Vakantie liefdes

Hallo ik ben met mijn vriendin voor het eerst naar Turkije geweest. We hebben het geweldig gevonden. Ook hebben we twee leuke obers ontmoet een daarvan houdt contact hij wil graag dat ik hem help om in nederland werk te vinden, Hij spreekt mij aan op mijn gevoel dat hij geen huis heeft, etc… Verliefd ben ik wel op hem … Wie heeft hier ervaring mee …Hettie nieuw lid

Het 1e wat in mij opkomt als ik dit lees…NIET DOEN…

Hij wil je alleen maar gebruiken om naar NL te komen …dus alleen voor het visum! Dit is wel overduidelijk aangezien hij het zelf al gelijk zo aangeeft dat jij hem helpt om werk te vinden en hij geen huis heeft.

Wordt alsjeblieft niet verliefd op deze gozer want dit gaat je alleen maar ellende brengen.

hoi Hettie ,

Super voor jullie dat jullie vakantie geweldig is verlopen , en tja Turkije is een super vakantie land .
Maar ik begrijp jou verhaal niet helemaal ??
Wil hij contact houden met jou zodat jij hem kan helpen om in Nederland werk te kunnen gaan vinden ??
en wat bedoelt hij met dat hij geen huis heeft ??
ben jij verliefd op hem of zijn jullie verliefd op elkaar ik kan dat niet echt uit je verhaal opmaken??
en welke ervaring zou je van ons willen lieve Hettie ??
ik hoop gauw van je te horen , groetjes anita

TJa ik denk dat eenelfje wel een beetje gelijk heeft Hettie !!'en vind het nog mooi gezegd ook van jou Eenelfje …

ik sluit me ook bij eenelfje aan, als iemand contact probeerd te houden om naar nederland te komen heb ik daar mijn bedenkingen bij

En ook ik sluit me hier volledig bij aan, ga dit avontuur niet aan en laat het bij een leuke vakantie. Als ik het zo lees is deze jongen niet op jou uit, maar op hele andere dingen ( helaas ).

Hallo Hettie,

Ook ik kan niks anders zeggen wat de anderen zeggen. Komt op mij over alsof hij jouw wil gebruiken om naar Nederland wil komen!! Begin er niet aan meid… nu is het misschien alleen maar verliefdheid van jouw kant maar wat als je echte gevoelens gaat koesteren voor hem?
Probeer met je vrstand te denken en niet met je hart ( al zal dit misschien niet meevallen voor je)
Ik wens je veel wijsheid en sterkte!
X Missmarmaris

Hey Hettie,

Ik kan je waarschuwen dat wanneer je iemand hier naar Nederland haalt, je ook veel zorgen erbij krijgt. Het is niet alleen een visum die hij nodig heeft. Wat dacht je van een levensonderhoud - verzekeringen - onderdak en wie betaald dat? En als hij geen baan kan/wil vinden, dan moet jij hem onderhouden. Als je het allemaal aan kunt, ook financieel en je staat stevig in je schoenen, wat let je, het is je eigen keus, maar neem de hierbovengenoemde adviezen van anderen ook mee!!

veel succes!!

Ik denk dat jullie goed zitten …hier heb ik echt geen zin in. Ik wilde eigenlijk alleen een bevestigign van wat ik eigenlijk al weet . Bedankt voor jullie advies

Heel veel sterkte!!!

Sterkte hseuren … Heel veel sterkte

hallo Hettie!
Gelukkig dat je dit op het forum hebt gezet anders zou het goed mis zijn gegaan!
Sterkte verder :slight_smile:
XxX Macy