Ook een Turks vriendje

Heeey!!!

Ik ben vorig jaar augustus op vakantie geweest in icmeler/marmaris, en daar heb ik mijn man leren kennen. Hij werkte als fotograaf in het hotel, zo hebben wij elkaar leren kennen. Ik ben na die vakantie na 2 weken weer teruggegaan naar Turkije en ben toen een tijdje bij hem en zijn familie gaan wonen. Ik ben daar 6 maanden geweest. We zijn op 29 februari getroiuwd:) En ik heb nu een hele lieve schoonfamilie:) Ik ben eind maart weer teruggegaan naar Nederland om dingen te gaan regelen om hem hierheen te halen. Maar dit is allemaal zo moeilijk:( Om hem hierheen te halen moet ik een inkomen hebben van E1440,- :frowning: Ik ben nu 20 en ik red het gewoon niet om dit geld te verdienen:( Heeft één van jullie misschien een oplossing hiervoor? Ik mis hem zo erg:( Met de dag meer. Nu komt hij misschien eind augustus voor een paar weken naar Nederland, maar daarna wil ik hem toch voor altijd bij me hebben. En wat is beter voor een toekomst samen, Nederland of turkije??

Alvast bedankt!!!

groetjes chantal

hai chantal,

Ik vroeg me af in welk hotel je hem hebt leren kennen. Ik zal hem wel niet kennen, maar je weet het nooit!!!
Ik zat vorig jaar in Club Palm

heey!!

Ik zat in l’ettoile. Was in icmeler, maar ligt naast Marmaris. Wanneer ben jij er geweest dan?
En ook een Turkse vriend??

ik was er eind augustus echt in Marmaris…
En ook een vriendje opgedaan die in het hotel werkte waar ik toen zat!!! :teeth:

oke:) ik was er ook eind augustus. Hoe heb jij dat gedaan? Ben je nu gewoon in Nederland? Het is zo moeilijk allemaal:(

ja ik woon gewoon in Nederland, ben ook niet getrouwd ofzo, en dat hoeft van mij nu ook absoluut nog niet…
Ik zit nog op school en hij ook…
En het is inderdaad moeilijk, maar bij mij lukt het wel…ook al spreek ik hem soms een maand niet…

oke, ja het moet maar zo. Het is ver weg…maar ja we hadden het kunnen weten haha…
En ga je dan nog naar hem toe deze zomer?

Ja indedaad, het is onze eigen schuld… het was bij mij absoluut niet de bedoeling dat ik verliefd zou worden! is het toch nog gebeurd…
En ja, ik ga weer naar hem toe… 13 augustus, ik kan niet wachten en ik ga dan ook een keuze maken of het wel of niet gaat werken, aangezien ik hem zo weinig spreek… wil ik er mee door gaan, dan wil ik wel dat er dingen veranderen zoals het contact…

ja kan ik begrijpen. het was bij mij ook niet de bedoeling maar ja het gebeurde.
ja het contact is ook belangrijk. ik zie hem elke dag via msn en we smsen veel. ik hoop voor je dat je de goede beslissing neemt:) en 13 augustus nou dat gaat al opschieten!!:slight_smile: wou dat het al september was dan komt hij hierheen:)

ja nog maar 29 daagjes, ben al vanaf 150 dagen aan het aftellen, dus eindelijk komt het in zicht…
Maar jij bent dus getrouwd, maar jij woont in Nederland en hij in Turkije?

ja 29 dagen zijn zo om:) ja wij zijn getrouwd. en ik woon hier en hij daar. we zijn bezig om hem naar Nederland te halen. maar als die regels hier in Nederland maken het er niet makkelijker op. maar ik mis hem heel erg maar vertrouw hem wel voor 100% anders was ik niet getrouwd met hem en dan was ik in Turkije gebleven.

Ik zag ook ergens staan dat je 20 bent… Ik vind het echt wel knap hoor wat je doet… ik ben 21 en ken hem dan sinds augustus, nou eerst nog minstens 4 jaar en dan mag hij komen met een ring… daarvoor kan ik toch nog toekomst met hem opbouwen in verband met opleidingen/leger enzo

ja het is wat snel ja, maar ik ben 6 maanden bij hem geweest en had echt het gevoel dat ik hem al zo lang kende en ik weet zeker dat hij het is zeg maar…ik ben zo gelukkig met hem. maar jij hebt ook wel gelijk hoor eerst nog een paar jaartjes wachten en dan pas de ring…moet hij nog het leger in? maar ik moet nu gaan werken…spreek je snel weer!!!

Poeh he, dit vind ik bijzonder knap hoor !!
Ten 1e heb je hem vanaf vorig jaar augustus voor het laatst gezien ( en volgens mij ook voor het eerst ? ). En vervolgens heb je soms ook een maand lang geen contact met hem ??

Nou, dat zou bij mij dus absoluut niet werken hoor, zo lang geen contact !!

Gelukkig schiet het aftellen nu redelijk voor je op en ga je over 29 dagen die kant op, maar nogmaals, ikzelf zou dit niet lang op deze manier kunnen volhouden, echt niet.

Ja het is ook wel moeilijk en ik heb via internet een hele goede vriendin gevonden met wie ik heel veel praat over hem.
Anders had ik het allang opgegeven, want het vreet aan me, elke dag weer!
Maar hopelijk blijkt van de zomer alles het waard te zijn geweest!
En inderdaad, vorig jaar was de eerste keer dat ik hem ontmoette en dat waren ook maar 10 hele korte daagjes…
Nu zullen het er 15 zijn en hopelijk zullen de dagen langer zien!!!

om goedkoop te bellen 09001495 of 09001468

De ene is naar mobiel (13 cent per minuut) en de andere naar vast (4 cent per minuut) + de gewone kosten voor jouw mobiele telefoon zoals je die in Nederland gebruikt.

Ik gebruik nooit anders. Geen speciale kaartjes, alleen zijn nummer moet je even in je hoofd prenten.:tongue: Want je kunt niet gewoon het nummer kiezen omdat je eerst dat 0900 nummer moet ingeven. .

Hallo mijn vrienden :slight_smile:

Zeg, ik had een vraag! Wie weet kan 1 van jullie mij er antwoord op geven.
In September ben ik ein-de-lijk weer in Turkije…
Welliswaar ga ik naar Gümbet, terwijl Azim in Antalya zit.

Zo wil ik met de bus van Bodrum naar Antalya, om naar hem te gaan…
Hoe lang is dat reizen?

De afstand van Gumbet naar Antalya is ong. 365 km en van Bodrum naar Antalya ong. 363 km.
Dus das ongeveer 4 uur in de bus, en denk nog wel meer dan 4 uur. Waarom ga je niet in september gewoon naar Antalya dan?

Omdat ik nu weet, in welk hotel ik terrecht kom… en mijn vriend niet zeker weet of die in Antalya blijft, of ook weer terug gaat naar Bodrum.

We gaan elkaar zien, en daar gaat het om.
Volgend jaar trouwen, en zijn we sowieso altijd samen! :slight_smile:

Tinkerbellow: ga jij daar wonen of wil je hem naar hier laten komen?