Werk gezocht vanaf september

Heey hallo,

Ik ben Marloes 18 jaar oud en momenteel druk bezig met de voorbereidingen op m’n eindexamens. Als dat allemaal goed gaat ben ik van plan om vanaf september te vertrekken naar portugal om daar rond te reizen en te werken. Het werken wil ik doen in de vorm van werken in ruil voor onderdak en eten. Zoiets als wwoof-en en helpx. Alleen zoek ik iets meer vastigheid, al voor vertrek weten waar ik terecht kom. HEt soort werk zoek ik in de richting van huishoudelijk, gastenverblijven schoonmaken, tuinonderhoud, oogstwerkzaamheden. Dat soort dingen, maar ik sta eigenlijk wel voor alles open. WEten jullie adresjes of zoek je iemand? Laat het even weten.

wauw dat is echt supervet dat je dat gaat doen zeg!!
ik ben zelf ook 18 en zit ook midden in de eindexamens nu.
ook ik wilde een tijd lang iets gaan doen in portugal maar uiteindelijk heb ik voor meer vastigheid gekozen en kies ik voor een studie…
maar I ENVY YOU!
ik ga denk ik sowieso nog wel naar portugal voor de lange termijn, misschien later als ik daar werk kan vinden ofzo…

Groetjes Lucia!

Misschien is dit iets voor je? www.termas-da-azenha.com (nederlandse eigenaresse) Succes

Jaah dat adresje was ik ook al tegen gekomen :slight_smile: Wel heel erg bedankt.

groet
Ad Lauwen

Hoi,

In de buurt van Lissabon zijn genoeg mogelijkheden qua werk, maar dat is vooral voor een paar maanden. Zelf werk ik bij Teleperformance Lissabon in het Nederlands en ze bieden hier ook de optie aan van het verblijf ( kamer te betalen zolang je hier werkt ). Mocht je meer informatie willen stuur me dan ff een mailtje.

Groet,
Xander

Heey xander,

Ik zou graag wat meer willen weten over Teleperformance, zou je me kunnen vertellen wat voor werkzaamheden het zijn, vanaf wanneer het mogelijk is om te beginnen en wat de voorwaarden zijn?
Ik ben op het moment bezig om iets te zoeken in Portugal dus vandaar deze intresse.

Groetjes, Christie

Hi Christie,

Bij Teleperformance zijn we nog steeds op zoek naar Nederlands sprekende werknemers. Het is in Lissabon en het betreft een werkweek van 40 uur vaste werktijden en niet in de avond of in het weekend.

Het betreft call center werk voor diverse Nederlandse projecten varierend van huishoudartikelen tot auto´s. Je krijgt voordat je begint uiteraard een training van het product en over het bedrijf.

De salarissen liggen in Portugal niet hoog, maar TP betaalt redelijk tot goed ( circa €800 ) als basisbedrag. Mocht je doorgroeien naar hogere posities dan stijgt je salaris uiteraard mee.

Mocht je nog meer info willen stuur me even een mailtje: [EMAIL=“xvanuffelen@gmail.com”]xvanuffelen@gmail.com

Groet,
Xander

Hoi,
Wil je ook als model werken ?? Weinig uren en hoge inkomsten,

Groet,
Ellen:vak02:

Als model hoe bedoel je precies? zou er wel graag meer over willen weten…

Groetjes Christie