Onze vakantie begint slecht met een overboeking bij KRAS!

:wink:

Senegambia Beach kon niet dan? Had ik een prima optie gevonden… En All-Inclusive in Gambia… eigenlijk moet je dat daar niet doen. Het uit eten gaan 's avonds, zéker op de Senegambia strip in Kololi is één van de hoogtepunten van je dag. Zó leuk om de drukte en bedrijvigheid daar op straat te aanschouwen.
Maar verder heeft Kras het wel netjes opgelost uiteindelijk. Volgende keer Gambia weet je bij wie je moet zijn in ieder geval! :slight_smile:

Wanneer vertrekken en voor hoe lang? :vak02:

Je kan in ieder geval volgende week de Milockie uitproberen, toch?!

tip: thuis even goed uitproberen en oefenen. Het vergt wat handigheid + een stuk extra nylon band aanschaffen kan ook geen kwaad. Die slijt namelijk… Verder is het wel een aangename extra veiligheid op je hotelkluisje!

Volgens de dame van KRAS is alles bomvol, dit was de enige optie die voor ons aanvaardbaar was.
Maandag vertrekken voor 12 dagen :vak02:

Precies 3Rwin, beter mee dan om verlegen :wink:
Ik heb nog een modificatie op de Milockie aangebracht en wel op het uiteinde van het schroefdraad een moer vastgelijmd, dit voorkomt dat de pen waar het slot op zit eruit getrokken kan worden :biggrin:
Die nylon band zal vast wel 1 vakantie meegaan toch?

Jawel hoor. Twee vakanties waarschijnlijk ook wel. Maar door het strak trekken van de band beschadigd die vrij snel. Band stukje verplaatsen werkt ook.

Begon vandaag al lekker bij aankomst in Hotel Laico Atlantic, wij waren niet aangemeld door KRAS of Ocean Bay dat we hier de eerste 4 dagen zouden verblijven i.p.v. Ocean Bay. Na veel gesteggel en bewijsstukken overleggen die ik gelukkig had uitgeprint zouden we 2 dagen kunnen blijven op basis van logies/ontbijt. Dit waren we echter niet overeengekomen met KRAS. De afspraak was 4 nachten op basis van All-in, dit ter compensatie voor de overboeking.
Uiteindelijk na veel telefoneren door de hotelleiding met KRAS en/of Ocean Bay mochten we inderdaad de afgesproken 4 dagen blijven op basis van All-in.
Al met al een leuke start van je vakantie.
We waren trouwens niet de enige met dit probleem, voor ons stond ook een Nederlands echtpaar die ook bij KRAS en Ocean Bay hadden geboekt met hetzelfde probleem, ook 4 dagen overboekt en deze mensen was ook All-in aangeboden ter compensatie maar het hotel probeerde het af te doen met logies/ontbijt.
Wat hier nu fout is gegaan en/of welk spel wordt gespeeld werd ons niet duidelijk.
Eind van de week verhuizen we naar Ocean Bay, het zal ons benieuwen hoe dat verder gaat :smiley:

Wordt vervolgd…

Zijn de temperaturen er echt zo extreem ? Ik zie hier deze week temperaturen tot 38 graden , Dat vind ik er een beetje over om nog leuk te zijn , enkel aan het water liggen kan dan nog .

Valt reuze mee hoor, vandaag rondgewandelt in Banjul was wel warm maar goed te doen :wink:

Voor Erwin, vandaag Abdu ontmoet en gaan samen met een ander stel de ‘Kunta Kinteh’ trip maken. Veel gelachen met hem in de hotellobby en wat gedronken. Ik heb hem de hartelijke groeten van je gedaan en daar was hij blij mee want z’n gezicht werd een grote smile :slight_smile:

Klinkt goed Raymond! :slight_smile: Fijn te horen dat de ontmoeting goed is gegaan.
En ja, lachen met Abdu kun je zeker :wink: Veel plezier op jullie aanstaande trip!

Ik laat weten hoe de trip geweest is :wink:

Wat goed om te horen Raymond!
Wij (2 dochters en ikzelf) vertrekken vrijdag naar Gambia en zullen dan ook met Abdu op stap gaan.
Het wordt onze eerste keer Gambia en we hebben er onwijze zin in!

Abdu krijgt het nog druk zo. Wij vertrekken ook vrijdag en hopen dan ook leuke uitstapjes met Abdu te maken.
Misschien komen we jullie nog wel tegen

Hallo Peetkeet,

misschien kunnen we uitstapjes combineren, want hij rekent per excursie?

Wij vliegen vrijdag om 13.00, jullie ook?

Ik ga met mijn dochters van 16 en 19 jaar en wij verblijven in Kotu.

Leuk om berichtjes vsnu jullie te lezen! Wij gaan 13 maart en willen misschien ook wel in contact komen met Abdu! Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Wijvliegen al om 7.10 uur. Dus als jullie in de lucht zitten zijn wij er al.
Wij verblijven in Lemon Creek in Bijilo.

Als we dezelfde hebben is dat natuurlijk heel goed te doen.

Er zijn gelukkig nog meer goede gidsen hoor!
Moon, misschien kunnen wij ook wel wat combineren, want het scheelt in de prijs.
Ik doe aan geocaching en heb gezien dat er voor mij twee caches wat meer het binnenland in liggen en daar wil ik graag heen. Hier zouden we misschien een leuke dagtocht met elkaar van kunnen maken, want ik weet dat die ene cache volgens mij bij een school is. Ik zal nog eens gaan kijken.
Heb je al ideeën wat je zeker wilt doen? Want ik wil best eens informeren en misschien kunnen we ook daar iets van combineren.
Maar dat moeten jullie natuurlijk wel willen, het scheelt in ieder geval zeker in de prijs.
We spreken elkaar nog wel, het is nu aftellen aan dagen / weken.

Lijkt me leuk hoor! We willen alleen niet elke dag on tour omdat we er maar 8 dagen zijn en ik ook lekker wil schillen af en toe hhihi! Wat mij wel leuk lijkt is naar het dorp van Kunte Kinte te gaan! En ik geloof dat Karel wel de Gambia rivier op wil! Maar ja ik lees ook alleen alles op google enz. Dus als jij iets weet waarvan je zegt nou daar moet je echt geweest zijn doe maar een voorstel hoor! Wij vinden het wel gezellig! Nou wij zijn er ook wel aan toe hier hoor met al die sneeuw Gedverr! We spreken elkaar zeker nog hebben elkaars telefnr ook geloof ik!:dag: