Ook ik wil mezelf even voorstellen, Mijn naam is debbie en ik kom uit brabant drie jaar geleden heb ik mijn hart verloren aan turkije en ga dit jaar met mijn gezinnetje naar Bodrum,
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ver dit van Gumbet af ligt en heeft iemand ervaring met hotel VERA club TMT, ook heb ik nogal negatieve berichten gelezen over Speedtravel (hier hebben wij helaas ook geboekt) dit zag ik te laat dus ik moet er maar het beste van hopen toch, zijn er wel mensen die goede ervaringen hebben met speedtravel???
Ik hoop snel iets te horen.
groetjes debie
Gümbet ligt ongeveer 10 minuten met een busje van Bodrum af! Is heel makkelijk te bereiken!!! Speedtravel kan ik je helaas niks over vertellen. Dit omdat zij een direct seller zijn, en wij deze op mijn werk niet kunnen aanbieden.
Hallo Debbie,
Welkom, ik kan je niets vertellen over Gumbet, want ik ga zelf voor de 1ste keer erheen, niets vertellen over Speedtravel, ik ga niet snel met die clubs!!
Hoop dat je het naar je zin hebt hier en daar
Dank je wel voor de reacties, ik zal hier zeker vaak te vinden zijn en gumbet is dus idd maar een stukje van Bodrum af.
wij gaan 18juli dus dat is nog een week of 6/7 ik heb er echt veel zin in.
Ik denk dat je VIVA club TMT bedoelt. Op de www.vakantiereiswijzenr.nl vindt je een massa reacties.
Bodrum en Gumbet zijn buurgemeenten, met de dolmus ben je er zo.
De VIVA groep heeft over heel Turkije enkele hotels. Ik ben er in eentje geweest in Kusadasi: Viva Le prince Ada *** maar dit hotel vond ik echt niet goed.
Ik Had op vakantiereiswijzer gekeken en daar krijgt het hotel een 8.7 en de mensen zijn over het algemeen goed te spreken over het hotel ik maak me eerlijk gezegt meer zorgen over de organisatie waar ik geboekt heb maar goed dat is nu dan toch te laat.
Wij hebben bij Thomas Cook geboekt, doen we al jàren ! Nog nooit problemen mee gehad, tot nu. Zij hebben het contract met het hotel verbroken waar wij deze zomer naartoe moeten. Ok, geen probleem, wij naar een ander hotel omgeboekt, blijkt dat we onze vroegboekkorting volledig kwijt zijn ! Dat we moeten opleggen voor dat hotel, ok, het was een ster meer. Maar wij boeken speciaal zo vroeg voor die korting omdat dat soms echt een mooi bedrag is die je dan kan houden voor de drank of om iets te kopen in Turkije. Nou, zijn we dus volledig kwijt… Vroegen we dan een kamer met zeezicht, wilden ze ons ook niet geven, moesten we bijbetalen! enz…enz…
Nou, vorige week hebben we toch nog kunnen bekomen dat we 25€ per persoon terug krijgen. Dus in totaal 100€ omdat ik mn vriendje ook op de kamer heb, maar toch nog doen ze 50€ winst door onze vroegboekkorting af te nemen terwijl wij er niets aan kunnen doen !
Nu ja, Thomas Cook heeft nu zo een grote naam, en daar kunnen er ook problemen mee voorkomen !
Dat is ook mooi kl… zeg ik wist ook niet dat dat zo maar kon je boekt toch niet voor niets zo vroeg en hun halen het hotel toch uit het assortiment, zo zie je maar dat het overal wel iets is. Mijn schoonouders zijn een week geleden naar Side geweest en die vlogen met martin air maar die hadden ook al 6uur vertraging dus dat wil ook al niks zeggen. Maar ik hoop dat je er niet je vakantie door laat verpesten, en wat betreft speedtravel ik wacht het gewoon even af.
Precies… Ik weet er alles van maar ik geloof dat Speedtravel een onderdeel van Iris Travel is… En daar zijn wel enorme problemen meegeweest… Echter deze zijn heel oud, en ze hebben alles nu weer netjes op orde… Wij bieden Iris Travel daarom ook gewoon aan!!
Leuk al die reacties, weten jullie ook iets te vertellen over de plaats Bodrum zelf ik ben 3 jaar geleden in Mamaris geweest en ik vond dat super gezellig maar omdat we nu een kleine jongen van 2 hebben hebben we er bewust voor gekozen om iets kleiners te zoeken want in Mamaris durf ik hem als wij op het terras zitten niet te laten lopen omdat het daar in het hoogseizoen super druk is.
@Debbie: Ik zou persoonlijk in bodrum mijn kleine (heb ik niet maar als ik die zou hebben) ook niet durven laten lopen, omdat de meeste terrasjes aan de haven liggen… en hij dan zo het water in kan vallen… Bodrum is in het hoogseizoen ook druk hoor!!! Maar iets minder massaal dan Marmaris. Ik vind zelf Bodrum ook stukken leuker!!! (Sorry marjan!!) Maar goed dat is mijn mening, en er zullen ook vast wel andere meningen zijn!!