welke nijlcruise

Wij zouden in maart graag een nijlcruise maken. Kan iemand ons tips geven over bij welke organisatie we dit best boeken en welke boot we moeten nemen?

hoi
ik heb nog geen cruise gemaakt,

de reden hiervoor is omdat de formule me niet echt gaat

maar ik denk dat het belangrijk is om te vergelijken welke maatschappij met welke boot en /of boten werkt

voor mij zou het ook belangrijk zijn dat de stops die ze maken de plaatsen en of dingen zijn die ik wil bezoeken

wat ik doe zijn kijken naar de pro’s en de contra’s

enkele reacties gezocht op andere fora
,

[quote=“colke, post:4, topic:5763”]

ik ben net terug uit egypte (gisteren) en heb rondgetrokken met djoser.
Doe alsjeblieft geen nijlcruise, het zijn vieze stinkende flats die het vreselijk de omgeving verstoren en je niet kennis laten maken met het echte egypte. Ik ben met een felucca de nijl afgevaren en dat was een geweldige ervaring!

wil even reageren op de nilcruise die je maken wilt ,of al gemaakt hebt.
we zijn voor twee jaren en wel op 1 mei op de HM HAMEES geweest .we hadden geboekt via neckerman, en wij vonden het werkelijk indrukwekkend.ben van plan het nog eens te doen .want de eerste keer krijg je het toch niet allemaal echt mee .wij vonden het dus prachtig maar ik denk dat iedereen voor zichzelf moet beoordelen hoe je het vind

Wij zijn vorig jaar in mei naar Egypte geweest met een Nijlcruise via Sunweb. Het is ons uitstekend bevallen. Hoezo stinken? Wij hebben een reisverslag en heel veel foto’s en een grote tiplijst op onze site staan. Kijk maar eens voor een indruk op www.bjusterbaarlik.nl

de datum van afreis e d
:vak02:

veel plezier in elk geval
els
wie zijn wij is ook belangrijk, indien er een kind mee gaat

Een felucca tocht is idd heel leuk en rustgevend, maar om dat nu 'het echte Egypte te noemen? Neuh…

Doe alsjeblieft geen nijlcruise, het zijn vieze stinkende flats

En de felucca’s hebben de bijnaam ‘stoomboot’ bij verschillende kapiteins. Tel devolgende bootnamen bij elkaar op en je snapt wat ik bedoel: Rasta, Bob Marley, Rood/Geel/Groen, Freedom, Peace, Amsterdam…

Hoi,wij zijn 3 jaar geleden met Nile Travel geweest,is heel goed bevallen.Wij zaten op de Monte Carlo,mooie boot met met allemaal nederlanders was super gezellig.Groetjes Mini.