Oktober 2011 Ecuador, Peru, Bolivia, Chili en Argentinie 5 maanden

Hoihoi,

2okt vlieg ik naar ecuador om daar een taalcursus te nemen en daarna door te reizen naar peru, oa inca trail, bolivia, chili en argentinie.
Wie gaat er rond dit tijdstip nog meer deze kant op? >>>
Lijkt me leuk om in contact te komen met mede reizigers!

Groetjes

Hi,

Ga van half december tot half januari reizen door colombia… weet niet of dat ook op je programma staat?!

gr.

Nee daar ga ik niet naarote…
Heel veel plezier alvast!:wereld:

Peru, Bolivia en Chili ben ik ook van plan te bezoeken. In welke maand denk je daar te zijn? En hoe concreet zijn je plannen? Lijkt me leuk om de mogelijkheden om elkaar te meeten te bekijken!

hoihoi,

ik zal half oktober in peru aankomen, 4 nov de incatrail op de planning staan en dan door naar boliviaen dan denk ik half dec in chili aankomen.

hoe ziet jou reisplan eruit?
:dag:

Hee! Mijn plannen zijn nog niet zo concreet. Ik wil ongeveer 3 maanden weg blijven, eerst klein maandje in Buenos Aires waar een vriending van me dan woont en dan doorreizen naar Chili, Bolivia en Peru. Welke periode weet ik nog niet. Hoe zien jou plannen er verder uit? Ben je aan het backpacken of volg je een meer georganiseerde reis? Groetjes!

Hee!

Wat een mooie plannen! Ik ben iets vergelijkbaars van plan. Ik vetrek 1 december naar Ecuador voor een taalcursus voor 2 weken en daarna door peru, bolivia en argentinie voor 4 maanden in totaal. Reis jij ook alleen? Misschien kunnen we eens over de mail reisplannen uitwisselen? Ga jij ook vrijwilligerswerk doen of alleen reizen?

Groetjes, Sophie

Dat klinkt bijna dezelde reis.
Ik ga alleen ja…
Ben heel benieuwd…
Ik ga alleen reizen misschien als ik wat meer tijd over heb op een beplaade plaats zou ik vrijw werk wel heel leuk vinden.

Ja leuk om ideeen ed te wisselen!

Veel plezier met voorbereidingen!

Hi, ik ga a.s. zaterdag voor 8 wkn naar Ecuador om Spaans te leren en vrijwilligerswerk te doen. Daarna, inmiddels 8 oktober ga ik nog 2 wkn de jungle in en naar het zuiden van Ecuador. Tussendoor familiebezoek in Cusco/Macchu Picchu. Vanaf ca. 2 november heb ik gepland om Peru, Bolivia, Chili, Paaseiland en Argentinië te bereizen. Op 25 januari kom ik terug vanuit Buenos Aires.
Misschien kruisen we elkaar ergens?
:vak01:groet, Gerry

Hey Gerry,
Grappig dat ik jou hier tegenkom! Klinkt goed, die reis die je gaat doen! Heel veel plezier en geniet ervan!
Groetjes Renate Smits

Hey!
Waar ga je de taalcursus volgen? Ik begin ook in ecuador, met 2 wkn taalcursus.
4 nov heb ik de inca trail gepland.
Ga je die ook doen?
We gaan wel dezelfde route bereizen :slight_smile: leuk!
Reis je alleen?

Hey,

Ik ga ook die kant op, alleen wat later en geen Peru. In november zit in in Argentinië, december Chili en Paragua, januari Bolivia, Februari in noord Argentinië.

Dus een beetje het omkeerde wat jij gaat doen. Mischien komen we lekaar nog wel halverwege tegen.

Groetjes en succes met je reis.

hey suzeann,
hoe lang denk je ongeveer in ecuador te blijven? en weet je al waar je je talencursus gaat doen? ik vlieg ongeveer een week na jou naar ecuador en wil dan ook een talencursus doen en daarna rondreizen en ook richting peru en bolivia gaan. misschien dat we elkaar toch nog tegenkomen?
groetjes!

Hey!
Klinkt goed!
Ik heb twee weken taalcursus in Ecuador via Ecole Idiomas, een Nederlandse organisatie in Ecuador. www.ecoleidiomas.com
dan heb ik nog twee weken om naar Cuzco te reizen om 4 nov de Inca trail te starten… Daarna door naar Bolivia, Chili en Argentinie.

Hoelang gaat je gehele reis duren?

Groetjes!

ik kom waarschijnlijk elf oktober aan in quito en blijf dan denk ik daar ook een (kleine) twee weken. ben je er dan nog? daarna ga ik inderdaad ook richting peru maar de inca trail wordt dus wat later. ik ga tot half januari reizen, maar zit met kerst en oud & nieuw bij vrienden in brazilie. dus ik denk dat ik daarvoor tot bolivia kom. zou leuk zijn om elkaar misschien te zien in quito of anders ervaringen uit te wisselen! groetjes!

daar heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht… ik denk via titicaca, zo rond eind november. wanneer ben jij daar ongeveer?

Hoi gjvvries,

Wat ga je doen en waar zit je in Argentinie en Bolivia? Ik ben rond dezelfde tijd daar. Vanaf 22 oktober tot halfverwege december in Argentinie en daarna nog 4 weken Bolivia. 4 weken Spaanse cursus in Buenos Aires, daarna reizen door Argentinië/Chili richting Bolivia. Daar doe ik nog vier weken vrijwilligers werk. Heb jij al ideeën wat je gaat doen?