Non immigrant o visum vraagje

enige nadeel aan ext of stay is dat je een re-entry permit moet aanvragen voordat je thailand verlaat voor een vakantie.

Ja ben ik ook van plan een exstention of stay aan te vragen, zal
geen probleem geven ik ben gehuwd in thailand.

Maar ga daar een beetje mee wachten ik heb nog een dochter en
moeder in belgie, en moet toch regelmatig naar belgie.

Daarom een multiple, kan direct vertrekken zonder veel poespas.

Alvast dank voor de tip hoor.

mvg peter13

Ja, als je toch regelmatig het land uitmoet en dan ook buj consulaat/ambassade in de buurt komt is dat een logische beslissing.

Hi frank,

Inmiddels alweer Juni 2011.

En er is al weer heel wat gebeurd inzake de vorderingen que emigratie.

wil toch nog even terugkomen op het feit van inschrijven,dit kan toch gewoon in de plaatselijke townhall?? als je eigen app hebt?

hoor het graag

groet frank m

januari 2012,

Hoi FrankTH,

Ja inschrijven kan je gewoon in de townhall doen van de gemeente waar je wilt wonen en waar je een bewijs van huur of eigendompapier van een koopwoning hebt, kopie pp en een form invullen en klaar ! !

inschrijven is niet nodig geeft niet echt voordelen ik zie niet echt het nu ervan in

Is ook zo Baco,
maar je kan bijv dan wel thai rijbewijs krijgen met kleine blabla,of als je ltd wilt beginnen etc,andners idd geen of weinig nut.

Wel goed dat je ff reageert erop ! !

groet

Frank

Voor rijbewijs of Co. Ltd heb je die inschrijving niet nodig.

1 like

dit is ook makkellijk dan ! ! !

Heb je het uberhaupt ergens voor nodig een inschrijving?
Gestel… de staat der Nederlanden zegt: waar heb je gewoont,als je terug wilt naar NL? lekker rondgezworven?

Ik zelf denk wel;éénmaal weg en niet meer terug !! dus dat doe ik ook niet meer.

Welke vraag ik veel krijg is welke ziektekosten verzekering is het beste die van bupa? ben dit nu zo`n beetje aan het onderzoeken,als ik daar langer en langer blijf hangen op den duur,wil ik toch wel overstappen…
Ook dan hoef je niet te worden ingeschreven als je je wilt verzekeren?in Thailand?

Ben benieuwd naar je antwoordt

*Een ieder die inkomen geniet uit Nederland is verplicht ziektekosten verzekerd voor de staat der Nederlanden.

groet en iedereen een fijn weekend.

Frank

Dag mensen ,

kan ik een seieus antwoord krijgen ik heb een NON O MULTIPLE ENTRY dus 4 entry’s ben getrouwd in Thailand 1 jaar terug ben in September dit jaar met de jaar visa in thailand gekomen stempel van BKK in het paspoort staat dat ik voor 7 Jan terug moet , moet ik voor 7 Januari stempelen of 30 dagen daarvoor , ik woon bij mij vrouw in the isaan en ben van plan om te stempelen in Laos , kan iemand mij duidelijk heid verschaffen hoe of wat .
Of moet ik naar het immigratie kantoor voor de stempel voor de nieuwe 3 maanden .
Bij het aan vragen van het visa in Nederland heb ik de non O gekregen na de twede aanvraag moest eerst mijn inkomen bewijzen met copy’s van mijn jaaropgave van mijn aow en mijn pensioen toen was het in orde en heb ik de NON O MULTIPLE ENTRY gekregen graag een dudelijk antwoord aub

mvrgr ppaap

Voor 7 Januari het land uit, kun je direct weer terugkeren (tenminste, dat maak ik op uit de wat warrige informatie van je).

thanks ,
wat bedoel je met warrige info ik geloof dat ik wel duidelijk ben met de gegevens met mijn info .

Als je niet vind dat ik duidelijk bent laat mij weten de één zegt je moet naar het immigratie kantoor voor de volgende 3 maanden en jij schrijf het land uit en dan weer terug met de stempel wat ik begrijp uit je antwoord
Dit is nu juist waar het niet duidelijk is.
mvrgr ppaap

Met een visum moet je het land uit, met een visum extensie naar immigratie voor ‘90 days report’. Ik begrijp uit je verhaal dat je een visum hebt (visum: verkrijgen bij ambassade/consulaat buiten Thailand, extension: verkrijgen bij immigratiekantoor binnen Thailand) en dus moet je het land uit om opnieuw ingestempeld te worden.

Soms heb ik het gevoel,dat ik me altijd buitenlander zal voelen in Thailand,ondanks dat men er aaneengesloten er kan verblijven.
Ik ben ook geen type om steeds op 1 plek te blijven plakken !

dus ik heb me voordeel er wel van.

frank