wij gaan in september naar gumbet en zoeken nog naar leuke uitstapjes wie helpt ons alvast bedankt
Je kan naar de markt op zaterdag in Turgutreis, in Bodrum kun je je ook goed vermaken! Gewoon de dolmus pakken, deze stopt op het busstation van Bodrum en dat is midden in het centrum!
Gümbet zelf is ook leuk, wel veel uitgaansgelegenheden!
Ohh heerlijk! Gümbet/Bodrum was/is echt mijn favoriet!
Wij gaan ook in september naar Gümbet.
Erg benieuwd hoe het daar is, hoor wisselende verhalen
Iemand nog excursietips, uitgaantips, leuke barretjes of restaurantjes?
alle tips zijn van harte welkom!!
hoi
ik ga eind mei voor de 3e x naar Gumbet en ik kan niet wachten!
waar ik geweest ben:
Pamukale en Ephesus dit was een 2 daagse reis voor ongeveer 60 euro. (daar zat bij inbegrepen: entree van bijde plekken, 1 overnachting in een 4* hotel, ontbijt avondeten lunch)
dit was echt HEERLIJK om mee te maken en vooral Pamukale ga ik zeker weer doen dit jaar, dit was zo geweldig mooi en relaxt!
ipv naar turgetreis hebben we gekozen om naar de MILAS markt te gaan, dit is veeel groter en je ziet niet veel toeristen, hier zie je meer lokale bewoners.
je kan ook een dorpentocht doen, was leuk niet super spectaculair, maar dat geld is het t wel waard, 12 euro ofzo en je bent een half dagje weg en je ziet een schattig dorpje en 2 kamelen.
de boot tripjes zijn ook super! vorig jaar waren we er 3 weken en we hebben elke week 1 trip gedaan, voor nog geen 25eurie onbeperkt drinken van 11 tot 17u ronddopperen van eilandje naar eilandje.
deze reisjes hadden we allemaal via een lokaal travel bureautje (in dit geval Queen Travel) geboekt en ik zou dat zo weer bij deze doen :hihi: maar je er zijn natuurlijk meerdere leuke kleine lokale bureautjes.
in Bodrum, ongeveer 15 minuten met de dolmus heb je ook van alles te doen, van stappen tot heerlijk eten aan de haven, shoppen of lekker chillen. daar heb je ook Halikarnas… DE openlucht discotheek van Bodrum, dit kost ongeveer 35 euro, via youtube zijn er een aantal filmpjes te zien, let wel… het lijkt op de filmpjes veel groter dan het in werkelijkheid is. wij kregen van de eigenaar tijdens sluitingstijd een rondleiding. heel toevallig raakten we aan de praat en hij had nix te doen op dat moment dus liet ie alles zien en kregen we wat te drinken. erg leuk om eens te zien!
waar ik niet geweest ben maar wel dit keer hoop te doen is naar de maar de Catamaran boot, dit is een disco en die vaart rond terwijl je lekker aan het dansen bent, en de vloer is van glas dus je kan alles wat er in het water gebeurd onder je voetjes zien… schijnt erg cool te zijn :dope:
als je in Gumbet uit eten wilt, probeer dan Dragon! dat zit schuin tegenover hotel sami plaza. ik heb een darm ziekte en ik ben heel voorzichtig met wat en waar ik eet… dit restaurant is super en niet duur!
nou verder weet ik eventjes niets meer, maar als er nog vragen zijn stel ze gerust hoor, misschien dat ik er wel antwoord op heb.
groetjes