dus weer een turkse jongen hahaha.
Maar wel 1 uit nl.is toch makkelijker
:dag:
tinkerbellow: wat fijn dat je weer zo gelukkig bent!!
Hallo allemaal!
Misschien kennen jullie me nog wel, ik ben de oprichtster van deze forum, die grote verhalen over haar turkse vlam had.
Het ging over, ik was er stuk van etc etc…
20 juni tot 4 juli was ik weer in turkije! ( tot gisteren dus)
En ik heb azim weer gezien, en de vonken vlogen er weer van af!
En nu is het mijn vriendje!
Maar dan ook echt mijn vriendje.
We willen opnieuw proberen hem hier in nl te krijgen, hij is druk aan het werken voor een paspoort.
Nu werkt die in een hotel in turgetreis, en misschien wilt die over een tijd terug naar istanbul waar hij vandaan komt.
En mocht dat het geval zijn, spaar ik voor een ticket voor september, en ga ik naar istanbul.
Morgen is die op de msn, en ik ben reuze benieuwd.
Hou jullie op de hoogte!
Liefs
Jullie zullen wel denken, wat een vreemde…
wat die taxi chauffeur betreft, dat was om hem proberen uit mijn hoofd te werken.
Maar het lukte me niet.
Alles wat ik deed, alles wat ik zei… ik dacht aan hem.
En naar loop van tijd, zagen we elkaar weer in turkije… huilde ik, en zei dat ik van hem hield!
Vandaag heb ik hem gesproken aan de telefoon, en ik wil hem niet weer verliezen…
Maar ik ben bang… bang om dat het tóch gebeurd
Bang dat hij een andere meisje ontmoet
Bang dat zijn liefde weg gaat.
Maar als ik dan weer naar zijn foto kijk, denk ik: Dat is de man waar ik later mee trouwen ga, en leuke turkse kindertjes mee ga krijgen.
Hoi Jolanda,
Ik ben ook inmiddels geen onbekende van de, maar deze topic had ik nog nooit gelezen. Ja, nu net, van begin tot eind ! Overigens wel heel erg leuk en herkenbaar om te lezen, maar toch, ergens in het midden van het verhaal, dacht ik al, dat het niet goed ging komen tussen jou en Azim… Vraag me niet waarom, maar mijn gevoel zei dit.
En nu heb je ons laten weten hoe je het hebt gehad, gedurende de periode dat je bent teruggegaan, en ik vond het persoonlijk een behoorlijke verrassende wending hebben…
Dat meen ik echt. Uiteraard gun ik jullie al het geluk van de wereld toe, en hoop dat jullie nu wel het geluk samen vinden. Maar ik blijf nieuwsgierig naar de ontwikkelingen…
En mocht dit berichtje misschien negatief overkomen, sorry, maar dat is absoluut niet mijn bedoeling, ik zou het oooooh zo fijn vinden om te lezen, dat het nu wel goed gaat komen met jullie.
Heel veel succes in de liefde samen, enne hou ons op de hoogte hè… !!
Groetjes Mirjan
Tinkerbellow, ik lees dit nu ook voor het eerst maar wat fijn te horen dat na je verdrietige tijd jullie toch weer bij elkaar zijn!!..meant to be !! Ik hoop voor je dat alles nu wel helemaal goed gaat en jullie helemaal gelukkig worden samen!!
Ik heb hier de laatste weken al vaker de verhalen gelezen. Zo herkenbaar.
Vond het een beetje raar om te reageren omdat ik volgens mij al een oude doos ben vergeleken met de meeste mensen hier op het forum. Mijn dochter is 23!
Maar ja, het hart klopt hoe dat het kloppen wilt, een andere weg bewandelen dan die van het hart is onmogelijk. Eind mei was ik met mijn dochter en moeder op vakantie in alanya. Toen ik water ging halen in een winkeltje struikelde ik en viel zo in de armen van A.Het was een heel grappig moment zo eentje van de leukste thuis. We waren dus net gearriveerd, toen we naar het strand gingen bleek mijn redder in de winkel de beachboy te zijn van het strand bij ons hotel. Ik voelde helemaal geen kriebels of niks want ik was immers na een vreselijke periode gelukkig met mijn vriend in nederland. En wilde geen gedoe of niks.
Op het strand had ik vaker aanspraak van personen en babbelde daar ook gewoon mee. Het is altijd leuk om mensen te ontmoeten. Het bleek dat A. dat toch niet zo leuk vond dat gebabbel van mij met jan en alleman. A. bracht mijn moeder en dochter wat te drinken op hun strandbedje en ik kreeg niks, haha. Mijn moeder reageerde ook lacherig en zei: hij vindt je echt leuk. Ik zucht: jaja, hij vindt er hier wel meer leuk.
Maar eigenlijk was ik toen al verkocht. Ik vond/vind het allercharmantst zijn reactie. Toen hij ook nog eens heel lief reageerde op een verdriet dat mijn dochter moest doormaken. Ja vanaf toen heeft mijn hart niet meer normaal geklopt. In de hammam moest de bloeddruk meter er zelfs aan te pas komen, haha.
Het was heel bijzonder de laatste avond van de vakantie, ik zei: nu zul je me wel gauw vergeten. Hij zei: eens kijken wie er het eerst vergeet. En inderdaad. Mijn hart vocht met mijn verstand. Ik werd er tureluurs van, ik ben toch geen 18 , he!
Ik heb me verzet, van allerlei rare smsjes gestuurd zodat hij mij maar zou vergeten, of zelfs kwaad op mij zou worden. Hij werd niet kwaad: op een smsje antwoordde hij: you lie to me.
Alle weerstand was weg. Ik heb mijn schuldgevoel-knop uitgezet een vlucht geboekt en ben sinds afgelopen dinsdag terug van een hele fijne week met mijn A. Zucht en nu moet ik hem dus missen en is het moeilijk mij weer te concentreren op het normale leven. Ook vind ik het vreselijk dat ik mijn nu ex-vriend dit aan doe. En dan de negatieve verhalen en reacties maar daar probeer ik lak aan te hebben. Ik ben trouwens niet alleen verknocht aan A. maar ook aan Turkije. Waarom kan ik moeilijk uitleggen, maar ja, dat hoeft hier ook niet, he!!
btw : leeftijd zegt niks maar wil toch even zeggen dat hij 35 is en ik 42.
Hoii Jolanda!!
Wat leuk dat je ons weer gezelschap komt houden!!Heb ooit nog wel ns gedacht"hoe zou het met haar zijn".Maar je bent weer terug bij je lief dus,je kon het toch weer niet laten…Nou fijn dat je het zo leuk met hem gehad hebt.En hoop dat het nu echt goed met jullie komt!!Ik ben ook nog steeds met mn askim en nog steeds in de wolken als toen…Mis m alleen zo vreselijk erg!!
Maar echt leuk dat we je hier weer zien!
groetjes
Hey Marieke!
Ja, ik dacht ik laat het hier toch weten!
Fijn dat je nog steeds bij je lief bent.
Al een hele poos he?
Ik ook, dat wel… maar wel met enkele breaks hahaha.
Het is een kwestie van vertrouwen he?
Hij werkt 14 uur op een dag in het hotel, en is chef/ captain.
Dus amper tijd om van zich te laten horen!
Het komt van mij af, maar dat vind ik helemaal niet erg.
Als ik hem bel, is het een enthousiaste stem met: My love! i am happy that you call me, how are you?
En zeg ik dan: I am sad, i miss you…
Is het: Dont be sad! about 2 month or 3 or 4 month you can see me!
And i will waiting you, you are my girl.
Sluit af met: Ik hou van jou smak smak smak
Dus, inprincipe is het helemaal ok.
Ik ga er nu geheel voor!
We gaan opnieuw onze best doen, hem hier vd winter 14 dagen te krijgen.
Heeft er iemand enkele tips?
Ja idd,we kennen elkaar nu bijna 1 jaar deze maand…en het gaat nog steeds goed,allowel ik het soms errug moeilijk vind,en ook twijfel.Maar ik denk dat iedereen dat hier wel heeft.
Enne die telefoon gesprekjes komen me wel bekend voor hoor haha,zo gaan ze bij ons ook.
Fijn dat het goed met jullie gaat!
[quote=“Tinkerbellow, post:190, topic:33697”]
Hey Marieke!
Ja, ik dacht ik laat het hier toch weten!
Fijn dat je nog steeds bij je lief bent.
Al een hele poos he?
Ik ook, dat wel… maar wel met enkele breaks hahaha.
Het is een kwestie van vertrouwen he?
Hij werkt 14 uur op een dag in het hotel, en is chef/ captain.
Dus amper tijd om van zich te laten horen!
Het komt van mij af, maar dat vind ik helemaal niet erg.
Als ik hem bel, is het een enthousiaste stem met: My love! i am happy that you call me, how are you?
En zeg ik dan: I am sad, i miss you…
Is het: Dont be sad! about 2 month or 3 or 4 month you can see me!
And i will waiting you, you are my girl. quote]
hehe zo gaan onze gesprekken ook… precies dezelfde woorden
Tips om hem hier te krijgen voor de vakantie?
Als hij al in het leger is geweest en jullie voldoen aan de eisen zou het moeten lukken.
Als hij nog niet in het leger is geweest kan je het schudden.
Hierboven is wat ik zeker weet…maar mijn vriend wil ook proberen om in de winter hier op vakantie te komen, hij is al wel in het leger geweest en we hopen dat het dan gaat lukken!
Ow en ik zag bij je oude posts een keer dat je toen geld voor hem wilde sturen naar hem maar niet wist hoe…dit kan heel simpel…je gaat gewoon naar een Western Union kantoortje bij jou in de buurt, maakt het geld over en hij kan het in Turkije bij een Western Union kantoor gelijk ophalen. Duurt maar een paar minuten totdat het in de computer is verwerkt.
Onze telefoongesprekken zijn heel wisselend…de ene keer is hij druk of hij is net klaar met werken en op pad dan is het meestal kort, love u, miss u, how are u doing etc.
Soms als ie ff rustig zit dan kan ie opeens over vanalles en nog wat gaan praten en heel veel.
Ik bel zelf trouwens altijd met de Belpiraat dan draai je 0900 0216 (voor bellen naar mobiel) en kost 13ct per minuut + 5 ct opstarten.
dat kun je gewoon bij het postkantoor doen…Die werken met dat western union.
Is het echt zo dat hij dan niet naar Nl kan komen voor het leger?had het al meer gehoord maar wist het niet zeker.Mijne moet namelijk nog aan het eind van dit jaar…
Sommige postkantoren werken wel met Western Union en sommige met Moneygram (is hetzelfde systeem) maar Westen Union (tenminste hier in R’dam heeft heel veel eigen kantoortjes).
Als je vriend nog het leger in moet is de kans dat hij een visum kan krijgen 0,0%
Ze zijn dan nl. in Turkije te “bang” dat hij het leger wil ontlopen dus dan geven ze gewoon geen visum.
Een Turkse vriendin van mij hier in NL laten heel vaak familieleden overkomen, maar neefjes enzo die nog niet in het leger zijn geweest krijgen nooit een visum, terwijl de andere familieleden het wel krijgen.
Het is zelfs zo dat als je in Turkije wordt opgeroepen om in het leger te gaan, je dit alleen nog niet hoeft te doen als je gaat studeren. Anders moet je er gewoon in. Een neefje van die vriendin die reageerde niet op die oproep en was bij familie…de militaire politie heeft overal in het land waar maar familie woonde naar hem gezocht en uiteindelijk is hij opgepakt en moest het leger in ! Dat doen ze daar gewoon.
ja,ik was er ook al bang voor ja…niet dat hij het wil ontlopen hoor,zo is het niet want hij weet gewoon dat het zn plicht is.Maarja dat kun je ze daar niet wijs maken he dat ie terug zal komen…het zit ook niet echt in de planning,maar t zou leuk zijn!
Goedenacht allemaal!
Allemaal nog zo laat op?
Ik ben net terug uit de bioscoop met een vriendin, " The happening " gekeken.
God, toch best creepy om naar zo’n film alleen naar huis te fietsen haha.
Op zo’n moment wenste ik dat azim bij me was.
Die twijfel ja mariek, dat heeft iedereen denk ik!
Ik ben al beste en zenuwpees…
Zoals vandaag,
Ik belde hem op, en met nog 10 euro beltegoed…
Was een gezellig gesprek!
We hadden het over de toekomst, kinderen, trouwen… en ineens: Tuut tuut tuut…
Fuck… beltegoed op!
Als een speer ging ik richting dorp, en heb ik ( ik lijk wel gek) voor 40 euro beltegoed gehaald haha.
Meteen toen het er op stond, belde ik terug…
Hij ging over… maar nam niet op… ‘’ de persoon die u probeerd te bereiken neemt niet op… probeer het later nog eens. "
Nog een x… weer niet opnemen
En op dat moment breekt het zweet me echt uit haha!
Je kan niet ff denken: Oh, hij neemt niet op… laat ik maar langs gaan.
Nog een x… nog niet…
Dan maar een sms: Sorry my love! the credits where gone… now i have new credits!
Nog een x proberen… nog niet…
Als een gek naar beneden gerend, huistelefoon gepakt… maar de cijfers waren te lang.
Oke, nog een x mobiel bellen…
Mijn moeder begon iets te schreeuwen, en ik blerde terug, terwijl ik de mobiel aan mijn oor had…
Ik schreeuwde terwijl er aan de andere kant een stem zei: Hi, my love? what is wrong???
Ik: Oh… oh… shit… sorry, my mum… eh waarom nam je niet op!!!
‘’ Sorry, you send me: I dont have credits… so…"
Zucht… haha
Dus, ik ben een behoorlijke zenuwpees!
En continue denk ik: Wat… als hij een andere meid tegen komt in het hotel… Wat als hij niet meer om mij geeft… wat als…
En zo kan ik úren nadenken!
Gelukkig zijn er dan vrienden met: Ah nee joh… hij geeft om je!
‘’ Echt? ‘’
‘’ Ja echt! natuurlijk…‘’
Erg he?
Tinkerbellow,gewoon proberen om een visum te krijgen niet geschoten is altijd mis,maar ook als is hij in het leger geweest dan geeft dat nog niet de garantie dat hij een visum krijgt,wij hadden vorig jaar ook alle benodigde papieren,maar helaas is ons visum toen afgewezen op vestigings gevaar.Je moet er dus wel goed voor zorgen dat hij een rede heeft om terug te keren,bv een stuk grond op zijn naam of appartement.Een gewone turkse vriend van mij heeft zonder dat hij in het leger is geweest 2x een visum gekregen,wel alle 2 keer voor belgie dus weet niet of dat uitmaakt,maar via Belgie kan je met het visum ook naar Nederland.
En wat de telefoon gesprekken betreft bij ons gingen die ook altijd zo,zelfs nog vlak voor de tijd dat het over was tussen ons,een dag van te voren zei hij nog dat hij van me hield enz…niet om jullie te ontmoedigen hoor,want gun jullie allemaal alle geluk van de wereld en niet iedereen is hetzelfde,dus geniet van alles wat nu is.
Dat goedkoop bellen naar Turkije, dat nummer…
Moet je dat eerst bellen, om op te waarderen, en dan het nummer in tikken?
Dus zeg maar eerst: 0900 0216 bellen. En als dat gebeurd is, kan je goedkoper naar Turkije bellen?
Ik bel hem elke dag, met een prepaid kaartje…
En dat tikt dan toch wel aardig aan!
Je belt alleen 0900 0216 dan krijg je een stem met 13ct per minuut en toets het nummer in wat u wilt bellen en afsluiten met een hekje.
Dus je belt 0900 0216 wacht op de stem, dan zijn tel. nr. en # en dan gaat zijn tel. over en bel je voor 13ct per minuut met 5ct opstarttarief. Maar ik bel altijd hiermee en het scheelt echt enorm.