Wat leuk om al jullie reisplannen te lezen!!
Ik ben Harold (34) en ga 16 Oktober naar Lima.
Dan door Peru,Bolivia,Paraguay,Argentinie en Chili om op 04 April 2012 te eindigen in Buenos Aires.
Graag wil ik ergens in Januari 2012 in Ushuaia zijn (zomermaand).
Verder nog geen echte plannen.
Lijkt het je leuk om (een stukje) samen te reizen,
Leuk om te lezen dat er zoveel mensen straks dezelfde kant op reizen als ik! Ben 30, sportief, gek op jungle…
Mijn reisplannen zijn heel spontaan vervroegd door het plots eindigen van mijn baan, ben daarom nog super flexibel! Wil iig Peru bezoeken, Equador… mss ook nog richting de Amazone gaan (nog niet uit over welk deel, Brazilie of…)
Nu nog een klus projectje in huis afronden, zodat een vriend van mij zolang de bovenverdieping kan huren… Hondje een weekend proef bij de oppas en gaaan! Hoop binnen 2 kleine weekjes al…
Inmiddels al helemaal gewend in Zuid-Amerika? Hoe zijn je ervaringen tot nog toe? En waar ben je op dit moment? Ik vertrek over 4 weken naar Ecuador en wil daarna ook door naar Peru reizen. Ik vroeg me af, hoe heb jij dit gedaan? Met de bus/vliegtuig? En vond jij de veiligste weg? Mocht je me kunnen helpen zou heel fijn zijn, kom er nog niet echt uit! Geniet van je reis verder,