 2 tot 30 minuten en dit kost me zo’n 20€ in de week dan.

ayyildiz is zo te vinden met een beetje googlen

Lebara wordt ook aangeraden in meerdere replies zie ik.
Heb deze ook getest maar veel problemen om verbinding te krijgen en vaak slecht geluid ( hol) als er wel verbinding was.

ik boek altijd via supersaver.
Dan vlieg ik voor prijzen die meestal goedkoper zijn dan correndon of onur met Lufhansa .
Als je op de site bent helpt het om een beetje met de datums te spelen, 1 dag eerder heen of 2 dagen later terug kan soms al 100€ verschil maken.
Als alles meezit kan ik ook rondt die tijd naar Izmir en dat zou met dan 193€kosten voor twee weken.

Ik dacht dat lufthansa altijd wat duurder was.Maar ga ik toch nog ns ff kijken want die prijs ben ik nog niet tegengekomen.
Bedankt

Ok! bedankt voor de info over de lebara kaart.:slight_smile:

Ik heb trouwens een leuk nieuwsje, mochten jullie op kerstdag All you need is love kijken, dan hoop ik! dat ik er zo in tevoren kom.
Mijn nichtje kon het niet voor haar houden omdat ik zoveel verdriet had dat ze me heeft opgebiecht dat ze me al een tijd voor All you need is love heeft opgegeven!

Haha hoe super is dat!

Ik hoop dus ook dat ik de gelukkige mag zijn. :stuck_out_tongue:

Ik acteer en ik hoop dus ook ooit door te stromen in de toneelschool Amsterdam.
Ik heb altijd geroepen niet met mijn kop op de tv te willen komen als het gaat over programma’s als All you need is.

Maar nu ik zo ontzettend verliefd ben kan ik er alleen maar op hopen!

Heyy!!

Ik heb net 123call.net geprobeerd met mn mobiel.Daar moet je opwaarderen,dus geen 0900 nummer.Heb er 10 euro opgezet.Heb 18 minuten met mn askim gebeld en was 2.67 kwijt!dus viel erg mee.Ik weet alleen niet hoe het met mn eigen provider zit maar zoals ik kon lezen alleen maar mn lokale kosten.

Maar wat spannend zeg!!all you need is love!!Zou echt gaaf zijn.Als dat zo is ga ik ook kijken hoor!!Ik ga m maar gewoon opzoeken denk.Al wordt ik wel simpel van al dat gezoek naar een beetje een betaalbaar ticket.De meeste liggen toch vanaf de 250 euro.Lager kan ik niet vinden.Dus zal ik dat maar moeten betalen denk ik.
Maar ik hoop echt dat het gaat lukken voor je!!En anders?wil je hem dan toch niet zelf op gaan zoeken in turkije?
Ik kan echt niet wachten.Er worden tig smsen verstuurd met mis je,hou van je enzz.Als we elkaar spreken hetzelfde.Af en toe wordt ik echt gek van mezelf van het gemis en verlangen.Maarja dat hebben we hier met zn alle wel denk ik haha.
Nou mischien zien we je binnekort op tv!!!

groetjes marieke

Als je naar Ankara wilt zul je inderdaad niet veel goedkoper uit kunnen komen dan €250 via nederland.

Heb je al geprobeerd om vanaf een plaats in Duitsland te vliegen?

Ikzelf woon midden in nederland dus Dusseldorf en Dortmund zijn bijna zover als A’dam.

hey hallo,

die kaart van lebara (simkaart) kun je overal voort kopen ik heb nu 2 telefoons 1 voor vrienden en die van lebara voor mijn askim.

Tinkerbellow: zou super zijn AYNIL… Maar er zijn natuurlijk heel veel aanmeldingen per seizoen!!!

Ik wil jullie even melden dat ik ineens uit het niets aan de kant geschoven ben door Azim.
De reden? Omdat ik hem verdrietig maakte.
Ik denk dat het te maken heeft met het afstand…
Hij zei ineens uit het niets: Please my love, we can better just friends.
Ik snapte het niet!
Ik ging uit mn vel, en vroeg hem waarom en waarom!
Hij kon alleen zeggen: Because you always make me sad.

Ik praat even een tijd niet meer met hem…

En daar heb je nou zo je best voor gedaan!

Ik ben gebroken. :frowning:

Tinkerbell,

wat een ellende, kan me voorstellen dat je gebroken bent!
Ik zou bijna zeggen dat zo’n afstand ook niet echt iets is waar je vrolijk van word, maar daar kan je toch over praten? De liefde is al niet makkelijk, maar zo wordt het er niet makkelijker op!

Wens je veel sterkte toe. Doe t rustig aan.

Groetjes

@Tinkerbell

dat zijn slechte berichten en dan ook nog zo plots.

Ik wens je veel sterkte.

p.s

ik kan begrijpen wat je doormaakt, had zoiets drie jaar geleden ook.
mijn turkse vriendin vondt het toch “makkelijker” om met een turkse man verder te gaan…van de 1 op de andere dag.

Uiteindelijk is voor mij nog alles goedgekomen, ben ondertussen alweer getrouwd, toch ook met een turkse.

Ik huil en ik huil…
Nu straks, alleen maar!
Ik snap het niet, ik heb zo mijn best gedaan.
Vanmiddag zei die nog dat die van me hield.
En dan ineens uit het niets zegt die dat het beter is als we alleen vrienden zijn…
Terwijl die vorige week nog zo zijn best wou doen om voor mij aan een visum te komen om hier bij mij te zijn!

Ik weet me geen raad, ik weet het echt niet.