Northgate Arinso, hier werken of niet?

Het is en blijft wel een uitdaging. Klopt helemaal. Het is niet allemaal negatief uiteraard. Als ik 25 was, zou ik het denk ik ook gelijk doen. Ik ben 44 en heb een koophuis hier nog. Om dan gelijk zoveel 10.000 euro’s te verbranden en met verlies te verkopen? Lijkt me niet handig. Succes!

Hallo, Ik heb onlangs gesolliciteerd op een positie bij NGA Granada en heb volgende week een sollicitatiegesprek.

Ik ben daar vooral op zoek naar een langdurige carriere. Is er iemand die werkt bij NGA die mij adviezen kan geven over de recente ontwikkelingen daar?

Alvast bedankt!

Groet
Joris

Hoi Joris,

Ik ben vanaf 2012 werkzaam bij NGA en met veel plezier. Ik ben zelf al drie keer doorgegroeid naar een hogere functie. Er zijn dus zeker carrière mogelijkheden als je ambitie en een positieve instelling hebt.

Anderhalf jaar geleden heb ik twee andere personen geïntroduceerd en die zijn ook doorgegroeid en helemaal happy hier in Granada. Er zijn zeker wel kansen.

Als je meer informatie wilt, laat het me maar weten.

Hoi Rodero,

Welk je nog steeds bij Northgat? Ik heb gehoord dat ze mensen zoeken (volgens mij altijd) en ik ben nu een motivatie brief aan het schrijven. Wat verdien je ongeveer? Zie namelijk veel verschillende lonen voorbij komen. En het belangrijkste… heb je het naar je zin? Is het wat? ik hoor er graag van! groetjes

Hoi,

Ik ben er 1,5 jaar in dienst geweest, dus je kan mij altijd vragen :slight_smile:

Ik heb je een privé berichtje gestuurd.

Hoi allemaal. Ik heb een contract aangeboden gekregen als HR payroll adviser bij tier 2 per 1 augustus.
Ben van plan om dit te tekenen omdat het mij een goede ervaring lijkt, ik graag staand wil leren en granada mij prachtig lijkt.
Is het inderdaad zo goedkoop zoals zij het daar omschrijven dat je bijvoorbeeld voor 300 net buiten het centrum een 2 kamer appartement kan huren?
Kan iemand daar wat meer over vertellen? Is het verder ook leerzaam om daar te werken ik kom namelijk net uit de schoolbanken :stuck_out_tongue:

Hallo Rajea,
Proficiat, kun je mij aangeven wat jouw arbeidsvoorwaarden zijn? Uren en salaris? Ik Ben zelf geinteresseerd om te solliciteren.
Met vriendelijke groet,
J

hallo,

Hoe is het nou met de mensen die daar werken of gewerkt hebben, willen jullie hier schrijven wat jullie ervaring is of was?

groetjes