April / mei 2011 Peru, Bolivia en/of Ecuador

Hoi,

Ik plan om vanaf ongeveer halverwege april tot aan eind mei 2011 naar Peru, Bolivia en/of Ecuador te gaan. Wie-o-wie gaat in dezelfde periode met de backpack die kant uit? Het zou leuk zijn om in contact te komen!

Annelieke
(31 jaar)

hey
ik ga vertrek 9april naar argentinie. vanaf dan ga ik drie maanden rondreizen door zuid amerika. zin om een gedeelte samen te reizen? je kan me mailen op danielle_koopman@hotmail.com

groetjes Danielle

Hi Annelieke,

Ik ben op het moment in Brazilië en vlieg 5 april naar Colombia om vanaf daar eerst naar Ecuador te vertrekken. Ik ben een jaar op reis in Zuid en Midden Amerika en het lijkt me leuk om een tijdje met iemand samen te reizen. Mocht je interesse hebben, mijn email is maykezz@hotmail.com.

Groetjes Mayke
(29 jaar)

Dag iedereen hier!

Ik woon en werk momenteel in Ecuador en ga vanaf half juni richting Peru en Bolivia reizen. Mocht je dan ook in die buurt zijn of richting gaan, laat het mij dan even weten. Zou leuk zijn!

Of als je in Ecuador bent en behoefte hebt aan een Nederlandssprekende gids :wink:

Groet!
(ik ben 27 jaar)

Hey,

Ik denk dat ik vanaf half juni (en al eerder) tot het eind van juni in Peru ben.
Het lijkt me leuk om dan af te spreken!

Groetjes Danielle

Leuk, ik laat het je weten. Het hangt af van wanneer ik precies weg kan. Als ik meer weet hoor je het!

Klinkt goed!
Ik hoor het ter zijne tijd!

Hallo! Ik ben Josien en zit momenteel in Lima.ç,mijn favoriete stad:) ik wil volgende week verder reizen door peru,ik wil nog naar iquitos,arequipa en cusco. daarna wil ik door naar bolivia en vanuit la paz wil ik de bus pakken naar argentinie. zoek je nog iemand om je reis mee te maken? lijkt mij leuk!! hor graagv an je!! saludos, Josien