heeft er iemand ervaring ,we zouden graag een cruise doen daar en alle bezienswaardigheden willen zien ,rond maand april !!
gelieve ook te zeggen met welke reisagentschap en welke boot aub
niemand
dus niemand is ooit in egypte geweest
ik ben net terug uit egypte (gisteren) en heb rondgetrokken met djoser.
Doe alsjeblieft geen nijlcruise, het zijn vieze stinkende flats die het vreselijk de omgeving verstoren en je niet kennis laten maken met het echte egypte. Ik ben met een felucca de nijl afgevaren en dat was een geweldige ervaring!
groetjes Nicole
hoi
wil even reageren op de nilcruise die je maken wilt ,of al gemaakt hebt.
we zijn voor twee jaren en wel op 1 mei op de HM HAMEES geweest .we hadden geboekt via neckerman, en wij vonden het werkelijk indrukwekkend.ben van plan het nog eens te doen .want de eerste keer krijg je het toch niet allemaal echt mee .wij vonden het dus prachtig maar ik denk dat iedereen voor zichzelf moet beoordelen hoe je het vind .
groetjes frieda
Waarom niet???
Stinkende boten??? ik denk dat dat je eigen mening is.
ik ga wet een 3 daagse nijcruise maken lijkt me best wel mooi.
sunrise travel :wub: :wub:
Wij zijn vorig jaar in mei naar Egypte geweest met een Nijlcruise via Sunweb. Het is ons uitstekend bevallen. Hoezo stinken? Wij hebben een reisverslag en heel veel foto’s en een grote tiplijst op onze site staan. Kijk maar eens voor een indruk op www.bjusterbaarlik.nl
Veel plezier.
kijk eens in de bex gids…staat een 10 daagse rondreis in waarvan je ongeveer 3 of 4 dagen op een cruise schip zit op de nijl…helemaal geweldig…mooie boten en geen last gehad van stank!
helemaal top…
wij hebben een geweldig goed verblijf gehad op de cruise ,alles was perfect ,we hebben deze vakantie voledig naar de geschiedenis gewijd ,we hebben bijna alle tempels gezien ,van abu simbel tot gizeh ,maar het verblijf iun de grand makadi was uitermate barslecht ,mentaliteit van de bevolking alsook de mensen die er werken op het hotel is uitermate onbeschoft , service = 0 ,enz ,nooit meer gaan we op hotel in egypte !!
ze kwamen in het hotel zelfs drugs verkopen aan mij !!
heeeY
ik ben afgelopen zomer ook in egypte geweest.
we bleven ongeveer drie dagen op een cruise ship…
genaamd the nile odyssey, echt een super mooie boot.
zwembad erbij, gezellige bediening…
om 5 uur is het thee en koffie tijd daaro, met een cakeje erbij.
nee het was echt gezellig, heb er van alles gezien en van alles mee gemaakt.
de kamers zagen er ook tip top uit, en als je je sleutel kwam halen wisten ze al meteen welke kamernr je had.
ik heb in ieder geval een super mooie tijd gehad.
vond het hartstikke gezellig, want eerst had ik helemaal niets met die egyptenaren.
vond ze opdringerig etc etc…
maar nu heb ik ze van een andere kant leren kennen en deze waren gewoon hartstikke grappig, door de cruise over de nijl, heb ik mijn vakantie ook helemaal anders bekeken…
kuss