Off-topic postings 'fooien'

(EDIT: DE POSTINGS IN DIT TOPIC ZIJN OFF-TOPIC POSTINGS UIT DE DISCUSSIE OVER ‘FOOIEN’. OFF-TOPICS POSTINGS ZIJN DOOR MODERATOR VERPLAATST NAAR DIT APARTE TOPIC; DN)

hey george, je bent er weer! ik heb zaterdag een fotoshoot met de winnaar van de ‘raad de foto’ wedstrijd, heb je zin om mee te gaan naar de keukenhof? (da’s iets met heel veel bloemen.)

Heb jij goesting om één van de weken een pint te gaan drinken met mij lieve Jenny?had mijn antwoord betreffende je verzoek al gegeven in het voorstellen topic!(ben belet):kus:

wordt een pint cola, ik drink geen alcohol :wink:

george leuk je weer te zien hoe gaat het?

Hoi Baco,
Zit momenteel thuis met een geknelde zenuw in de rug,een werk accidentje!
Ben thuis tot volgende dinsdag,hoe is het met je zaak in Koh Phang Nga?
Draai er alles op wieltjes,bij gelegenheid zal ik er eens binnen springen.
groetjes:georges.

Welkom terug mijnheer Siam.
A.u.b. niet meer te veel van die knip en plak onzin OK?
En als het mogelijk is ook geen vertaling van de vertaal machine, immers de meeste van ons kunnen heel goed Engels lezen.

Alleen is het plaatsen van Engelstalige berichten eigenlijk niet toegestaan door WW… Maar ik moet zeggen dat ik ook niet zo blij ben met die door Google Translate vertaalde berichten, want die vertaalmachine vertaalt altijd wel heeeeeeeel erg letterlijk. Soms is er geen touw aan vast te knopen :wink:

Whoohhh ik heb ook al “fans” op wwz!
Snap niet dat je altijd uit de hoogte doet wat betrefd mijn persoon,u doet maar op met uw comentaar het stoort me niet meer.
Men kan niet iedereen de vriend houden in de virtuele wereld van het Internet,spijtig maar ik ga er mijn slaap niet voor laten.
Knip en plak werk:dat kan misschien verbeterd worden,maar onzin???Ik heb het altijd gedaan om de mensen te informeren.
gegroet:georgessiam.

1 like

wat is kanya’s bijdrage aan dit forum?

Mensen op een zeer botte manier vertellen dat ze dingen ook anders kunnen doen(en moeten doen in zijn ogen) ??

Misschien een afgestudeerde LP kenner lol2.

Je slaat e spijker op zunun kop somtampoepala ,
Je bedoelt toch met LP loney Planet.

Ik ken de LP gids zo goed dat ik hem voor India en Thailand niet meer mee hoef te nemen.

En wat mij soms stoort van sommige forum leden is de onnozele vragen die je zo kunt opzoeken als je voor een paar tientjes de LP gids koopt.

En mijnheer Siam kan er ook wat van als je bv. de K van Thailand geen god vind dan krijg je ook niet mis ter verstane kritiek zelfs met hoofdletters.

En natuurlijk is dit of topic maar ik ben niet kritiek loos op mijn meest favoriete vakantie land waar ik ieder jaar 6 maanden ben.

Dus de een kopieert en plakt en de ander pleegt plagiaat :dag:

als je de LP, jou god kennelijk, niet raadpleegt krijg je van jou er van langs wat is het verschil dan tussen jou en dhr siam. 1 verschil is er wel dat naar mijn mening de bijdrage van de heer siam een stuk zinniger zijn dan die van u.

Het is of topic, maar om baco te antwoorden op zijn vraag is volgens mij geen nieuw topic nodig.
Het verschil tussen Siam en mij is: Hij is te lyrisch over wat hij noemt dat prachtige land en is uitsluitend jubelend over alles.
Dat is voor het Thais verkeersbureau wel heel leuk maar het zegt niet al te veel over het echte Thailand.
Dus daar spreek ik hem dan op aan ,dat is alles.
Als iemand mij iets vraagt over de Isaan of waar kun je over welke grensovergangen Laos binnen reizen van uit Thailand dan is dat een redelijke vraag die ik kan beantwoorden (van vliegen in de regio heb ik geen verstand), immers de laatst LP is alweer 2 jaar oud.
Vragen zoals :” waar is een leuk hotelletje in Bangkok” dan gebruik ik die “LP afstudeer” kennis om op te schrijven koop voor een paar tientjes dat boek en houd het forum voor de echte prangende vragen.

[quote=“kanya, post:15, topic:87830”]

Als iemand mij iets vraagt over de Isaan of waar kun je over welke grensovergangen Laos binnen reizen van uit Thailand dan is dat een redelijke vraag die ik kan beantwoorden (van vliegen in de regio heb ik geen verstand), immers de laatst LP is alweer 2 jaar oud.

[QUOTE]

dat staat toch ook in LP?

wat is het echte Thailand volgens u, vindt dat altijd wel leuk om te weten zelfde als die vragen ergens waar het niet toeristisch is.

ik ben zelf niet zo’n fan vd LP

Het is geen plagiaat wat ik doe, het is veel erger!
Het is schending van het copyright.
Mocht ik onverhoopt naar een stad gaan in Thailand waar ik al heel lang niet meer ben geweest dan ga ik naar Tanon Kao San voor de tatoeage parades die er iedere dag zijn en vind dan altijd wel iemand met dat prima veel te zware boek.
Ik zet mijn camera dan op het bloemetje en vraag dan met toestemming of ik een paar bladzijde mag fotograferen.
Die zet ik op mijn 10 inch net boek en hoef dat boek dan niet bij mij te dragen.

je neemt het fotocopieren wel erg letterlijklol2

Dus de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
En verklaar je eerder de LP van Thailand en India niet meer nodig te hebben en sluit je de tekst af met …, beetje wazig.

Of je daar nou zo blij mee moet zijn. Wijk eens van de LP af en volg je eigen weg, zonder gebruik te maken van alles wat in de LP staat ! Handig hoor zo’n LP, maar als je je eigen weg gaat, kom je vaak op plaatsen die niet in de LP staan.