**Ik ben op zoek naar werk in Portugal, ik zou het wel zien zitten om voor een paar maanden ginder te werken, en later zelf vast. Ik spreek wat Portugees een klein beetje Frans en Spaans en goed Engels! Ik ben een vlotte , sociale persoon en sta open voor verschillende soorten van werk, de omgeving is ook niet zo belangerijk. Als je een voorstel hebt laat me dan iets weten ik ben zelf Belgische en 23 jaar . En moest je voor mij een jobaanbieding hebben , dan zou je mij helpen mijn droom waarmaken, want ik droom hier werkelijk al jaren over…
Wij zijn nu met spoed opzoek naar Nederlans sprekende voor een callcenter in Lissabon. We gaan over 1.5 week naar expo verhuizen(oriente) in een nieuw gebouw.
Wij zijn een team van 4 maar 1 collega is helaas vandaag na haar pauze niet terug gekomen door de druk met school(ze werkte hier net voor 2 weken) en nu moeten we haar zo snel mogelijk vervangen. Dus mocht je intresse hebben laat het me weten!
Ik ben wel geintresseerd, zou je mij meer kunnen vertellen? Is dit dan tijdelijk of vast werk en hoe kan regel ik dat het beste om in orde te zijn? Ik kan gerust eens afkomen vanaf 20 Juli dan zal ik in portugal zijn !! Vanaf wanneer zou je dan deze persoon dan willen aanwerven?
U mag me ook mailen op mijn e-mail adres, ik zou wel graag de kans krijgen om eens langs te komen en me aan te bieden, sinds dat ik echt droom om een mooie job in Portugal te vinden en dit lijkt me wel iets , ik hoop van u te horen,
@claudia,
Op dit moment zoeken we iemand die leiver vandaag dan morgen kan beginnen. Ik weet wel dat nog een andere nederlandse collega misschien wil stoppen vanwege een verhuizing(van infante santo naar Expo) dus als hij kan worden over geplaatst naar een andere campagne is er weer een plek vrij. Daarnaast zit ik nu bij een engels/nederlands team en ik zag dat je zei dat je goed engels sprak! Een van de engelse gaat eind Juli namelijk weg dus je zou ook nog voor het engelse team kunnen soliciteren mocht NL op dat moment geen mensen nodig hebben
Ok zou je me het kunnen laten weten moest er een plekje vrijkomen, en moet ik dan solliciteren via de site , of kan ik dan best eens langskomen wanneer er een plaats vrij is(zowel voor het Nederlands of Engels team)?
Je kan via de website soliciteren of een e-mail sturen naar [EMAIL=“careers@teleperformance.pt”]careers@teleperformance.pt.
Deze komen terecht bij recruitment.
Ik weet ook dat ze naar een vlaams sprekende op zoek waren maar ik weet niet precies voor welke campagne of op welk termijn.
Je kan je cv naar mij sturen en dan stuur ik hem door naar mijn supervisor om zo snel mogelijk mensen te vinden.
Hoe het zit met langs komen durf ik niet met zekerheid te zeggen maar er werken meerdere mensen bij recruitment en er is elke dag in ieder geval 1 iemand aanwezig.
Ik zal je op de hoogte houden als er weer een plekje vrij komt!