Ecuador,peru En (bolivia)

Hola,

Hmm, interessant forum denk ik…mogelijk dat ik hier mijn eitje kwijt kan…

Ik ben van plan om in october/november door Ecuador, Peru en (mogelijk) Bolivia te reizen en denk te beginnen in Quito en vervolgens zuidwaarts te trekken tot hopelijk eindigend in Santa Cruz. Lijkt mij leuk om dit, waar mogelijk, samen te doen met een reisgeno(o)t(e). Mocht er iemand geinteresseerd zijn geef dan even een berichtje.

Graag hoor ik van jullie. Uiteraard zijn tips etc ook welkom…

hasta leugo,
Frans

hey,

Ik vertrek op 30 juni richting Peru. ik zal eerst een 3-tal maanden in een weeshuisje helpen tot ongeveer 25 september. Maar erna wil ik dograag rondtrekken in Peru. Ik ga alleen naar Peru, en zoek ook nog een reismaatje(s) om wat mee rond te trekken in dit land.
Ik zal tijdens oktober-november in Peru zitten om wat rond te trekken.

Dus als je tijdens deze periode ook in Peru zit, en zin hebt om wat rond te trekken, moet je me dan zeker iets laten weten…

greetz
Lore

Hallootje Frans!

Ik ga 15 september naar Zuid Amerika en ik begin in Quito. Daarna zak ik af via Peru, Bolivia en Argentinië naar Chili. Dus wie weet…

Groetjes Vera
veertjebeertje@hotmail.com

Frans, Lore, Vera,

Het kan best leuk zijn om andere reizigers die tevoren hebt geschreven, op reis te ontmoeten. Maar… het is denk ik niet nodig, cq verstandig je daar op te richten, of te fixeren. Al reizende ontmoet je heel veel maatjes, leeftijdgenoten e.d. Dus maak je niet druk !

Natuurlijk zijn jullie welkom t.z.t. in Samaipata, Bolivia, waar wij (NL/Bol) een Kunst- en Fotogalerie plus van alles en nog wat runnen (noilenna@hotmail.com, homepage is nog in de maak). Ikzelf (anne) ben overigens momenteel in Nederland, waar ik een aantal dialezingen geef zonder verplichte entree. O.a. met Bolivia en Peru, kijk voorlopig op www.kunsthuisutrecht.nl > Fotografie > Andoriña

Toitoitoi,
Anne

Hola!

Leuk deze site, weer eens even Nederlands lezen! Ik zit moment in Lima en werk hier tot en met juli augustus ongeveer als vrijwilliger! Echt een hele goede tijd! Hierna wil ik natuurlijk nog meer van peru zien en buurlanden, ik dacht aan ecuador en een stukje bolivia…in sept oktober november…dus wie weet meeten we elkaar…
Misschien dat we eens gedachten uit kunnen wisselen! bij mij staat op dit moment alles open, maar ik wil zeker de jungle in en misschien kunnen we samen gaan, madre de dios in Peru of het noorden in Peru…
Ik raad jullie Peru aan, tot nu toe heb ik hele leuke mensen ontmoet, eigenlijk geen een reiziger, omdat ik hier woon voor 6 maanden en dus veel met lokale bevolking of andere buitenlanders optrek…heb het heel erg na mn zin, maar heb ook erg veel zin om nog een beetje meer te reizen!
Oke, misschien tot op dit forum of mail…
succes met jullie voorbereidingen!
cuidate,

carolien
carolienengelen@gmail.com