Over 3 weken is het dan zover… Ik zal dan vertrekken naar Quito (Ecuador) om Spaans te leren, en daarna te werken en te reizen door Ecuador, Peru en Bolivia… Ergens in juli wil ik dan weer in de lage landen zijn…
Zijn er mensen die deze periode ook in (een van) deze landen zijn? Zou leuk zijn om tips uit te wisselen en / of een keer een drankje te doen:zon02:.
Even over mezelf: Ik ben Rianne, net geslaagd voor SPW4 en werk als begeleider op verschillende groepen (o.a autistische jongeren en gehandicapte kinderen) Ohja, ik ben 21 jaar
Het maakt me helemaal niet zoveel uit wie je bent of wat je doet, als je maar gezellig bent en wat te vertellen hebt :).
Oh, in de maand mei zal ik me bevinden in Ayacucho (peru), ga daar namelijk werken in een weeshuis, dus wie dan in Ayacucho zit, laat maar horen
Over 2 weken vlieg ik naar Buenos Aires en zal ik na een spaanse cursus richting Ecuador reizen om vanaf juli terug naar Nederland te vliegen. Na chili en argentinie ben ik rond half april, mei en juni in de buurt van Bolivia, peru en ecuador.
Dus mocht je denken in de buurt te zijn (wel heel moeilijk te bepalen met zo’n globale omschrijving van mij :tssk:), just let me know! mail me maar op [EMAIL=“Lucverkruijsse@hotmail.com”]Lucverkruijsse@hotmail.com.
Het klinkt fantastisch wat je van plan bent om te doen!
Ga je alleen? Ik vertrek donderdag 28 feb 2008 naar costa rica. Maar eind maart/begin april wil ik naar peru en ecuador gaan. Waar verblijf je vanaf wanneer? Misschien kunnen we een klein stukje samen reizen, is altijd gezellig toch?
Ik hoor het wel! Als je geinteresseerd bent mail me dan op [EMAIL=“carmendevries44@hotmail.com”]carmendevries44@hotmail.com of reageer hier.
Ik ben een meisje van 23 en hou van reizen, uitgaan, salsadansen en duiken (ook al heb ik dat laatste nog niet veel gedaan). Je hoeft niet dezelfde hobbies te hebben hoor!