Off Topic: Stop Minister Verdonk

Hallo allemaal,

Zoals jullie weten is dit een vakantie forum waarop we regelmatig dames tegenkomen met een (vakantie) liefde in Turkije. Vele van ons (waar onder ik) hebben of willen proberen om hun vriend naar Nederland te halen, voor een vakantie of voorgoed. Dit is zonder visum niet mogelijk.

Hoe moeilijk het is om zon visum te krijgen hoef ik jullie vast niet uit te leggen. Minister Verdonk heeft het beleid wederom aangepast en wel oop een dusdanige manier dat het nu haast echt onmogelijk word om je lief uit te nodigen voor een bezoek.

Vandaar dat ik jullie aandacht wil vragen om een kijkje te nemen op onderstaande webpagina. Daar is Beatrice een petitie begonnen om Minister Verdonk in te laten zien waar zij mee bezig is.

Hopelijk zijn jullie bereid om de moeite te nemen de brief door te lezen en eventueel te onder tekenen, verder nog het verzoek om deze actie zoveel mogelijk bekendheid te geven…

HANS: Op hoop van zegen heb ik het erop gezet mocht je het er niet mee eens zijn dan hoor ik dat graag van je en zal ik het verwijderen…

Allemaal hartelijk bedankt
Liefs Linda

www.politiek-actie.net dan naar lees/teken petities

Ik heb zojuist de petitie ondertekend!

Mijn vriend is vorig jaar november naar Nederland gekomen voor 2 weken. Wat we daarvoor niet hebben moeten regelen was echt belachelijk! Naast alle papierwerk is hij op en neer geweest naar de Nederlandse Ambassade in Ankara. Daarnaast moest hij zich voor de hoofdprijs laten verzekeren en een berg geld meenemen. Bij aankomst in Nederland mochten we samen ook nog een bezoek brengen aan de vreemdelingenpolitie :wink:

groetjes Magda

Ik heb ook al getekend!! Het doel is om 1000 handtekeningen te halen, anders wordt er niets mee gedaan, en dat zou zonde zijn. Maar bij 1000 handtekeningen komt er media-aandacht, en dan kunnen we hopelijk ook echt iets bereiken!!!

Ik heb hem ondertekend…Wat wij niet allemaal hebben moeten doen dat mijn manneke 3 weekjes naar mij toe kon komen!
Die Minister Verdonk moest nu direct verliefd worden op een man uit Turkije en dan lieten we haar eens diezelfde procedure’s doen…Eens kijken hoe zij zich voelde en wat voor een verdriet zij zou hebben!
Bah mijn vriend werd op het consulaat en de ambassade en de douane en de vreemdelingen politie behandeld als een crimineel zo leek het wel!
Nou…Maar hopen dat ze veel meer dan 1000 handtekeningen krijgen!

Groetjes…
~Deniz~

Heey heey !

Ik heb ook getekend … ik heb helemaal geen vriendje in Turkije zitten ofso … maar ik doe het voor jullie ! :slight_smile:

Hopen dat er wat aan gedaan gaat worden en het allemaal beter zal gaan worden ! :slight_smile:

Liefs ,

Sharon

hoi hoi…

ik ga meteen ff tekeken…

groetjes

filiz

Ik heb ook al eerder getekend!
Ik heb ook geen vriendje in Turkije (wel gehad).
Ik vind het gewoon belachelijk dat het zo moeilijk wordt gemaakt, zelfs voor een vakantie om naar hier te komen!!! BELACHELIJK!!

Groetjes Rieneke

ik heb em nog een keer getekend…

Ik ga 'em ook tekenen. Ookal heb ik geen vriendje daar, belachelijk toch wat je allemaal moet doen…

Heey !

Jaa idd vind ik ook … echt belachelijk !

xx

Zo…ook ff gekrabbeld hoor !!
goed idee en wie weet??..

zo, weer eentje er bij…
succes!

Ik ga em gelijk ff tekenen… ook al heb ik gewoon hier in nederland een vriend. ik doe het voor jullie!
kus chelsey

kom op! nog meer stemmen!

groetjes, Magda :smiley:

Ik stem iedere dag weer openieuw maar of dat werkt weet ik niet :slight_smile:

Groetjes…
~Deniz~

Hai allemaal,

Ik ga ook gelijk even tekenen…wat een onzin zeg :angry: …ga het ook gelijk even doormailen…

Groetjes,
Mootje

Ja ik heb het ook naar iedereen doorgemaild uit mijn lijst met de vraag dat zij het ook weer allemaal doormailen!
Nu maar hopen dat ze genoeg stemmen hebben!

Groetjes…
~Deniz~

Hi Deniz,

Ik zou zelf ook wel vaker willen stemmen maar ze controleren op email adres…het zou dus alleen kunnen als je meerdere mail adressen hebt…ik heb er zelf 2 dus dat zijn 2 geldige stemmen…maar met het zelfde email adres heeft het dus geen zin…

x

Awhaha…Dan heb ik ook maar 2 geldige stemmen…Jammer… :slight_smile:

Groetjes…
~Deniz~

Er is nog maar 385 keer getekend…!!!
Dus iedereen die nog niet getekend heeft…TEKENEN…a.u.b…!!!