Ook een Turks vriendje

Mooi verhaal Yon! Erg romantisch

ik kan dit scene echt niet vergeten…dit was echt speciaal voor mij…normaal hoort jongens als eerste hun gevoelens bekennen aan iemand die ze leuk vinden…maar ik mis echt haar ontzettend…reis naar japan kost me al 750 euro, en nu is het duurder geworden door die verhoging door wouter bos…nou bedankt PvdA:finger:

Heyyy!!

Dank je!!
Ik kom er later nog ff op terug,heb nu visite zitten.
Maar onze verhalen hebben echt veel gemeen joh!!!
Heel veel dingen hetzelfde!!
Tot later.

groetjes

Hee Jolanda,
ik ben echt super blij dat ik je weer spreek!
vooral omdat we ongeveer in dezelfde situatie zitten.
fijn dat ik er met iemand kan over praten die het tenminste begrijpt en geen vooroordelen heeft :slight_smile:
xx

Hoi! erg lief je bericht. Ja ik huil veel, ben erg verdrietig en weet het even niet meer.Ik snap zijn moeder maar al te goed, zij moet haar familie onderhouden met het geld wat haar oudste zoon voor haar werkt.Ik ben bijna 18 jaar oud en mijn vriend word 18 december 25 jaar.Mijn ouders zijn allebei erg gesteld op mijn vriend, ze vinden het een leuke jongen! En andersom ook het geval.Hij noemt mijn moeder zijn '‘second mum’'Ik zou dus inderdaad naar Istanbul kunnen en of mogen.Maar ik denk niet dat hij dat nog even wilt omdat hij bang is dat het een tegenvaller voor me is denk ik.Hij heeft een grote familie in zijn huis wonen en als hij al moet werken voor zijn moeder…Hij is niet arm gelukkig maar het is toch anders dan bij ons thuis.Ik werk en naast mijn werk zit ik ook nog op school, ik verdien meer dan hij daar doet kun je nagaan!Dus ik denk dat die daarom gewoon graag even er tussenuit wou zijn om bij mij te zijn.We hebben er beiden erg verdriet van.Ik heb het geld wel inderdaad voor zijn paspoort maar ik vertrouw het niet om het per post op te sturen. Het is geen 20 euro we praten dan zeker over 150 euro!Wat bedoel je met pm? Liefs Jolanda.

Hoi
Pm is privé mail. Klik onder mijn naam op contact opnemen en…voila!
weet je, ik stuur jou wel ff een pm!

tinkerbellow: ik hoop dat er toch nog een oplossing komt! en dat jullie elkaar snel zullen zien, ja zo n paspoort is een stuk duurder in tr dan hier, misschien kan je het per bank over maken? als jullie echt niet langer meer kunnen wachten?

Wauw mijn verhaal is niets bij die van jou!
Super zeg!
Ik heb mijn vriendje net nog even gesproken.
Hij zou 9 uur turkse tijd op de msn zijn geweest maar was niet gekomen… tot mijn telefoon over ging om 23.00 maar ik dus niet met hem kon praten doordat mijn beltegoed op was.
Ik smeekte mijn vader alsteblieft hem terug te mogen bellen op zijn mobiel!
Voor mijn vader is dat van den boze omdat het de telefoon van zijn werk is en hij er dus gedonder mee kan krijgen. Dus het was: Nee, dat wil ik niet hebben. Natuurlijk ging ik histerisch doen **(ben er goed in, acteren is een passie van me doe ik namelijk ook en hoop ooit nog terrecht te mogen komen op de toneelschool in Amsterdam)
**Mijn moeder, die toch veel medelijden met me had sprak mijn vader toe met: ‘‘Ah toe nou joh! laat dr even bellen.’’
‘’ Goed 1 minuut en geen seconde langer!‘’
Ik belde terug en het was: My love i am on the messenger for you…
Ik antwoorde er op: But i can’t come i go sleep now…

*Een terleurstelling aan de andere kant met: Oh… ok than we talk tomorrow…

Ik kon het niet aan, voelde me schuldig en zei: Well ok, i come for you!

Hij zei: **‘‘My love i ask all my friends who can give me money. I miss you!
I wanna be with you, i will do everything to come to you…I will
leave my family’’

**Het raakte me, i will leave my family.
Hij is het thuis zat, hij woont met zijn halve familie in 1 huis en moet tenslotte de kost verdienen in huis.
Hij heeft zijn vriendinnetje in Nederland, wilt haar komen opzoeken, vraagt aan zijn moeder smekend om geld die hij heeft verdiend in het hotel en hij krijgt als antwoord: **Sorry, you can better work 4 month Azim so than you can go in March to here.

**Logisch natuurlijk! zijn moeder moet voor het hele gezin zorgen!

Maar toch, we zijn gewoon liever met de kerst bij elkaar…en oud en nieuw.
Mijn broer en schoonzusje geven een grote feest met o&n voor al hun vrienden en familie… met een grote party tent achter het huis en een band.
Het liefste wat ik wil is dat met hem vieren…
Maar zo als het er nu naar uit ziet vier ik het alleen met mijn eigen familie zonder Azim…:crybaby:

Yon, ik dacht ineens… jij werkt toch niet bij een help computer desk in Utrecht of wel?
Omdat mijn exvriend daar werkt en toen wij nog iets hadden vertelde hij mij dat hij een turkse collega had die zijn vriendin in Japan had zitten en dus altijd naar haar toe wilde gaan.
Het kan natuurlijk ook puur toeval zijn!

@ roma - ik volg een thuisstudie turks, ik weet nog niet wat voor werk ik volgend jaar ga doen, mijn askim gaat volgend jaar voor me op zoek en ik zelf in mei ook

@ tinkerbellow -what ontzettend balen dat Azim het geld niet heeft voor een paspoort, kan me goed voorstellen dat je huilbuien hebt, wel fijn dat je hem nog ff hebt kunnen spreken aan de tel. en dat ie zulke liev dingen zei. iig veel sterkte en hopelijk vinden jullie een manier om elkaar toch binnenkort te zien

ah! ja ik had in de verleden daar gewerkt…als stagiaire, dat is toevallig…ik ben toen vorigjaar december afgewerkt…
ik woon zelf helemaal in venlo-blerick…omdat utrecht een ongemakkelijk locatie is om te wonen…daar zat geen toekomst…voor mij

Oké! in Maarssen? fujitsu?

Tinkerbellow, hoe gaat het nu met je?

Het gaat, het gaat. :frowning:
De dagen worden steeds moeilijker voor me…
Toch die onzekerheid wat me dwars zit he?
Mijn gedachtes gaan dan naar

‘‘zal die wel zolang kunnen wachten op me?’’

‘‘houd die nog wel zoveel van me?’’

Ik mis hem heel erg!

@tinkerbellow…jeetje wat rot voor jullie alle 2 dat ie niet kan komen…tja zo gaat dat in turkse families idd…
vraag hem gewoon of ie zolang op je kan wachten…dan heb je teminste zekerheid…en als er toch vaak conact is…:wink:
komt vast allemaal goed…

liefs

filiz

Het is trouwens… Seni Seviyorum… En niet Seviyerom… Niet rot bedoeld maar zo is het beter!

Ik raak stiekem wel een beetje nieuwschierig haha!

Heb jij stage gelopen bij Fujitsu in Maarssen?:paranoid:

hmmm ik zou het niet meer weten…ik denk van niet

Heyy mensen!!

Kan iemand me mischien ff helpen met een goedkope maatschappij voor vliegtickets??IK wil dus naar Ankara,rond de kerst periode(wat dus niet de goedkoopste periode is)Weet iemand waar ik redelijk goedkoop bij kan boeken.Ben al bij cheaptickets,vliegwinkel,corendon,onurair geweest.Onur air is tot nu toe het goedkoopst.Maar wie weet!!kan het goedkoper.

groetjes

Ha Marieke,

misschien kan je eens kijken bij flypgs.com of hotticket.nl.
Ik weet niet of het wat scheelt, maar ik heb zelf wel een verschil in prijzen kunnen vinden hier!

Succes ermee!!

Heb je een beetje leuke verjaardag gehad?

Groetjes

Heyy!

Ja mn verjaardag was erg rustig!maar had er ook totaal geen zin in om het uitgebreid te vieren.Zien we volgend jaar weer wel haha.Mn askim vond het ook zo erg dat hij niks kon doen voor mn verjaardag.Maar als ik bij m was zou hij het nog goed maken.Lief he!

Maar in ieder geval bedankt!ik zal eens kijken of ik er wat mee kan.Op Pegasus had ik trouwens al eens gekeken.Maar die andere nog niet.

groetjes