Nog goeie tips voor "de golf van Bangkok" ??

Wij hebben het 2 * meegemaakt dat al het personeel in het zwembad dook
Strand is mooi om te zien en te wandelen maar er is een modderstrook tussen het zand en daar zak je in weg, die plaats dus mijden , zwemmen lukt ook niet echt want het strand loopt heel zacht af.
Met de kano is wel leuk , wij zijn naar beide eilandjes gevaren, op het grootste zitten veel apen.

Harry

Hoi Harry,

Wij zijn toevallig vandaag in deze grot geweest (Phraya Nakhon Cave) met The Royal Pavilion. Gelukkig hebben wij ons met het bootje laten overzetten en vandaar de klim naar de grot gemaakt, was bloedheet en ik vond de klim naar de grot al behoorlijk pittig.
Maar zeeeeeeeeeeeeeer zeker de moeite waard, echt top en veel foto’s genomen. Toen wij er arriveerden was het erg rustig en liepen er alleen 2 monniken rond, op de terugweg kwamen we veel toeristen tegen.
Mocht je hier heen gaan, doe het dan een beetje vroeg, zodat het rustig is in de grotten.
Zoals gezegd is de klim dus best pittig, maar het is echt de moeite waard !!!

Paar dagen geleden zijn wij naar Monkey Island geweest, helaas weinig apen gezien hier. Volgens de schipper was het al te laat en te warm voor de apen, ze zaten dus allemaal in het bos.
Hadden dit tripje geregeld via Long Beach Inn, helaas hebben ze ons er niet op gewezen dat we er vroeg bij moesten zijn…
Gelukkig vandaag veel apen gezien in het Nationaal Park Khao Sam Roi Yot, dus toch nog leuke plaatjes kunnen schieten.

Harry, ben jij inmiddels alweer thuis ? Wij zondag helaas alweer, tijd is zoals altijd weer voorbij gevlogen, maar gaan zo eerst nog even lekker BBQ-en op het strand met een paar grote, koude Singha’s ! Heb ik wel verdiend na zo’n lange dag !

Hallo Dave

Wij zijn terug van gisteren, we hebben de laatste week in bangkok gezeten voor de tandarts.
Kunt u mij een paar foto’s van het Royal Pavilion doorsturen, mijn camera heeft tijdens de klim de geest gegeven ik heb er dus geen enkele foto van kunnen nemen, wij zijn tevoet doorgegaan maar met een bootje teruggekomen.

Groeten
Harry

Hoi Harry,

Ik zal je volgende week een paar foto’s doorsturen van Royal Pavillion, geen probleem, balen dat je camera het begeven heeft…
Denk dat je me het beste even een kort mailtje kan sturen, anders ben ik bang dat ik het vergeet ([EMAIL=“davenuman@hotmail.com”]davenuman@hotmail.com).

Hoop dat jullie weer een leuke vakantie gehad hebben…voor ons alleen vandaag en morgen nog en dan weer naar NL…zucht…

Groeten,

Dave

wij zijn bij dolphin bay beland. De meiden zagen die glijbaan en twee zwembaden wen waren helemaal verkocht… Ik ben nog wel bij Bram langs geweest bij Long Beach en we hebben er ´s avonds ook nog gegeten. Erg gezellig en lekker.
Nu waren er wel wat meer gasten en nu Bram er was liep alles zo te zien zeer netjes en snel. De kamers zijn heel mooi, vooral de suite die uitkijkt op de tuin en het zwembad!!
De verhalen zoals van Harry en Dave kende hij wel en hij gaf ook aan er zo veel mogelijk aan te doen dat ook bij zijn afwezigheid de boel bleef lopen zoals westerse gasten verwachten. Hij heeft nu een meisje dat goed engels spreekt en snapthoe het werkt geeft hij aan dus laten we er vanuitgaan dat het allemaal goed komt.
Strand is inderdaad meer voor pootje baden en kajakken maar de kinderen konden in de plasjes wel goed visjes en krabbejes vangen dus ook dat gaf veel lol.
Voor een dag of 3 - 4 was het erg leuk om er een tussenstop te maken.

Ik kan het niet zo snel vinden waar ik op moet reageren. Iedereen is hier wekom bij ons in Baan Amphur waar wij wonen in Thailand. Groetjes Lela