Ook een Turks vriendje

marieke gefeliciteerd en wat een lief berichtje heb je van hem gekregen!

Dank je!!!

Zal wel lukken,alleen ja zonder mn askim he!!Heb m vandaag al wel 2 keer op de cam gezien gelukkig!maar is toch anders,maarja is niet anders,hij maakt t goed als ik bij m ben.

@ marieke: Gefeliciteerd met je verjaardag! en een heel lief berichtje. Leuk verhaal over jullie kennismaking. Weet je al wanneer je dan naar hem toe gaat, als je nog niet voor een visum voor NL gaat?

marieke blijft jouw vriend in de winter in Gumbet of gaat ie ergens anders heen?

Dank je!!!

Als alles goed is gaan we in december.Wil hem dolgraag ook een keer hier hebben maar weet dat het moeilijk is daarom willen we er nog even wachten.Maar die tijd zal zeker komen(als alles goed blijft gaan dan he)

Nee hij is nu terug in zijn eigen stad.Diyarbakir.Ken je dat?Maar als ik terug ga,ontmoeten we elkaar in ankara.Vluchten naar diyarbakir zijn wat moeilijker en vooral als je dan alleen gaat.Maar ik ga dus naar ankara en dan samen met een vriendin.Maar zal er heus nog wel een keer naartoe gaan.

Leuk, en turkije in de winter lijkt me helemaal niet verkeerd! en je gaat niet alleen naar turkije?

marieke - ken de naam wel, maar ben er nooit geweest, kom niet verder dan gumbet:D wel fijn dat je niet alleen hoeft te vliegen, is het ver rijden van ankara?

Ja lijkt me ook leuk!!Nee ik ga niet alleen.Vriendin van me heeft ook een vriend,die komt uit istanbul.Dus gaan we lekker samen.
Jij hebt ook een vriend in turkey??

Ja! Al weer meer dan 6 maanden… Hij komt uit Izmir en vrijdag is hij hier!!!

roma- schiet nu al echt op voor je, hoe lang blijft je vriend hier? en de eerste keer dat hier bij je komt?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
En was het moeilijk voor hem een visem te krijgen Roma?:slight_smile:

tinkerbellow- jij al wat gehoord van je askim hoe het gegaan is met het paspoort?

ja eerst keer. Heb er echt heel veel zin in. Maar ben ook wel nerveus. want nu gaat hij mijn familie en vrienden ontmoeten, want iedereen is super nieuwsgierig naar hem. En natuurlijk rondje Nederland! Hij blijft maar 10 dagen want ik ben mijn scriptie aan het schrijven, en die moet af!!! maar beter iets dan niets he!

Haha Azim!:wink:
Lijkt een beetje op de naam van t vriendje van Marieke.:wink:
Maar nee, ik heb nog niets gehoord!
Mijn zenuwen slaan behoorlijk toe…
Hij komt vanavond op de msn had die gezegd dus dan zal ik het wel te horen krijgen.
1 geluk hebben we, de neef van zijn moeder werkt bij de paspoorten en dergelijke en zou hem er mee helpen!
Ik had hem rond de klok van 2 gebeld en toen zat die in de bus opweg naar het politie station voor zijn paspoort ik had helaas geen gedag kunnen zeggen want **dag 20 euries! beltegoed op!

**Dus ik zit nu met spanning af te wachten!

Jeetje Tinkerbellow… dat gaat snel dan die 20 euro!!! Ik vind het over het algemeen wel meevallen qua kosten!!

Bij mij gaat het best snel!
Ik heb HI en in no time ben ik er zo van af en word de verbinding verbroken.
Baal er behoorlijk van want wij kunnen veel beter praten door de telefoon dan op de msn!

zucht

Maar Roma waar ik zo nieuwschierig naar ben,
Hoe ging dat bij je vriend en jou wat visem betrefd?
Nu ik al die verhalen hoor ben ik niet zo zeker er van als dat ik voorheen was.

@ Tinkerbellow Spannend met het paspoort!
Voor ons was een visum gelukkig geen probleem. Hij studeert nu in Italie dus heeft al een visum.

tinkerbellow- dus nog ff in spanning tot vanavond! maar hebben jullie thuis geen vaste lijn? dan kan je nml met bepaalde voordeel 0900 nummers voor heel weinig bellen. Maar heet je vriend Azim, want ik bedoelde met askim niet zijn naam hoor:)

Oke!

Ja is zeker spannend ja pfff
Ik hoop ook zeker dat het bij ons geen probleem gaat worden!
Nu ben ik zo lief om zijn ticket te betalen.
18 december is die jarig en word die 25 en met een beetje hoop komt die 21 december hier dus naar Nederland en is mijn cadeau zijn ticket! :slight_smile: