Werk gezocht in Portugal

Ik ben Claudia Ghoos,

Mijn droom is om in Portugal te gaan wonen, mijn moedertaal is Nederlands, ik praat vlot Engels en kan wat basis Portugees.
Ik ben veelzijdig en die verschillende soorten werk graag, ik ben een harde werkster en heb een groot doorzettingsvermogen. Ik studeer voor opvoedster en werk momenteel in de sociale sector , ik ga bij gezinnen langs en geef opvoedingsondersteuning aan huis.
Ik ben bijna in het bezit van mijn diploma en ga in September bijstuderen voor leerkracht lager onderwijs. Ik ben een hele sociale persoon die graag andere mensen helpt . Ik zou graag een vaste of tijdelijk betaalde job vinden in Portugal, momenteel maakt het mij niet uit in welke regio, ik zou blij zijn met elke aanbieding. Ik heb al een paar maanden vrijwilligerswerk gedaan in Portugal en daar heb ik gewerkt in de bar, heb ik kamers gekuist en bedden gemaakt en heb ik ook een trap met mozaĂŻek versiert. Ik kan goed koken en ben heel creatief, hopelijk kan iemand mij helpen bij mijn zoektocht,

Vriendelijke groeten,
Claudia Ghoos

We kunnen er samen naar een werk zoeken ?

Ga op zoek naar taalbanen! Ik was ook werk aan het zoeken. Ik was eigenlijk eerst aan het zoeken in UK of Ierland dus ik had op verschillende websites mijn C.V. achter gelaten en gesolliciteerd op banen daar. Ik kreeg afgelopen dinsdag een telefoontje van oaktree recruitment (uit Engeland) of ik eventueel interesse had in een baan in Lissabon. Ik kreeg alle details door en reageerde meteen met ja. Ik kreeg een uur later een telefoontje van Teleperformance (google maar eens) en ik kreeg na een gesprek te horen dat ik de dag erop (woensdag dus) een interview (telefonisch) had met iemand van het bedrijf en van Teleperformance samen. Het was een redelijk informeel sollicitatie gesprek. Ik kreeg de dag erna (donderdag) telefoon dat ik was aangenomen!