Gelukkig hebben we na alle afgelaste rondreizen en excursies voor begin 2011 weer heel wat gasten in Egypte gehad.
In ons gastenboek op www.kingfishertours.com kunt u lezen hoe de reizigers dit in het “nieuwe” Egypte hebben ervaren.
Hierbij een kort overzicht over de dagexcursie naar Cairo met het vliegtuig in die periode vanaf maart 2011:
Haanskorf
Cairo op 5 en 6 mei 2011
Beste Miriam,
Vele malen dank voor de georganiseerde excursie. Het was een mooie, fantastische ervaring.
Ook onze dank aan Hassan, die ons 2 dagen lang veel verteld en laten zien heeft over Egypte.
Ook onze dochter van 5 vond het onwijs leuk!
Wij gaan nog een aantal dagen genieten van zon, zee, strand in Sharm el Sheikh.
Top!!!
Groeten, Cindy
Patty en Danny
Cairo op 28 april 2011
Wij hebben twee dagen voor vertrek naar Egypte contact opgenomen met Miriam want wij hadden wel al tickets van Hurghada naar Cairo geboekt, maar kwamen tot de conclusie dat het slimmer was van huis uit al de excursie naar de Piramides te regelen dan daar ter plekke.
Miriam heeft alles perfect geregeld en ook op zeer korte termijn. Alles geregeld via Internet en via SMS en wij hebben genoten van onze dag in Cairo. Onze kinderen van 4 en 8 jaar hebben het er nog over. Het was ook de al jarenlange wens van de oudste zoon om de Piramides te bezoeken.
We werden op de luchthaven verwelkomt door een man en hebben de hele dag een chauffeur en Nederlands sprekende gids ter beschikking gehad.
Wij hebben dan ook niets dan lof voor Kingfisher Tours.
M.L.
Cairo op 9-13 april 2011
Ik ben woonachtig in Luxor en regel uiteraard mijn bezoeken aan sites hier zelf.
Maar als ik iets bijzonders wil of zoals onlangs een bezoek aan Cairo schakel ik altijd de hulp in van Kingfisher Tours.
Zo heb ik al 2 maal een dahabiyatocht met hen gemaakt… werkelijk er zijn gewoon niet genoeg superlatieven om dat te beschrijven: fantastisch, geweldig, super, ongelooflijk, enzovoorts.
De Cairo trip was ook perfect, niet alleen zijn hun medewerkers super professioneel maar ook nog eens hartstikke aardig !
Miriam en Bakr, shokran en ik hoop dat er in de toekomst nog veel reisje met jullie zullen volgen…
Kroes
Cairo op 5 april 2011
Hallo Miriam,
Wij hebben genoten van onze rondtoer door Cairo.
Wij waren uitermate tevreden over onze zeer aardig gids Achmed, hij heeft ons heel veel
verteld over de cultuur van Egypte. Wij hebben heel wat kennis opgedaan over Egypte.
Alleen jammer dat we tijd tekort hadden, maar daar kunnen jullie niks aan doen.
Ook de chauffeur was een zeer aardige goede chauffeur.
Wij zijn zeer tevreden over Kingfisher Tours.
Wij zullen jullie met alle liefde aanbevelen! Alleen jammer dat jullie van Egypt Air afhankelijk zijn.
Vriendelijke groeten,
Annie Kroes en reisgenoten.
Anja en Carine
Cairo op 31 maart en 1 april 2011
Wij hebben van 31/03/11 tot 02/04/11 Caïro gedaan met de excursies van jullie, met onze Nederlandstalige gids Hassan en we kunnen het kort samenvatten. Fantastisch! Alles heel goed geregeld, en de tijd die we ter plaatse hadden goed gepland. Leuk om privé begeleid te worden, dat was echt tof! Van de revolutie is er niets meer te merken en ik zou iedereen aanraden nu te vertrekken want de toeristen worden nog meer met open armen ontvangen, en ze zijn anders al zo gastvrij. Na de cultuurvakantie zijn we nog 5 dagen gaan uitrusten in Hurghada en ook daar was alles heel goed. Kortom, mochten we in de mogelijkheid zijn we zouden zo terugkeren.