Ik dacht dat dit topic over fooien ging?
Je dacht niet dat dit topic over fooien ging, het is de titel dus je weet het zeker.
Wat wil je dan? Een speciaal topic over mening of mag dit er wel even tussen door?.
Je hebt ook moderators die alles gelijk afkappen, maar dan is de discussie ook gelijk dood.
En de laatste maanden gebeurd er toch al niets op dit forum dus wees blij dat er nu wat geschreven wordt naar elkaar.
En als ik nog een wens mag doen AUB niet van die persoonlijke oneliners zoals “we drinken er nog weer eens een".
Dus maak je er maar niet druk om hoor.
Mijnheer Kanya,u bent erg asociaal en grof!!(meer woorden ga ik niet aan u meer verspillen)
Ik doe niet anders dan van het boek afwijken maar Ankor Wat Bagan en Sukothai staan gewoon waar ze staan daar kun je alleen maar van afwijken om er dan niet heen te gaan.
En in de LP staat dan bij getting there and away hoe je er komen kan en een indicatie waar je de locaties van de guest houses kunt vinden.
En als er staat “our pick” dan ga je daar juist niet heen want die zijn dan vol of te duur.
Een uitgever met betere boeken over reizen ben ik nog niet tegen gekomen.
Lees het boek thuis en paar maanden voor je weg gaat en maak kopieën om mee te nemen, scheelt je een kilo bagage .
Ps. Dave volgens mij vliegen jij en mijnheer Siam overal heen in Thailand wat ik me van jullie post herinner.
Je had toch weer hoofdletters kunnen gebruiken, dat komt ook heel hard aan.
maar kanya in 1 van je posts schreef je over het echte thailand wat is nou het echte thailand?
LP is de mc donalds van de reisgidsen
waarom mag dat niet en dit wel?
De LP is geschreven door wetenschappers en linguïsten en echte reizigers en geen jongens en meisjes die Thailand “doen”in een maandje.
Je bent echt niet de enige die zich negatief over deze Australische uitgever uitlaat, maar dat zijn dan ook nooit de reizigers pur sang.
Maar wat is nu het echte Thailand ? maak hier maar een topic over dan reageer ik.
Maar de meningen zijn dan wel subjectief jij woont er en ik reis er zonder te vliegen 6 maanden per jaar rond voor meer dan 30 jaar.
Ze het topic maar op dan kan mijnheer Siam wiens teller al op 64 staat ook reageren.
Zo te merken heeft u al die maanden op dit gewacht om uw post’s op te krikken, met hier en daar wat LP plagiaat :zon02:
ten eerste LP is niet meer australisch maar onderdeel van de BBC media tegenwoordig.
reizigers pur sang gebruiken geen LP en de LP update niet echt weet ik uit ervaring, heb hem in australie gebruikt daarna niet meer, waarmee ik niet wil beweren dat ik een reiziger pur sang ben.
dus jij wil beweren dat al die jonge gasten met de south east asia on a shoestring allemaal reizigers pur sang zijn.
wil zelfs stellen dat degene die de LP gebruiken zelfs verre van reizigers pur sang zijn en veel problemen die ik zie in thailand worden veroorzaakt door de LP.
weet je hoe je als bedrif in LP kunt komen door te zorgen dat een flink aantal mensen,of jij zelf een email sturen naar LP en voila je staat er in.
jij komt over als het type reiziger die zich verheven voelt boven de andere reiziger omdat jou manier van reizen beter is als de ander waarbij jij de voorwaarden van het “echte” reizen bepaalt.
ik zal het onderwerp het echte thailand starten ben nu wel benieuwd naar jou echte thailand.
Beste Kanya, dan lees jij toch niet alle posts zeer zorgvuldig. Als ik langere afstanden moet overbruggen, maak ik idd wel regelmatig gebruik van binnenlandse vluchten, maar ik kom al zoveel jaren in Thailand, dat ik ook vaak genoeg grotere afstanden per bus/trein/minivan/huurauto heb afgelegd.
Alleen al het feit dat je aangeeft dat de LP wordt geschreven door ‘wetenschappers’, weerhoudt me ervan om hier verder dieper op in te gaan.
Tuurlijk staat Sukhothai gewoon waar ze staat, maar ga jij tijdens elke reis dan WEEEEEEER naar Sukhothai ? Saaie reizen zal jij maken zeg !
Ja idd, daar heb je ook echt de LP voor nodig ! Je bent een echte reiziger !
Ik zou zeggen als ik hier moderator was, ik haal al deze posts eruit en maak er een nieuw topic van. Kunnen jullie het daarin verder uitzoeken, en kan dit weer verder gaan over fooien.
Goed idee. Ben bezig met verplaatsen…
De off-topic postings van de laatste dagen uit het topic ‘fooien’ zijn nu hier naar toe verplaatst, zodat we het in het topic ‘fooien’ gewoon verder kunnen gaan over dit onderwerp…
Wat heeft dat nu in godsnaam te maken dat ik al 64 keer naar Thailand ben gegaan?
Kanya schreef:
"mijn meest favoriete vakantie land ", daar bedoelt hij Thailand mee.
Weet hij dat wel zeker ?
ik ben ook langere tijd weg geweest maar zie wel dat sommige dingen nooit veranderen