Spoed werk gezocht Portugal

Hai wereldburgers, ik heb vraag over werk en regelen hiervan. Vanuit protugese klantenservice was er afgesproken dat ik 20 juni zou starten in Lissabon. Last minute op moment dat ik de huur heb opgezegd, mailt de klantenservice maatschappij mij af. Dit is natuurlijk heel vervelend, de huur is al opgezegd en je gaat ervan uit dat je de 20ste gaat vertrekken!! Hebben julie tips over deze situatie, het is misschien deels een blokkade vanuit Nederland, ik weet niet wat er san de hand is maar dit had ik niet verwacht. Mensen nog tips en suggesties om werk te regelen

Je had je bericht als reactie in het onderwerp van iemand anders gezet, dus ik heb het even verplaatst naar een nieuw onderwerp.

Wat een vervelende situatie voor je. Zoek je ander werk in Portugal of maakt dat niet uit?

Hallo Ziza, wat een vervelende situatie voor je , niet erg netjes van die maatschappij misschien kun je vertellen welke het is zodat andere mensen er rekening mee kunnen houden.
zelf heb ik niet naar reguliere werkplekken gezocht maar meer naar Communes samen leven en werken, om het land tot een prachtige paradijs te transformeren.
je hebt dit in alle landen maar ik was op zoek in portugal.
ik heb je een bericht gestuurd met me email.
groetjes Rik

Het gaat om teleperformance, er waren ook op wegwijzer veel negatieve berichten gepost hierover, slechte loon, geen voorzieningen etc. Je verwacht niet dat er meteen geannuleerd wordt, alles was toegestuurd, datum en locatie was doorgegeven en zomaar zegt de recruiter ervan af.

Andere opties en suggesties kun je insturen

lijkt het je niet wat om op een commune te leven ?

Hi Ziza,

Wij hebben op dit moment een vacature openstaan in Lissabon voor een customers service vacature.
Stuur mij even een mailtje en wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen!
Mijn email is: karolina@nexp.at

Groetjes, Karolina