Nederlands/Egyptisch reisbureau in Egypte

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/BakrMiriamjuli2005.jpg

Ik ben Miriam Kok uit Luxor en ik heb samen met mijn Egyptische man, Bakr in 2001 een reisbureau opgericht, Kingfisher Tours. Wij werken sinds een aantal jaren als Egyptische agent voor 2 middelgrote Nederlandse reisorganisaties en wij regelen voor hun gasten alle hotels, vervoer en excursies door heel Egypte. Daarnaast krijgen we ook steeds meer boekingen van individuele – Nederlandse en Engelse - reizigers die het prettig vinden om een aantal zaken zelf te regelen (bijvoorbeeld de internationale vlucht) maar een aantal dingen ook niet. Wij overleggen per email waar zij van onze diensten gebruik willen maken en dit kan gaan om:
[ul]
[li]een hotelovernachting in Cairo, Luxor, Aswan, Abu Simbel, Hurghada, Sharm an Naga, Marsa Alam, Bahariya, Farafra, Dakhla, Kharga, Dahab, Nuweiba, Sharm el Sheikh of St. Catherine (van 2 sterren t/m 5 sterren hotels).[/li][li]een gids om bezienswaardigheden te bezoeken (meestal engelstalig maar in Cairo hebben we ook nederlandstalig gids) in alle bovenstaande plaatsen.[/li][li]vervoer per privé minibus, dagtrein, slaaptrein, vliegtuig (alle binnenlandse bestemmingen), felucca (met begeleidende motorboot met sanitaire voorzieningen), Dahabiya (klassieke zeilboot met hutten met airco en eigen douche/toilet), kameel, jeep, ezel, paard.[/li][li]meet en assist op alle vliegvelden in Egypte die helpt met visums en bagage.[/li][/ul]Wil je meer informatie of een vrijblijvende offerte aanvragen, kijk dan op onze website www.kingfishertours.com of mail naar [EMAIL=“egypt@kingfishertours.com”]egypt@kingfishertours.com

Vriendelijke groet uit Luxor,
namens Kingfisher Tours,

Bakr Mahmoud en Miriam Kok

:zon02:Hoi,

Ik heb via Miriam vanuit Holland alles kunnen regelen ivm een trip vanuit Hurghada naar cairo.
Fijn kontakt en je kan het krijgen zoals je het hebben wil.