Off Topic: Stop Minister Verdonk

kom op mensen het kan toch niet zo zijn dat er van de bijna 17 miljoen inwoners die Nederland rijk is er maar ongv. 400 mensen op de hoogte zijn van dit!!!

Mail het door naar vrienden familie en kennissen!!!

Bij de 10000 handtekeningen word de media opgezocht…

Liefs Linda

Originally posted by lindaozgur@24-04-2005, 18:31:08
** kom op mensen het kan toch niet zo zijn dat er van de bijna 17 miljoen inwoners die Nederland rijk is er maar ongv. 400 mensen op de hoogte zijn van dit!!!

Mail het door naar vrienden familie en kennissen!!!

Bij de 10000 handtekeningen word de media opgezocht…

Liefs Linda **

Ehh, :rolleyes: bij de 1000 Linda… gelukkig maar, want 10000 zou wel heel erg moeilijk worden denk ik zo!

Hahaha nou ja, overdrijven is ook een vak!!! Dacht echt dat het er 10.000 moesten zijn. Nou die 1000 handtekeningen moeten toch te doen zijn!!!

Thanks Nibbles, je gaat al bijna he!!! Mazzelaar, veel plezier en geef Fesih een knuffel…

Liefs Linda

Hoi,

Ik heb de petitie ook ondertekend, omdat ik het belachelijk dat wij wel zomaar naar Turkije kunnen komen en mijn vrienden niet zomaar bij kunnen komen logeren.
Dat moet toch echt veranderen.

Ik hoop dat het gaat lukken.

Çok selamlar, Fransijn.

We hebben pas 450 handtekeningen, dat moeten er echt meer zijn!!!
Kom op mensen, tekenen!!!

Liefs Linda

Maar weer eens even onder de aandacht brengen, kunnen nog steeds handtekeningen geplaatst worden…

Liefs Linda

Ik heb getekend…3 keer…wel met ander mail adres dus ze zijn officieel…

Canis

ben ik blij dat ik 3 e-mail adressen heb…

Weer 3 handtekeningen erbij!

Ga het zo nog even doorsturen

Kom op mensen we zijn er bijna!!!

Liefs Linda

Hallo is daar iemand???

Verwacht dat ze allemaal in Turkije zitten!!!

hey
ik heb ook getekend en zal dit zekers dan ook door de rest in mijn naaste omgeving laten ondertekenen!!!

dit is werkelijk te absurd voor woorden!!

we zitten iig al over de helft!!

help ons en elkaar!!!

Begint bijna irri te worden maar vooruit toch nog maar een keertje zeuren, iedereen die nog niet getekend heeft…TEKENEN!!!

Liefs Linda