Bij zulke reizen zit ik altijd rond te kijken. Wie hoort bij ons gezelschap en wie niet. Ik hou me ook altijd in als ik kritiek heb op het gedrag van andere, want voor het zelfde geld moet je er nog een aantal dagen mee optrekken.
Hebben jullie al de papieren gekregen?
Nee, ik heb nog niks binnen. Laat het je wel weten als het wel het geval is.
Fijne weekend!
Het zal er toch elk moment moeten zijn. Het duurt altijd zo lang, reisbescheiden. Terwijl het allemaal digitaal gaat. Zou niet zo lang hoeven duren. Het moet er op zijn laatst op dinsdag zijn.
Marjoke, krijgen we eigenlijk wel reisbescheiden?
Met je reserveringsnummer, kun je inchecken en print je je boardingpas.
Op luchthaven Luxor wordt je opgewacht door de lokale agent, die verder vervoer etc regelt. Maar anders moet je Corendon bellen 023-8510606
Volgens mij wel. Ik heb ze een tijdje geleden er nog over gesproken en in principe wordt alles gemaild. Ik heb ergens gelezen dat het nummer alleen niet genoeg is.
OK, dat hebik niet gelezen, maar ik houd je van onze vorderingen/ervaringen op de hoogte.
Ik ben er van overtuigd dat het allemaal gaat lukken!
Ik heb vandaag alles binnen gekregen voucher en tickets. Deze zijn zelf te printen, net zoals later, de instapkaart.>>>>>>>>>
Dank je wel voor je berichtje.
Wij hebben nog niks ontvangen, maar we zullen het dan elk moment kunnen verwachten.:was:
Weer een stapje dichterbij!
De reis wordt uitgevoerd door Flash Tour Luxor. Het grappige is, op die site worden boten genoemd, doe tot nu toe niet genoemd worden in de reisverslagen, volgens mij. En als je naar de 2 boten met 4 sterren, dan ontbreekt er nog wel wat, wat in de beschrijving van Corendon wel wordt genoemd.
http://www.flashtour.com/nile.htm
Zoals Wat?
Dit is de beschrijving op de site voor “onze” boot
De standaard hutten beschikken over een badkamer met douche, 2 losse bedden of een 2 persoonsbed. Verder treft u in uw hut een televisie, muziek systeem, minibar, telefoon en föhn. Uw hut is voorzien van individuele airconditioning.
In uw boot vindt u verder een grote lobby, lobbybar, restaurant, zwembad op zonnedek, winkeltje, disco bar en internet. Om 17.00 uur is er een teatime.
De namen van boten en beschrijving zijn zo veel mogelijk conform de afspraken met onze locale agent. Echter kan het toch voorkomen dat u op een andere boot zult verblijven. Deze boot is te allen tijde **gelijkwaardig **en zal voorzien zijn van dezelfde (basis) faciliteiten. De naam, indeling en stijl van de boot kan dus afwijken.
Nou, dat is heel concreet. Daar zou ik even contact over opnemen. De beschrijvingen van de 4 sterren boten zijn sowieso veel beknopter, dan die van de vijf sterren.Voor hetzelfde geld is het gewoon wel aanwezig in de hut, anders heb je op tijd gereageerd, nietwaar?!
het zijn niet de boten waar we op varen. Dit is alleen de plaatselijke agent die ons opvangt. We varen niet met hun boten. Ook weer opgelost. AL BLIJF IK WEL ZO BENIEUWD MET WELKE BOOT DAN WEL. Dat soort dingen wil ik altijd vooraf weten. Ook zodat ik dingen vooraf nog kan opzoeken.
En vandaag nog de tips binnen gekregen, inclusief het online menu
Ben even afgeleid door een overlijden en begrafenis, Sorry
Gecondoleerd. Ik hoop dat dit je reis niet beïnvloed?
Mocht het door kunnen gaan en we elkaar tegen komen in het vliegtuig, ik ben 1 van deze twee personen.
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/427767_2440228624289_25011116_n.jpg
Ik zeg niet wie
Leuk!!! die foto, we gaan elkaar zien.
Want zoals het er nu naar uitziet kunnen wij gewoon mee. “Tante Elly” is overleden. Zij was de vriendin van mijn schoonvader. Die is bijna 90 maar heeft helaas de ziekte van Alzheimer. Maar vooralsnog raakt hij niet erger in verwarring. Morgen eerst nog wel de begrafenis afwachten.
Tot Morgen
Ja, eindelijk, tot morgen.
Heb je wijze raad of tips, wat ik echt niet mag vergeten?