Ontwikkeling stijl 7.0

Jeroen kan met een big smile gaan slapen vanavond :slight_smile:

Alhoewel ik de nieuwe banner wel mooi vind, samen met de nieuwe knoppen ernaast (alleen ‘Reisgenoten’ past m.i. beter op de tweede regel), is het menu links inderdaad overbodig. De tweede opzet slaagt daar beter in (combinatie?) Alleen zou ik nog een link toevoegen voor de profielinstellingen, die ontbreekt nog.

In de tweede opzet is het forum weer breder (he fijn) dan in de eerste opzet. Is het optisch bedrog, of is 'ie nog altijd iets smaller dan in de oude/huidige stijl?

Ziet er netjes uit!

Persoonlijk zou ik alleen geen blokjes om de links plaatsen. Niet alle blokjes zijn even groot (wat op zich logisch is aangezien niet alle woorden even lang zijn) en dat oogt ietswat slordig.

Maar ik ben een ongelooflijke pietlut soms wat websites betreft! :wink:

Een stuk beter, houden zo wat breedte betreft.

De knop voor nieuwe berichten is zeer welkom. Of zat ie er al, maar had ik hem nog niet ontdekt…

Staat onder ‘forum’, je moet dus een keer vaker klikken Raoul :wink:

Oh…
Dank je wel Jenny!

Nooit geweten, dat je dat zo kon aanklikken. Valt zo wel meteen op hoeveel linkjes de Telegraaf reiskrant plaatst…

Hoewel het niks met de nieuwe stijl te maken heeft: kan er niet in de titel al een codering komen wanneer een bericht geen inhoud heeft, maar alleen een link naar een andere site? (Bv ‘link’ in de titel?) In tijdschriften staat ook duidelijk ‘advertentie’ wanneer het een advertentie betreft.

Idem voor alle externe prijsvragen natuurlijk.

kijk… goede verbetering!

op zich vind ik de blokjes rond de text wel okey, ik zou er alleen voor kiezen om alle blokjes naast elkaar, onder het logo te hebben. dan je allicht het logo ook in het midden centreren en ziet het er (mijn inziens) strakker uit, erg netjes op deze manier

ik het trouwens ook mogelijk om, bij het openen van een nieuw topic, meteen een verplicht veldje voor de taggs te krijgen. nu is het optioneel en wordt het veelvuldig overgeslagen.

de google-zoeker vindt natuurlijk makkelijk met de juiste tags

Ik vind de eerste optie duidelijker, met het menu aan de linkerzijde.

Wat ik nog graag zou zien en wat volgens mij nog niet mogelijk is bij Wereldwijzer is de keuze “nieuwe threads” volgen… dus dat je aanvinkt alle nieuwe threads op een bepaald forum te willen volgen… of kan dit nu ook al?

groet,
Jan

Hallo Jan,

Ik weet niet precies of dit is wat je zoekt, maar je kunt een speciale zoekactie gebruiken om alle nieuwe berichten sinds je laatste bezoek te vinden: http://www.wereldwijzer.nl/search.php?do=getnew

Bovenaan de huidige pagina staat ook een knop “nieuw”, alleen de link is do=getdaily, geen idee wat het verschil is.

Thanks Jurjen,

Ja, zoiets zoek ik, maar ik zou eigenlijk alleen de nieuwe berichten willen zien van twee fora en die automatisch in mijn mailbox ontvangen (zoals ik nu elke keer berichten krijg als er gepost is in een thread waar ik op gereageerd heb)…

Ik kies voor opzet 2,we begonnen in het oranje dus een hele verbetering…

Ik snap je. Je wilt je op een forum abonneren, zoals dat kan op een topic.

Ik heb het zelf niet uitgeprobeerd, dus weet niet of het exact doet wat je bedoelt, maar ik verwacht van wel:

• ga in het forum staan waarop je je wilt abonneren,
  • bovenaan de lijst met topics staat een blauwe menubalk,
  • klik op ‘Forumopties’ en ‘Abonneer op dit forum’.

Hopelijk werkt 't naar verwachting. :slight_smile:

Ja, Jurjen, dat werkt heel goed. Ik heb mezelf op mijn eigen forum geabboneerd. Ik krijg lang niet iedere dag vragen dus kijk er niet altijd. Via de mailbox weet ik altijd of er vragen/opmerkingen zijn geplaatst.

Forum beheerders moeten toch meer lezen dan alleen hun eigen subforum, en ook andere topics lezen en er een steentje aan bijdragen??? Dat kreeg ik nl een paar dagen geleden te horen :slight_smile:

• sorry, kon het niet laten *

Zucht… :slapen:

:chin:Leuke opzet succes en bedankt voor al die tijd dat je er in steekt
succes :thailand::cambodia:

Toch zou het errug prettig zijn als er weer een aparte, goed zichtbare knop komt voor NIEUWE BERICHTEN. Denk dat dit een van de meest gebruikte knoppen was, maar deze is nu goed verstopt. Heb aantal minuten moeten zoeken voordat ik deze gevonden had. Kan deze ajb ajb ajb ajb ajb terugkomen op een betere plaats ?

Het ziet er nog niet echt ‘af’ uit. Met name de kleur van de banner vs. de achtergrondkleur van de knoppen. Zoals ik zei: het plaatje was ook wel fraai. :slight_smile: