Reismaatje gezocht voor Ecuador, Peru en Bolivia voor plusminus 6 weken maar/april

Hallo,

In maart/april wil ik graag voor 6 weken op reis naar Ecuador, Peru en Bolivia. Ik ben een vrouw van 23 jaar en zou het fijn vinden als ik de reis samen met iemand of met verschillende personen kan doen.

Ik hou erg van natuur en cultuur en wil dan de hoogte punten van een land zien maar een feestje op zn tijd vind ik ook erg leuk! Een paar jaar geleden ben ik naar Kenia geweest voor een 3maanden stage en het rondreizen daar is me goed bevallen en daarom wil ik nu eens een ander wereld deel zien.

Lijk het je leuk om mee te gaan of een deel van dan reis dan hoor ik graag wat van je!

Groetjes, Tanja

Hoi Tanja,
Mijn naam is Alexandra, 22 jaar. Ik heb een beetje dezelfde reisplannen! ik zat eraan te denken om begin maart te vertrekken, dan eerst naar equador te gaan dan naar peru en evt nog bolivia. In peru ben ik ook van plan een project te doen. Misschien dat we samen in Bolivia bijvoorbeeld kunnen reizen. Groetjes

Hoi Alexandra, Wat leuk dat je ook die kant op gaat. Ik kan evt ook begin maart vertrekken. Misschien zelfs samen vanaf Schiphol of het vliegveld wat handiger is. En da we de eerste weken samen doen en ik de laatste weken iemand anders probeer te vinden. Wat voor project ga je in Peru doen?
Groetjes, Tanja