Ja Içmeler is een stuk kleiner en rustiger, maar daar kan je niet echt lekker uitgaan vind ik!!! Maar wel lekker strand enzo!
x
Ja Içmeler is een stuk kleiner en rustiger, maar daar kan je niet echt lekker uitgaan vind ik!!! Maar wel lekker strand enzo!
x
Ja ook… En kusadasi ? Alhoewel het daar ook soms enorm druk kan zijn …
Niet geweest!!!
x
Tijd dat je eens meegaat Cyn !
Goed plan… wanneer gaan we ![]()
x
Morgennnnnn !!!
HAHA ok!!!
Zo ik heb vakantie!!! ’
Sev, succes met je examen!
x
Mag ik ook mee naar Kusadasi? ![]()
Ben dr ook nog nooit geweest
als jullie toch gaan ga ik ook wel mee gezellig!!!![]()
Ok, kunnen we mss onze volgende meeting daar houden ? Allen daarheen op 1 augustus ! Dan ben ik er ![]()
Heeey Debbie, nog welkom op dit forum!! Ik ben hier ook net nieuw, en merk dat het wel erg gezellig is!! Allemaal mensen die ook gek zijn op Turkije.
Veel plezier nog op dit forum.
Hoi kristina
Jij ook van harte welkom, het is hier idd wel gezellig en ik zal hier nog veel te vinden zijn. jij ook nog veel lees en schrijf plezier
groetjes debbie
Hee Cyn, geeft niks hoor dat jij Bodrum leuker vind. Tis toch logisch dat je allemaal je favoriete plek hebt. En ik ben alleen maar in Marmaris geweest en nergens anders in Turkije, dus kan niet vergelijken. Als ik de 1e keer in een andere plaats was terechtgekomen, had ik het daar waarschijnlijk geweldig gevonden. Maar Marmaris is echt mijn plekkie, voel me er thuis en nu met ons eigen apt. is dat natuurlijk helemaal fantastisch. Maar daar zeg ik met nadruk bij: voor ons dan! iemand anders vind t misschien helemaal niks. Ieder z’n plekkie toch??
doei, gr. Marjan